Godver wat een geschift wijfquote:Op maandag 7 mei 2018 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon zo reageren.
Maar dan ietsje minder, anders
Ik denk dat er duidelijk in de huisregels staat dat er niet gebarbecued mag worden op het balkon.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op de gallerij? Bedoel je niet het balkon?
Gallerijquote:Op maandag 7 mei 2018 18:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op de gallerij? Bedoel je niet het balkon?
Ik BBQ wel bij me ouders in de tuinquote:Op maandag 7 mei 2018 18:40 schreef Geralt het volgende:
HAHAHAA TS IS NIET UITGENODIGD VOOR DE BBQ HAHAHAAAHA
IK ? GODVERDOMME NOOIT UIT DIE STANK VAN JULLIEquote:Op maandag 7 mei 2018 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon zo reageren.
Maar dan ietsje minder, anders
Vakkundig opgelost, me dunkt.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat er duidelijk in de huisregels staat dat er niet gebarbecued mag worden op het balkon.
Hoe kan je erop haten? BBQ'en is mega chill, is toch logisch dat je dat niet doet als het grijs bewolkt en 10 graden is?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef dick_laurent het volgende:
Valt wel op dat half Nederland massaal hysterisch aan de bbq moet zodra er wat warmte en zon is ja. Hier in de buurt ruik ik ook al 3 dagen achter elkaar non stop bbq rook.
Maar ja, ik hou van mn stembanden dus ik ga maar niet de schreeuwmevrouw nadoen...
lekker man, bourgondisch de hele avond dat ding aan. Kop in de zon, desperadosje in de hand, deern op de knie.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef dick_laurent het volgende:
Valt wel op dat half Nederland massaal hysterisch aan de bbq moet zodra er wat warmte en zon is ja. Hier in de buurt ruik ik ook al 3 dagen achter elkaar non stop bbq rook.
Maar ja, ik hou van mn stembanden dus ik ga maar niet de schreeuwmevrouw nadoen...
Dese man weetquote:Op maandag 7 mei 2018 18:11 schreef Geerd het volgende:
Gewoon paar karboos en tray schultenbrau halen en erbij gaan zitten![]()
![]()
![]()
![]()
die interviewster van powned blijft toch een verdomd lekker wijf zegquote:
Kom of kan. Het draait meer om de stank, geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2018 18:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
IK ? GODVERDOMME NOOIT UIT DIE STANK VAN JULLIE
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
Ik begrijp dat jullie gallisch worden van het gebarbecue op de galerij, maar dat schrijf je toch echt met maar één 'l'.
handig. Ook wegwerp bordjes en bestek? Geen afwas en de BBQ hoeft ook niet schoon gemaakt te worden. Ideaalquote:Op maandag 7 mei 2018 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier zaten ze laatst ook op de gallerij met een wegwerpbbq.
Die gozer heeft een houtskool barbecue stinkt echt gruwelijkquote:Op maandag 7 mei 2018 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier zaten ze laatst ook op de gallerij met een wegwerpbbq.
quote:Op maandag 7 mei 2018 18:11 schreef Geerd het volgende:
Gewoon paar karboos en tray schultenbrau halen en erbij gaan zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, janken hoor. Gun die mensen gewoon lekker eten.quote:Op maandag 7 mei 2018 23:00 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Die gozer heeft een houtskool barbecue stinkt echt gruwelijk
Ik gun ze niks die asociale , de hele week doen ze dat namelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 01:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, janken hoor. Gun die mensen gewoon lekker eten.
Barbecuen doe je toch niet op gas man. Dat hoor je te doen op houtskool op een zo simpel en goedkoop mogelijke BBQ zonder poespas.quote:
Ja, maar de geur is niet te houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Barbecuen doe je toch niet op gas man. Dat hoor je te doen op houtskool op een zo simpel en goedkoop mogelijke BBQ zonder poespas.
Bbq skills meisje, alles heeft te maken met BBQ skills.quote:
niet op een balkon of galerijflat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Barbecuen doe je toch niet op gas man. Dat hoor je te doen op houtskool op een zo simpel en goedkoop mogelijke BBQ zonder poespas.
Charlotte Pieters ja, zou ik ook helemaal kapot maken.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:01 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
die interviewster van powned blijft toch een verdomd lekker wijf zegedit: interviewster/ verslaggeefster
Huh binnen?quote:
Ja dat is toch ook binnen in het gebouw?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:52 schreef DeadWorld het volgende:
[..]
Nee waar mensen lopen om naar binnen te kunnenvoor de deur.
nee, galerijflats hebben meestal een buitengalerij waar de deuren van die verdieping aan grenzen en aan de andere kant een balkon.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook binnen in het gebouw?![]()
Ooooh oké dat maakt het wel een stuk minder erg, ik dacht al wat een debieltjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
nee, galerijflats hebben meestal een buitengalerij waar de deuren van die verdieping aan grenzen en aan de andere kant een balkon.
..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
nee, galerijflats hebben meestal een buitengalerij waar de deuren van die verdieping aan grenzen en aan de andere kant een balkon.
[..]quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |