I know.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 11:29 schreef Barreltje het volgende:
en ach Cygne..
een hoge eicel opbrengst wil ook niet persee iets zeggen he?
![]()
Yes!!quote:
Ze zijn al goed genoeg!quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat goed!Ik ga heel hard voor je hopen dat die mooi blijven groeien.
Deze arts nam iets meer tijd om te zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:38 schreef snoenk het volgende:
Wauw die zijn snel gegroeid Cygne! En 6 klinkt ook als een mooi aantal
Fijn, denk dat je er zo toch iets positiever ingaat. Veel succes alvast vrijdag en duim voor goede embryo's.quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:39 schreef Cygne het volgende:
[..]
Deze arts nam iets meer tijd om te zoeken.
quote:
Woeiquote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ze zijn al goed genoeg!Ze bellen vanmiddag nog voor tijdstip pregnyl maar waarschijnlijk is de punctie vrijdag.
Wat goed!quote:Op woensdag 30 mei 2018 11:35 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ze zijn al goed genoeg!Ze bellen vanmiddag nog voor tijdstip pregnyl maar waarschijnlijk is de punctie vrijdag.
Jup, mn vent moet nu aan de bakquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:18 schreef Barreltje het volgende:
Eresh.. mogen jullie zelf de bevruchting doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door B.ertha op 31-05-2018 09:46:01 ]
Ja, dat overweeg ik ook. Ik zit alleen te twijfelen of ik dat nu direct moet doen, aangezien dat in het begin echt heel pittig schijnt te zijn en ik morgen aan een nieuwe baan begin. Misschien wel vast voorzichtig minderen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:51 schreef Barreltje het volgende:
Bertha.. wat stom!
Je KAN natuurlijk vanzelf al op een KH-arm dieet overstappen.. genoeg menu's etc te vinden op hetzelfde internet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |