SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En met het grootste gemak krijg je de volgende keer 6 stemmen terug. Met de meesten die het probeerden is het uiteindelijk niet goed afgelopen en hoe dichterbij de finale (en hoe meer er dus weg zijn) des te meer gewicht gaan die 6 stemmen in de schaal leggen.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet waarom he? Ze zijn makkelijk om op te stemmen
Eigenlijk blijken ze juist geen bedreiging. Bijna de finale, publiekstemmen delen door 2quote:Op maandag 7 mei 2018 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En met het grootste gemak krijg je de volgende keer 6 stemmen terug. Met de meesten die het probeerden is het uiteindelijk niet goed afgelopen en hoe dichterbij de finale (en hoe meer er dus weg zijn) des te meer gewicht gaan die 6 stemmen in de schaal leggen.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op maandag 7 mei 2018 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En met het grootste gemak krijg je de volgende keer 6 stemmen terug. Met de meesten die het probeerden is het uiteindelijk niet goed afgelopen en hoe dichterbij de finale (en hoe meer er dus weg zijn) des te meer gewicht gaan die 6 stemmen in de schaal leggen.
Het grootste gevaar komt van de febo.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn al een aardig eind op weg en we weten ook niet wat voor twisten en wendingen het spel nog gaat krijgen. Als straks ook nog stemmen van het publiek een rol zouden gaan spelen, staat vooral Fay heel sterk op dit moment.quote:
Het val me wel op dat al die FEBO-acties telkens weer bijzonder positief uitvielen voor de twinsquote:Op maandag 7 mei 2018 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het grootste gevaar komt van de febo.
Deze week Ivan die 6 stemmen mocht geven, what's next?
Ja dat is waar, lijkt me ook voor een rede. Die je zelf ook wel snaptquote:Op maandag 7 mei 2018 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn al een aardig eind op weg en we weten ook niet wat voor twisten en wendingen het spel nog gaat krijgen. Als straks ook nog stemmen van het publiek een rol zouden gaan spelen, staat vooral Fay heel sterk op dit moment.
Als Ivan het nog een keer mag doen pakt hij 1 van de twins.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het val me wel op dat al die FEBO-acties telkens weer bijzonder positief uitvielen voor de twins
Nee hoor, ze bespreken gewoon dat Romy eerst weg wil voor Cemal en uur later na een gesprek met Bas ineens weer wil blijven. Ook dat ze nu ineens mee doet met die meiden.quote:
Precies !quote:Op maandag 7 mei 2018 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze bespreken gewoon dat Romy eerst weg wil voor Cemal en uur later na een gesprek met Bas ineens weer wil blijven. Ook dat ze nu ineens mee doet met die meiden.
Slomo gooit met gemak Cemal onder de busquote:Op maandag 7 mei 2018 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze bespreken gewoon dat Romy eerst weg wil voor Cemal en uur later na een gesprek met Bas ineens weer wil blijven. Ook dat ze nu ineens mee doet met die meiden.
Absoluutquote:Op maandag 7 mei 2018 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo gooit met gemak Cemal onder de bus
Dat was vanmiddag al heel duidelijk bij Bas. Dat ze met hem en twins wil samenwerken.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo gooit met gemak Cemal onder de bus
Eerlijk is eerlijk, die twee waren er wel meteen voor haar terwijl Romy niet oke tegen hun is geweest. Linda zit de hele dag al verongelukt te doen in plaats van de laatste dag van Romy of Cemal meevieren. Ik zie Linda niet een feestje organiseren, de tweeling wel. Of dat nou met voorbedachte rade is of nietquote:Op maandag 7 mei 2018 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Romy is totaal onbetrouwbaar. Ze heeft telkens een andere mening binnen een paar minuten.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Feestje gaat beginnen
drank en muziek
![]()
![]()
Cemal zou niet haar eerste keuze zijn geweest.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef yaello het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die twee waren er wel meteen voor haar terwijl Romy niet oke tegen hun is geweest. Linda zit de hele dag al verongelukt te doen in plaats van de laatste dag van Romy of Cemal meevieren. Ik zie Linda niet een feestje organiseren, de tweeling wel. Of dat nou met voorbedachte rade is of niet
Linda zit helemaal niet al de hele dag ‘verongelukt’ te doen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef yaello het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die twee waren er wel meteen voor haar terwijl Romy niet oke tegen hun is geweest. Linda zit de hele dag al verongelukt te doen in plaats van de laatste dag van Romy of Cemal meevieren.
ze doen de 4ling naquote:Op maandag 7 mei 2018 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
echt he zegt linda en ivan doet heel raar die zwaait met zijn hoofd en handen
agh kijk aanquote:Op maandag 7 mei 2018 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De BBQ van Rob is dus helemaal niet verkocht.
maar het alwetende stel kan volgende week ook op de bank zitten, ze moeten zich niet verheven voelenquote:
Je meent het. Ze weet nu al dat Chemal een offer brengt. Ze zit er totaal niet meequote:Op maandag 7 mei 2018 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Romy is totaal onbetrouwbaar. Ze heeft telkens een andere mening binnen een paar minuten.
Ik vind niet dat Linda zichzelf is vandaag hoor haha. Dat ze het niet met Romy eens is, snap ik. Maar Cemal heeft haar niks aangedaan.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Linda zit helemaal niet al de hele dag ‘verongelukt’ te doen.![]()
Hoe kom je daar nou bij, Romy zit al uren te zemelen.
denk dat zij juist heel goed beseffen hoe kwetsbaar ze zijnquote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar het alwetende stel kan volgende week ook op de bank zitten, ze moeten zich niet verheven voelen
Gewoon smerig en geen zin om schoon te makenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
agh kijk aan
scherp van U
mooi ding wel
kapoet?
Staat wel te koop nog.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
agh kijk aan
scherp van U
mooi ding wel
kapoet?
En zij heeft Cemal toch niks aangedaan?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Linda zichzelf is vandaag hoor haha. Dat ze het niet met Romy eens is, snap ik. Maar Cemal heeft haar niks aangedaan.
Nee behalve dat ze niet gewoon even gezellig mee komt feesten of er vandaag even gezellig bij komt zitten.quote:
Zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee behalve dat ze niet gewoon even gezellig mee komt feesten of er vandaag even gezellig bij komt zitten.
en oerdomquote:Op maandag 7 mei 2018 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Romy is totaal onbetrouwbaar. Ze heeft telkens een andere mening binnen een paar minuten.
Terwijl Romy laaiend was en haar negeerde. Lijkt me inderdaad enorm gezellig.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee behalve dat ze niet gewoon even gezellig mee komt feesten of er vandaag even gezellig bij komt zitten.
Twins I luv joequote:
En als er nog een paar biertjes ingaan oeragressiefquote:
Als sterke stel wel, zij zit ook niet bij het groepje waar Cemal en Romy de eindstreep mee wil halen....en als stel voelde zij zich nu al winnaar.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Linda zichzelf is vandaag hoor haha. Dat ze het niet met Romy eens is, snap ik. Maar Cemal heeft haar niks aangedaan.
Ik heb zomaar het idee dat ze niet echt welkom zijnquote:
Beetje laat. Als die domme platvis vorige week de twins geen mes in de rug had gestoken, zat ze nu waarschijnlijk niet eens op de bank.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al heel duidelijk bij Bas. Dat ze met hem en twins wil samenwerken.
Apart,dat idee heb ik dus ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat ze niet echt welkom zijn
quote:
Romy heeft geen mening, die leent ze.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hebben die twee al met Ivan gesproken?quote:
Komt ze rijkelijk laat mee. Opeens wel willen samenwerken, ze heeft dus liever dat Cemal morgen vertrekt...quote:Op maandag 7 mei 2018 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag al heel duidelijk bij Bas. Dat ze met hem en twins wil samenwerken.
De mensen die niet op dit geweldige feest aanwezig zijn.De motherfuckers volgens Romy.quote:
Cemal wel.quote:
Oehhh ik hoop dat DGK met filmpjes komt. Alles gemist door het mooie weerquote:
oh ivan en linda ?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De mensen die niet op dit geweldige feest aanwezig zijn.De motherfuckers volgens Romy.
Dat is netjesquote:Op maandag 7 mei 2018 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cemal wel, en nam hem niks kwalijk en kan begrijpen hoe Ivan erin staat......
Heeft ze weer een paar nieuwe woordjes geleerd?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De mensen die niet op dit geweldige feest aanwezig zijn.De motherfuckers volgens Romy.
Ja, net nog op hun gestemd.......kwartier later kwam ze ermee.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Komt ze rijkelijk laat mee. Opeens wel willen samenwerken, ze heeft dus liever dat Cemal morgen vertrekt...
Als Linda chagrijnig is en over anderen zeikt, is ze juist wel zichzelf.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Iedereen is nu even kwetsbaar. Het spel is op de wagen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
denk dat zij juist heel goed beseffen hoe kwetsbaar ze zijn
waarom ze zijn op een besloten feestjequote:
Als Romy blijft gaan ze er aan,ze gaat het spel keihard spelen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze weer een paar nieuwe woordjes geleerd?
quote:
Samen met Bahsquote:Op maandag 7 mei 2018 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als Romy blijft gaan ze er aan,ze gaat het spel keihard spelen.
quote:
Die ze pas nog uitmaakte voor rotte vis en niet uit kon staanquote:
Die zijn dan wel over de datumquote:Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die ogen van Linda stralen ook echt niks uit he. Op de markt zie je vissen liggen die je precies zo aankijken![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk een echte ventquote:
ze gaan ook naar huis als ze bonden met ivan ,mehmet en lindaquote:Op maandag 7 mei 2018 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Samen met Bahs![]()
De twins zouden knettergek zijn om met dat onbetrouwbare loeder samen te gaan spelen
Je hebt niet voor niets 6 stemmen Bitch.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ze pas nog uitmaakte voor rotte vis en niet uit kon staan
Beter dan een mes in je rug van dat loederquote:Op maandag 7 mei 2018 20:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze gaan ook naar huis als ze bonden met ivan ,mehmet en linda
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niets 6 stemmen Bitch.
En dacht je niet bij Romy........Ivan houdt zich tenminste aan zijn woord. Bas heeft de twins en Romy nodig totdat........quote:Op maandag 7 mei 2018 20:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze gaan ook naar huis als ze bonden met ivan ,mehmet en linda
Majoor pumpkinquote:
Nou , het maakt mij eigenljik niet uit, maar ivan voelt zich nu ook heer en meester , en linda voelt zich ook heel wat dat gun ik hen ook nietquote:Op maandag 7 mei 2018 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter dan een mes in je rug van dat loeder
ze was niet blijquote:Op maandag 7 mei 2018 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zei tegen mehmet als het dan zo is dat ik volgende week op de bank zit dan moet dat maar zo zijn. Zou het niet leuk vinden maar laat zich niet (de rest verstond ik niet) Daarna liep ze naar binnen.
Dat valt wel mee hoor......quote:Op maandag 7 mei 2018 20:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou , het maakt mij eigenljik niet uit, maar ivan voelt zich nu ook heer en meester , en linda voelt zich ook heel wat dat gun ik hen ook niet
Linda gun ik het ook niet. Ivan kan vandaag niet kapot bij mequote:Op maandag 7 mei 2018 20:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou , het maakt mij eigenljik niet uit, maar ivan voelt zich nu ook heer en meester , en linda voelt zich ook heel wat dat gun ik hen ook niet
Iedereen moet goed op zichzelf passen , je kunt niemand vertrouwen daarquote:Op maandag 7 mei 2018 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dacht je niet bij Romy........Ivan houdt zich tenminste aan zijn woord. Bas heeft de twins en Romy nodig totdat........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ja??
ohhhh
jaaaaaaaaaaa
ja Horr
echt ???
ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Weet Cemal dat ze hoopt dat zij mag blijven en Cemal mag oprotten of heeft ze dat nog niet tegen Cemal gezegd....quote:
Cemal wil zelf graag weg en romy mag blijven van hemquote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet Cemal dat ze hoopt dat zij mag blijven en Cemal mag oprotten of heeft ze dat nog niet tegen Cemal gezegd....
Linda is niet voor niets gekozen.quote:
Kille,ogen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die ogen van Linda stralen ook echt niks uit he. Op de markt zie je vissen liggen die je precies zo aankijken![]()
[ afbeelding ]
Romy springt op de eerste de beste pik die ze tegenkomt.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Reumsie haar LiefffieeeSjlemiel dumpt zodra ze buiten is...gelegenheidskoppeltje valt nu al keihard aan duigen..\
Ik hoop ook dat Sjlemiel vanaf morgen nog 3 weken ongestoord kan gamen in Utopia
Ja, maar daarvoor had Romy het al tegen anderen gezegd voordat Cemal daarmee kwam....quote:Op maandag 7 mei 2018 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Cemal wil zelf graag weg en romy mag blijven van hem
quote:
ik geloof nooit dat ze dat toelaten daar , jij wel ? lijkt mij nietnormaal , maar ik ben al een oudequote:
Linda zal ver komen, idem de twinsquote:Op maandag 7 mei 2018 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zei tegen mehmet als het dan zo is dat ik volgende week op de bank zit dan moet dat maar zo zijn. Zou het niet leuk vinden maar laat zich niet (de rest verstond ik niet) Daarna liep ze naar binnen.
Gelulquote:Op maandag 7 mei 2018 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat ze dat toelaten daar , jij wel ? lijkt mij nietnormaal , maar ik ben al een oude
hoe gelulquote:
Ik stel me Romy even voor met een snuif op.Die wordt of een stuiterbal of heel rustig.quote:
Serieus? Denk je dat drugs daar zijn?quote:
ja , dat kunnen ze daar goed, ik ben daar niet goed inquote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef mazaru het volgende:
Over schijnheilig gesproken! Linda net slomo aan alle kanten afbranden en kijk ze nou toch eens lief naar elkaar kijken.![]()
[ afbeelding ]
die neppe blikquote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef mazaru het volgende:
Over schijnheilig gesproken! Linda net slomo aan alle kanten afbranden en kijk ze nou toch eens lief naar elkaar kijken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Als ik je niet moet dan merk je dat echt welquote:Op maandag 7 mei 2018 20:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja , dat kunnen ze daar goed, ik ben daar niet goed in
Neequote:
het lijkt mij niet dat daar drugs is, in het eerste jaar welquote:
Hij gaat naar Turkye, maar ja dat moeten we gelovenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Reumsie haar LiefffieeeSjlemiel dumpt zodra ze buiten is...gelegenheidskoppeltje valt nu al keihard aan duigen..\
Ik hoop ook dat Sjlemiel vanaf morgen nog 3 weken ongestoord kan gamen in Utopia
Ja, je doet het nooit goed he, wegblijven is niet oke. En van de andere kant kwaad blijven ook niet dan laat je je ook weer zo in de kaart kijken.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wel. Die lagen ze voor elkaar neer in het kakhokquote:
Ook nietquote:Op maandag 7 mei 2018 20:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het lijkt mij niet dat daar drugs is, in het eerste jaar wel
hier hetzelfde ,quote:Op maandag 7 mei 2018 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik je niet moet dan merk je dat echt wel
Proest.quote:
Onzinquote:Op maandag 7 mei 2018 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel. Die lagen ze voor elkaar neer in het kakhok
Was ook geen blowtje. Hij had moeite met een shaggie draaienquote:Op maandag 7 mei 2018 20:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
brute dampert
mag alleen maar stiekum
Met 3 jaar Utopia moet er ong ¤50,000 op z'n rekening staan.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nope no dopequote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:
Later ook. Toen blowden ze in het kakhok. Maakt mij geen moer uit hoor. Maar bats zei datquote:
paul en hakim,,quote:
Pikkegozerquote:
en bij de koei'nquote:Op maandag 7 mei 2018 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Later ook. Toen blowden ze in het kakhok. Maakt mij geen moer uit hoor. Maar bats zei dat
Het zal me een worst wezen serieusquote:
Ik zou net typen dat hij zijn slabbertje nog om heeft.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:39 schreef zodeju het volgende:
Heb Cemal nu zijn tripstrikje om die te klein is en gaat kantelen....![]()
Als dat zo is, istie slimmer dan gedacht, meer thuiskosten opgeven dan noodzakelijk dan houd 'ie inderdaad geld overquote:Op maandag 7 mei 2018 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 3 jaar Utopia moet er ong ¤50,000 op z'n rekening staan.
En die komt wel terug vermoed ik in Uto2.
Maar eerst zijn vakantiedagen opmaken.
Yep.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Paul, Hakim Lotte en Lau kregen er nog stemmen voor en die gaven het ook toe.
ow? waar?quote:
Ik zie veel lui met maskers opquote:Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef rowan634 het volgende:
hoerig + masker/kroon is voor hun moulin rouge
tis net een tokkie campingquote:Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef rowan634 het volgende:
owquote:Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef rowan634 het volgende:
tsja...quote:
het nachtleven van Parijs anno 1900quote:Op maandag 7 mei 2018 20:40 schreef rowan634 het volgende:
hoerige outfit
bierrie
peukie
puur ROOM
[ afbeelding ]
Zie je ook veel op Frenchcore feesten,daar ligt wss de link met Moulin Rouge.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zie veel lui met maskers opwtf is met dat
Klinkt als de enige echte Lindaquote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
demiquote:Op maandag 7 mei 2018 20:44 schreef zodeju het volgende:
Fay kan goed voor serveerster spelen zeg, met gemak het dienblad met een zooitje bier erop en een fles wijn in haar hand.
Ka ook!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:39 schreef rowan634 het volgende:
1e jaar deden ze dat wel eens ja
maar daarna niet meer, strenger
Rienk is gewoon helemaal van het pad af, met die vleugels op zijn rug en snavel op zijn neus. Die zit weer in zijn verkleed periode van een 4 jarige.quote:
nee, maar als het ivan was geweestquote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is die hofnar nog tekeer getrokken tegen Bas over peuken goed uitdrukken??
Nix meer over gehoord.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is die hofnar nog tekeer getrokken tegen Bas over peuken goed uitdrukken??
hij heeft hem zelfs tot 2 keer toe verdedigd...wel raarquote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
Ivan was wel hard vandaag tegen cemal.. en boeit cemal geen zak ofzo
En de avond is nog niet om. Ik zie Slomy nog wel gaan flippen ofzoquote:Op maandag 7 mei 2018 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vermoed dat Ivan zomaar Cemal erin houdt morgen omdat Cemal er heel volwassen mee omgaat dat Ivan op hem gestemd heeft en Romy giftig is.
Dit is toch niet best?quote:
ja hij lijkt wel opgelucht ofzoquote:Op maandag 7 mei 2018 20:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft hem zelfs tot 2 keer toe verdedigd...wel raar
Nee die waant zich veiligquote:Op maandag 7 mei 2018 20:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En de avond is nog niet om. Ik zie Slomy nog wel gaan flippen ofzo
dat zei hij welquote:
Ik zou zo klaar zijn met die treurneuzen feestjes zeg.quote:
nee.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Baldr kon dit nummer ook goed zingen.Ik mis Baldr.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]zeker dat vreselijke nummer van hem...ik kijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Jawel, verdedigde zichzelf wel maar kon Ivan zijn gevoel begrijpen ook al was het zo niet bedoelt.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
Ivan was wel hard vandaag tegen cemal.. en boeit cemal geen zak ofzo
Nu mis ik Billy wel.quote:
Daar viel een mooi capje uit te halen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
En met de Zwerver flirten, je weet nooit waar het goed voor is hé? hij is er nog steeds, bemoeien met dingen..zo lastig, maar ja, maar toch maar te vriend houden voor je weet nooit..
Huichelen is ook een vak...![]()
Ben je me net voor.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar viel een mooi capje uit te halen.
[ afbeelding ]
net genoegquote:
nee.quote:
van een welpje naar een manquote:Op maandag 7 mei 2018 20:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heel veel bereikt
heeel veel geleerd
heel veel gedaan
een Boots op zn CV
gegroeid ook
ehm
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |