abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:54:50 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179006574
LONDEN - Een koppel uit Groot-Brittannië heeft onlangs een onaangename verrassing gekregen: een handgeschreven briefje van de buren. Daarop stond te lezen dat ze dringend eens moesten bedenken om de gordijnen dicht te doen. „Wij zijn het kotsbeu”, klonk het.

Voor Karin en Jay Stone uit het Engelse Lemington kwam het briefje als een complete verrassing. Zelf hebben ze immers altijd het gevoel gehad dat ze een compleet normaal leven leiden. Maar daar zijn de buren het duidelijk niet mee eens.

Zij schoven onlangs een briefje onder de deur bij het koppel om hun ongenoegen te uiten. „Kunnen jullie alstublieft de gordijnen eens sluiten wanneer jullie je aan- of uitkleden?”, stond er te lezen. „We zijn het kotsbeu om een dikke kont, grote borsten en een kleine penis te zien. Anders stappen we naar de politie voor ongepast gedrag

Het bericht kwam als een complete verrassing voor het koppel. „Wij zijn geen nudisten of exhibitionisten”, reageert Karin (33). „Dus wij begrijpen hun reactie niet helemaal. Het is niet zo dat wij constant naakt rondlopen. Het is dus een beetje eng om te weten dat er iemand vaak aan het kijken is… En dat die personen blijkbaar nogal „gevoelig” zijn.”

Omdat ze er zelf zo van geschrokken was, postte Karin een foto van het briefje op Facebook. De volgende ochtend waren er al 15.000 reacties op gekomen. Een heleboel mensen gaven ook suggesties hoe het koppel het beste kon reageren.

Uiteindelijk beslisten ze om zelf iets terug te schrijven: „Stop met door onze ramen te gluren, buren.” Daarna besloten ze om er vooral eens hartelijk om te lachen, zo schrijven Engelse media.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-kleine-penis-beu

Geen 30 cm hebben :') en dan toch voor het raam gaan staan :|W
pi_179006609
Even aanbellen en bespreken is er niet meer bij.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:58:00 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_179006615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:57 schreef 44rdbei het volgende:
Of gewoon niet de hele tijd door het raam van je buren turen, maar wat nuttigs met je leven gaan doen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:58:28 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179006626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:57 schreef 44rdbei het volgende:
Een foto maken van kleine Williy ook niet :+ _O-
pi_179006665
Waarom willen dit soort mensen altijd met hun foto bij het artikel en zoeken ze zelf de media op? Heb altijd het idee dat ze het zelf verzinnen voor aandacht.
pi_179006667
Naakt is ook zo verschrikkelijk hé.
Weggegaan en opgerot
pi_179006676
Soms denk je dat niemand toch kijkt.
Maar na dit bericht gelezen te hebben zal je (ik) toch het zekere voor het onzekere moeten nemen en de gordijnen dicht doen...
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:02:49 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179006694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:01 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom willen dit soort mensen altijd met hun foto bij het artikel en zoeken ze zelf de media op? Heb altijd het idee dat ze het zelf verzinnen voor aandacht.
Dat zijn mensen die bijv. ook graag naakt voor hun raam staan, voor de aandacht.
pi_179006695
Echt, dit stoort me op zoveel verschillende manieren.

1. Zoals 44rdbei al zegt: ff aanbellen en bespreken kan tegenwoordig niet meer.

2. De mensen vinden het, gezien hun reactie op het briefje, nog onterecht ook. Fatsoensnormen zijn weg. Twintig jaar geleden zou je je kapot schamen als je hierop aangesproken werd en zou je acties nemen om dit overlast te voorkomen. Nu wordt zoiets op social media gegooid met een verontwaardigde "IEMAND DURFT MIJ AAN TE SPREKEN OP MIJN GEDRAG DIT KAN TOCH NIET :( '- houding

3. Het is 'eng' om te weten dat ze bekeken worden? Als je je voor een raam zonder gordijnen gaat omkleden, loop je het risico dat mensen dat zien ja. Jezus hoe moeilijk is het om even je gordijn dicht te doen.

Teringlijers. De hele wereld bestaat uit teringlijers.

Zo. Dat lucht op.
pi_179006706
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar na dit bericht gelezen te hebben zal je (ik) toch het zekere voor het onzekere moeten nemen en de gordijnen dicht doen...
Nee de enige logische reactie als je op zoiets aangesproken wordt is het op social media te gooien en schijt te hebben aan de haters.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:05:38 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_179006726
https://www.facebook.com/djjstone/photos

Had gehoopt op foto's van een dikke kont en dito tetten, maar helaas. Misschien hebben ze het briefje in de verkeerde brievenbus gestopt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:09:18 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179006759
Mooi ook dat ze het omdraaien door te stellen dat de rest naar binnen gluurt.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:09:41 #13
38496 Perrin
pi_179006766
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Nee, laat ze gewoon open!
pi_179006803
Dikke tieten en dikke reet _O_
Kleine peners :') Niet formaat jampotje in de broek hebben :')
U MAD?
pi_179006829
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Je moet tegenwoordig alles maar kunnen doen, maar niemand mag je ergens op aanspreken ;(
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:15:18 #16
179075 hugecooll
pi_179006838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:14 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig alles maar kunnen doen, maar niemand mag je ergens op aanspreken ;(
kappe
pi_179006870
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

kappe
Ik vind het niet normaal dat je dit tegen me zegt hoor.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:20:34 #18
38496 Perrin
pi_179006924
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Je hebt gewoon het recht om in je eigen huis in je blote kont te staan hoor. Als je voor het raam met je piemeltje gaat slingeren is het wat anders natuurlijk. Maar als mensen hun best moeten doen om naar binnen te turen om je te zien, moeten ze gewoon niet naar binnen turen.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:23:31 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_179006961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:

2. De mensen vinden het, gezien hun reactie op het briefje, nog onterecht ook. Fatsoensnormen zijn weg. Twintig jaar geleden zou je je kapot schamen als je hierop aangesproken werd en zou je acties nemen om dit overlast te voorkomen. Nu wordt zoiets op social media gegooid met een verontwaardigde "IEMAND DURFT MIJ AAN TE SPREKEN OP MIJN GEDRAG DIT KAN TOCH NIET :( '- houding

3. Het is 'eng' om te weten dat ze bekeken worden? Als je je voor een raam zonder gordijnen gaat omkleden, loop je het risico dat mensen dat zien ja. Jezus hoe moeilijk is het om even je gordijn dicht te doen.

Zo. Dat lucht op.
Nee natuurlijk niet, als mensen je niet naakt willen zien dan moeten ze niet naar binnen kijken. Sowieso erg ongepast om bij mensen naar binnen te kijken natuurlijk, over fatsoen gesproken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_179006996
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nee, laat ze gewoon open!
Ergens is dat wel een opwindend idee...
pi_179007016
Ach. Dat stelletje nudisten mag blij zijn dat er niet in hun brievenbus geplast is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, als mensen je niet naakt willen zien dan moeten ze niet naar binnen kijken. Sowieso erg ongepast om bij mensen naar binnen te kijken natuurlijk, over fatsoen gesproken.
Doe dan je gordijnen dicht. Hier in Nederland kan ik tijdens het fietsen ook altijd genieten van alle bankhangers en koffielurkers. Nog geen neukende mensen gezien helaas...
pi_179007029
Worthless without pic
.
pi_179007056
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Soms worden je ogen gewoon getrokken naar "bewegende" ramen..
Of je kunt niet anders dan zien omdat het zich voor je ogen afspeelt. Of dan moet je gewoon je éigen gordijnen dicht doen om niet te hoeven zien.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:37:44 #24
179075 hugecooll
pi_179007158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je hebt gewoon het recht om in je eigen huis in je blote kont te staan hoor. Als je voor het raam met je piemeltje gaat slingeren is het wat anders natuurlijk. Maar als mensen hun best moeten doen om naar binnen te turen om je te zien, moeten ze gewoon niet naar binnen turen.
Ik gok zomaar dat dat 'hun best moeten doen' vast wel meeviel
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:41:04 #25
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179007223
Raar dat het tegenwoordig al nieuws is als iemand zo'n briefje door de brievenbus doet. Je zou denken dat normale mensen dit niet zien als een kans om in het nieuws te komen, maar als iets dat ze even moeten uitpraten met de buren.
pi_179007630
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Raar dat het tegenwoordig al nieuws is als iemand zo'n briefje door de brievenbus doet.
Dat komt door links, die propageren immers al jaren voor extreme segregratie en het kruipen in de slachtofferrol. Op deze manier kan er ruis gevormd worden zonder met conventioneel nepnieuws te komen, dat achteraf beter detecteerbaar is.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179007761
pics van de grote boobs?
pi_179007784
Fatsoen: je gaat niet constant met open gordijnen je aan- en uitkleden als dat makkelijk vanaf de openbare weg gezien kan worden.

Fatsoen: je gaat niet constant naar je buren gluren als ze zich aan het aan- en uitkleden zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179007825
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:

Zo. Dat lucht op.
Kan ik me geheel in vinden.
pi_179007826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Raar dat het tegenwoordig al nieuws is als iemand zo'n briefje door de brievenbus doet. Je zou denken dat normale mensen dit niet zien als een kans om in het nieuws te komen, maar als iets dat ze even moeten uitpraten met de buren.
Grijp je kans zou ik zeggen want ook jij kan nu de voorpagina halen hehe. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')