Jaquote:Op maandag 7 mei 2018 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie al zomervakantie plannen?
lekker thuisblijven zoals afgelopen jarenquote:
quote:
o topquote:Op maandag 7 mei 2018 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker thuisblijven zoals afgelopen jaren![]()
Beetje zuipen in het park
Ja maar da's niet echt zomervakantie. Dan denk ik aan juli augustusquote:
Niet standaard, maar kun je wel kopenquote:Op maandag 7 mei 2018 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
De laatste keer dat ik in vliegtuig zat kon ik niet internetten. Is dat tegenwoordig standaard?
Dan betaal ik de hoofdprijs met mijn dochter. Niet dat ik daar wakker van lig maar qua werk en dat van mijn vriendin kwam het beter uit.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar da's niet echt zomervakantie. Dan denk ik aan juli augustus
precies. Voor dat geld kan je bijna 2xquote:Op maandag 7 mei 2018 17:38 schreef Hallojo het volgende:
Waarom de hoofdprijs betalen als je ook voor veel minder kan
ga je 2xquote:Op maandag 7 mei 2018 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
precies. Voor dat geld kan je bijna 2x
Ga jij nooit meer met vakantie dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was in juli naar Polen geweest wat jaartjes terug dat was goed betaalbaar
weinig behoefte aan laatste jarenquote:Op maandag 7 mei 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij nooit meer met vakantie dan?
jammer welquote:Op maandag 7 mei 2018 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weinig behoefte aan laatste jaren
niks jammer aan als je bewust niet op vakantie gaatquote:
als het werkt voor jou is dat prima. Ik merk wel dat ik het nodig heb om even weg te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niks jammer aan als je bewust niet op vakantie gaat
quote:
Jezus wat laatquote:Op maandag 7 mei 2018 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
misschien, maar dan pas in de herfstvakantie...
Anders werk je altijd door?quote:Op maandag 7 mei 2018 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als het werkt voor jou is dat prima. Ik merk wel dat ik het nodig heb om even weg te zijn.
Ik ook. Duitsland in de herfstvakantie is prima.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
misschien, maar dan pas in de herfstvakantie...
ja mwah.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ja, op vakantie is een luxe geen noodzaak. Af en toe meerdere weekjes vrij van werk vind ik wel noodzaak
Klopt. Voor mij is thuis prima. Voor mijn partner niet, dus hobbel ik mee.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ja, op vakantie is een luxe geen noodzaak. Af en toe meerdere weekjes vrij van werk vind ik wel noodzaak
dan wordt het de eifel of nog zuidelijker...quote:Op maandag 7 mei 2018 18:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ook. Duitsland in de herfstvakantie is prima.
Waar?
ik nietquote:Op maandag 7 mei 2018 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ik kan heel goed tot rust komen thuis
afspraak maken met charly lownoise, hij is zenmeesterquote:
Dat is echt een Godquote:Op maandag 7 mei 2018 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
afspraak maken met charly lownoise, hij is zenmeester
Snel een afspraak maken met hem dan!!111 Hij weet alles over je hoofd leegmaken en rust !!!!11quote:
laatst gezien iddquote:Op maandag 7 mei 2018 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
afspraak maken met charly lownoise, hij is zenmeester
ja, met pillen.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Snel een afspraak maken met hem dan!!111 Hij weet alles over je hoofd leegmaken en rust !!!!11
Eifel waren we vorig jaar. In de zomer lager. Deze zomer zuid Duitsland en Italië.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
dan wordt het de eifel of nog zuidelijker...
is een mooi land ja.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Eifel waren we vorig jaar. In de zomer lager. Deze zomer zuid Duitsland en Italië.
Ik ben dol opp de duitse taal en Gründlichkeit.
Ik las wapens, hahaquote:Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben vooral dol op het Duitse bier en hun machines en wagens
Die Eva was me wel een lekkerding hoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook daar zijn ze nog steeds heel goed in
Militairen en politieagenten wereldwijd zijn bewapend met Duits materieelquote:Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Eva was me wel een lekkerding hoor.
nette mensen die Duistersquote:Op maandag 7 mei 2018 19:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Eifel waren we vorig jaar. In de zomer lager. Deze zomer zuid Duitsland en Italië.
Ik ben dol opp de duitse taal en Gründlichkeit.
Heerlijk tochquote:Op maandag 7 mei 2018 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Militairen en politieagenten wereldwijd zijn bewapend met Duits materieel
Ja dat begin ik langzamerhand te merken 😄quote:Op maandag 7 mei 2018 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn niet weg te slaan hoor
Je bent wel erg traag hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat begin ik langzamerhand te merken 😄
Topding!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
Miele wasmachine van ouders draait ook al bijna 20 jaar
Wist niet dat Trust wasmachines heeftquote:Op maandag 7 mei 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
Niet iedere 2 jaar een nieuwe wasmachine kopen
geen last vanquote:Op maandag 7 mei 2018 20:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heeeeeel traag ben ik maar komt door het weer 😊
nog 2 dagen dan is het voorlopig weer gedaan met de warmte.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:07 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ben een zwakkeling 😢 Last van het weer.. triest
Absoluut!! Heerlijk liggen zonnen en gezwommen topdag!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef markdeajaxfan het volgende:
Lekker weer vandaag he jongens en meisjes
nee, echt super kut!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef markdeajaxfan het volgende:
Lekker weer vandaag he jongens en meisjes
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Waarom je woont vlakbij het strand!
Dit warmte noemenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nog 2 dagen dan is het voorlopig weer gedaan met de warmte.
hoeft ook nietquote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit warmte noemenHet is niet eens 30+
Nou precies maaarrr 36 in de zon !quote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iedere dag 30+ is ook maar vervelend hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je went er wel aan en leert er ook wel mee leven is mijn ervaringquote:Op maandag 7 mei 2018 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere dag 30+ is ook maar vervelend hoor
Zwembad?? Sloot? Vijver! Meer? Er is vast wel iets in de buurt en anders maar douchenquote:
Liever een bad ... maar voorlopig blijft het bij een koude douchequote:Op maandag 7 mei 2018 20:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zwembad?? Sloot? Vijver! Meer? Er is vast wel iets in de buurt en anders maar douchen
bad met dit weer is wel een beetje kansloosquote:Op maandag 7 mei 2018 20:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Liever een bad ... maar voorlopig blijft het bij een koude douche
je drinkt al veel vocht met dit weer. Met een bad droog je nog sneller uit waardoor je NOG meer vocht tot je moet nemen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ga echt douchen nu hoor !
Stinkerd hup onder de douche .... jjjjaaaaahhhhaaaaaa baas!![]()
![]()
Dus zwembad is geen goed idee?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je drinkt al veel vocht met dit weer. Met een bad droog je nog sneller uit waardoor je NOG meer vocht tot je moet nemen.
klopt.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:22 schreef devzero het volgende:
Haags wast zich de hele zomer niet om uitdroging te voorkomen
Ik denk dat ik daar ga studeren en dan kunst ga maken met mijn stront- en zaadvlekkenquote:Ze studeert aan de Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg en maakt kunst met wel heel bijzondere ‘inkt’: Pepita Aarts gebruikt haar eigen menstruatiebloed. Dat lijkt misschien vies, maar volgens Pepita is het dat niet. “Het is op papier, op een veilige afstand.”
Ow dat wist ik niet 😮quote:Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je drinkt al veel vocht met dit weer. Met een bad droog je nog sneller uit waardoor je NOG meer vocht tot je moet nemen.
Ze studeert aan de Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg en maakt kunst met wel heel bijzondere ‘inkt’: Pepita Aarts gebruikt haar eigen menstruatiebloed. Dat lijkt misschien vies, maar volgens Pepita is het dat niet. “Het is op papier, op een veilige afstand.”quote:
quote:Ik denk dat ik daar ga studeren en dan kunst ga maken met mijn stront- en zaadvlekken
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet 😮
Heb ik wat geleerd vandaag
nu welquote:Op maandag 7 mei 2018 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze studeert aan de Hogeschool voor de Kunsten in Tilburg en maakt kunst met wel heel bijzondere ‘inkt’: Pepita Aarts gebruikt haar eigen menstruatiebloed. Dat lijkt misschien vies, maar volgens Pepita is het dat niet. “Het is op papier, op een veilige afstand.”
[..]dit ging niet helemaal goed
uhuquote:Op maandag 7 mei 2018 20:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meen je dat echt???
je blijft dan de hele nacht wakker
dit was meteen voor 3 maandenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:27 schreef I. het volgende:
Was eigenlijk van plan even een powernap te doen
iddquote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit was meteen voor 3 maanden
quote:
ik lang geleden.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je weleens 24uur of meer zonder slaap gezeten ?
Jup. In het verleden vaak genoeg een nachtje overgeslagenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je weleens 24uur of meer zonder slaap gezeten ?
3 dagen 😳😳quote:Op maandag 7 mei 2018 20:35 schreef devzero het volgende:
Wel eens bijna 3 dagen niet geslapen, maar ik was toen ook wel helemaal kapot.
Feesten en zuipen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was er een reden dan dat je niet sliep ?
Wauw, ik zou dan zittend in slaap vallen of zodra ik mijn ogen ff sluit 😅quote:Op maandag 7 mei 2018 20:38 schreef I. het volgende:
[..]
2.5 dag ofzo, was toen een LAN-party met klasgenoten
wat praat jij?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat vraag je in het topic met de grootste collectie insomniacs?
Deed ik daarna ook welquote:Op maandag 7 mei 2018 20:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wauw, ik zou dan zittend in slaap vallen of zodra ik mijn ogen ff sluit 😅
Iddquote:Op maandag 7 mei 2018 20:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar als je dan gaat slapen dan slaap je ook echt lekker vind ik. Niks maakt mij dan wakker 😊
😄😄😄quote:Op maandag 7 mei 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat vraag je in het topic met de grootste collectie insomniacs?
beidequote:Op maandag 7 mei 2018 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Trekt dit topic insomniacs aan of creëert het ze?
quote:
Ok, maar ik wil wel link naar de twitterquote:Op maandag 7 mei 2018 20:57 schreef devzero het volgende:
Niet iedere post van hema op twitter posten
vraag de pooier maar, daar heb ik mijn abo afgeslotenquote:Op maandag 7 mei 2018 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer betaal je mijn moeder eens voor je abo
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Lijkt me meer voor Geerd, die reageert ook overal "ik zou haar keihard doen"quote:
Dr Geerd Mikey.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me meer voor Geerd, die reageert ook overal "ik zou haar keihard doen"
Time to get dirty!quote:
A N O Nquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |