Gewoon naar een goedkoop land en daar dus massaal van die coins kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk idee!
https://www.lunchroom.nl/(...)ldwijde-big-mac-munt
[..]
Het is dat ik de Big Mac smerig vind, anders had ik wel gespaard voor 5 coins
I KNEW IT!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 18:25 schreef ChilllayD het volgende:
Oh oh. Big tasty saus is aangepast. Mensen klagen behoorlijk...
Ja leuk idee, maar gister rond etenstijd hadden ze bij mijn mac zogenaamd al geen muntjes meer..quote:Op donderdag 2 augustus 2018 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk idee!
https://www.lunchroom.nl/(...)ldwijde-big-mac-munt
[..]
Het is dat ik de Big Mac smerig vind, anders had ik wel gespaard voor 5 coins
... je kunt er op wachten dat het hard gaat? Ze worden (bijna) elke dag beleverd dus die munten lijken ne dan ook weer (bijna) elke dag binnen te komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja leuk idee, maar gister rond etenstijd hadden ze bij mijn mac zogenaamd al geen muntjes meer..
Misschien had ik in de broekzakken van het personeel moeten kijken
In polen heb je ws ook geen snackbar jopie op de hoek, met slagershamburgers en diverse snacks die beter kunnen smaken dan de gemmiddelde chiken nugget of shrimp. Bij McDonaldsNL ga je gewoon iets eten omdat je zin heb in de typische smaak, niet omdat de prijs/kwaliteit verhouding zo goed is....quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:12 schreef Unites het volgende:
Onlangs in Polen bij McDonalds geweest. In Nederland is men echt ambitieloos en gewoonweg saai als je het vergelijkt met de kwaliteit van het aanbod en restaurants in Polen. Jammer.
De prijzen waren in Polen geeneens heel veel lager hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In polen heb je ws ook geen snackbar jopie op de hoek, met slagershamburgers en diverse snacks die beter kunnen smaken dan de gemmiddelde chiken nugget of shrimp. Bij McDonaldsNL ga je gewoon iets eten omdat je zin heb in de typische smaak, niet omdat de prijs/kwaliteit verhouding zo goed is....
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En dat het marketing mannetje het uitlegt alsof het komt omdat nederlanders over het algemeen saai zijn en niet zo van veranderingen in het menu houden.
Ja ik ging spontaan lunchen bij de Mac gisteren, geen voordeelbonnen.quote:
Boh, die halve euro korting. Neeeeeeeeeequote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja ik ging spontaan lunchen bij de Mac gisteren, geen voordeelbonnen.
Uur daarna berichtje voor nieuwe app, mét bonnen
Ik heb 2 weken terug een Big Tasty genomen, de smaak van de aangepaste saus viel inderdaad erg tegen; het was iets wat op een Big Tasty moest lijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 18:16 schreef Dactylus het volgende:
Nu is de topictitel overigens ook niet meer up to date. Met de veranderde samenstelling is de oude geur verdwenen. Kwalitatief uitermate teleurstellend...
Is er al een petitie dat we kunnen tekenen voor het terugdraaien van de veranderingen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug een Big Tasty genomen, de smaak van de aangepaste saus viel inderdaad erg tegen; het was iets wat op een Big Tasty moest lijken
is de vegaburger uit het assortiment? faalbedrijfquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Trusten het volgende:
Weet iemand waar de Veggie burger door vervangen gaat worden?
Is die weg? Sinds wanneer? Lijkt mij dat ook bij maccie er een vegetarische optie moet zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:31 schreef Trusten het volgende:
Weet iemand waar de Veggie burger door vervangen gaat worden?
Logisch. Het is een hamburger tent. Nu die salades en ontbijtmeuk weg en we zijn er weer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is de vegaburger uit het assortiment? faalbedrijf
Want de kipschnitzel bij een McChicken is ook een hamburger. McFishfilet (ofzoiets) hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch. Het is een hamburger tent. Nu die salades en ontbijtmeuk weg en we zijn er weer.
Ja, kan ook weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want de kipschnitzel bij een McChicken is ook een hamburger. McFishfilet (ofzoiets) hetzelfde verhaal.
Wordt vervanger door twee vegetarische (ipv vegan) opties dus dacht miss is het al bekendquote:Op woensdag 22 augustus 2018 16:02 schreef Remzz het volgende:
Wordt eind van deze maand vervangen door een nieuwe vegaburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |