ik dacht ook bas of roomquote:Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Toen Ivan zijn toespraak hield vanmiddag vond ik eigenlijk dat al die punten op bas sloegen.
Meer dan op Cemal.
Ik zie Cemal niet als zo uitgekookt.
Gewoon verschrikkelijk dom.
hij keek Bas ook aan een paar keerquote:Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Toen Ivan zijn toespraak hield vanmiddag vond ik eigenlijk dat al die punten op bas sloegen.
Meer dan op Cemal.
eensquote:Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Meer dan op Cemal.
Die staat een paar posts later,het NIX spotje.Ik dacht ook even dat het Gabs was.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je er een cap bij had geplaatst had iemand het je misschien kunnen vertellen.
Scherp is ze zat.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:30 schreef mazaru het volgende:
Fay: Ik wens je alle geluk. Of je nou bij defensie gaat.... dat zie ik niet echt voor me. Maar met je modellenwerk.
Ivan had gewoon moeten zeggen, het spel wordt al een poosje gespeeld. Ik ga het ook spelen.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja joh echt een lulverhaal stem dan op Romy of de Twins als je het over stoken wilt hebben
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff kroelen bij Linda
alles is weer goed
tis een spel he
Die was wel nodig, want vanaf dat moment zit idd Bas niet meer lekker in zijn vel, is mij opgevallenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan had gewoon moeten zeggen, het spel wordt al een poosje gespeeld. Ik ga het ook spelen.
6 op cemal.
Die hele toespraak was onder de gordel, en niet nodig. Jammer.
bil zat er in totaal 32 maandenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
beide meer dan 2 jaar in utopia en morgen met niks naar huis ?
denk t niet.. er komt nog wel wat morgen .. een twist
De toespraak imo wel,maar dan algemeen en niet alleen op Cemal.Ivan had wel gelijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ivan had gewoon moeten zeggen, het spel wordt al een poosje gespeeld. Ik ga het ook spelen.
6 op cemal.
Die hele toespraak was onder de gordel, en niet nodig. Jammer.
Welnee, ze zijn toch zo ontzettend gegroeid? Dat is onbetaalbaar.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
beide meer dan 2 jaar in utopia en morgen met niks naar huis ?
denk t niet.. er komt nog wel wat morgen .. een twist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Toch minder dom als hij overkomt......hij weet duidelijk wanneer hij in de kijker moet spelen met als ik win ga ik met je trouwen Romy op de markt......quote:Op maandag 7 mei 2018 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Meer dan op Cemal.
Ik vond het tegenover Cemal niet nodig. Hij werd helemaal afgebrand.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die was wel nodig, want vanaf dat moment zit idd Bas niet meer lekker in zijn vel, is mij opgevallen
De 3 stemmen van Mehmet zitten hem ook niet lekker.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die was wel nodig, want vanaf dat moment zit idd Bas niet meer lekker in zijn vel, is mij opgevallen
Maar die ging uit haarzelf en kwam weer terugquote:Op maandag 7 mei 2018 21:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
bil zat er in totaal 32 maanden
die werd ook weggebonjourd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |