Waarom kijk je naar de borsten van een 13jarig meisjequote:Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Sanddr het volgende:
tot ik ineens een blik werp op het t-shirt van de dochter (naar schatting maximaal 13 á 14 jaar oud).
Hierop was de volgende inspirerende tekst te lezen:
"I have no tits".
Het zou me niks verbazen als het betreffende meisje zo'n truitje voor haar 16e verjaardag krijgt.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik vind meisjes van 14 die wel tieten hebben en dan 'i got game' oid op hun truitje hebben klachtwaardiger.
Zonder die tekst had ik niet eens gekeken. Ik lees graag.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de borsten van een 13jarig meisje![]()
Zonder die tekst was je waarschijnlijk blijven staren.
Als ze pech heeft past ze het betreffende shirt tegen die tijd nog zoals nuquote:Op maandag 7 mei 2018 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoop voor haar dat ze op haar 18e dat shirt niet hoeft te dragen .
je OP doorgestuurd naar de zedenpolitie.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:19 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Zonder die tekst had ik niet eens gekeken. Ik lees graag.
Ik heb geen kinderen nee. En een spuuglelijk t-shirt is wat anders. Als je kind dat mooi vindt, soit. Maar bij een t-shirt zoals deze, waarbij de kans bestaat dat er ongewenste en ongepaste reacties op komen (zeker in de wijk waarin ik woon), lijkt het me niet raar om zoiets gewoon te verbieden. Dat geldt wat mij betreft ook voor een te kort rokje, wat ik inderdaad ook minder chill zou vinden dan zo'n t-shirt.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:45 schreef Hallmark het volgende:
Volgens mij heb jij geen kinderen. Je kunt namelijk niet over alles een strijd voeren. Dus als ze een achterlijk en spuuglelijk t-shirt wil dragen, dan maak ik daar voor de vorm een probleem van. Maar dat heb ik liever dan dat ze een achterlijk kort rokje draagt.
Welke gedachten?quote:Op maandag 7 mei 2018 14:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
T is een constatering waarschijnlijk. Het zijn de gedachte van TS die het echt schunnig maken![]()
![]()
Tja en verbieden bij een 14 jarige dochter.... Zie Hallmark zijn post. En maak als ouder je afweging.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen nee. En een spuuglelijk t-shirt is wat anders. Als je kind dat mooi vindt, soit. Maar bij een t-shirt zoals deze, waarbij de kans bestaat dat er ongewenste en ongepaste reacties op komen (zeker in de wijk waarin ik woon), lijkt het me niet raar om zoiets gewoon te verbieden. Dat geldt wat mij betreft ook voor een te kort rokje, wat ik inderdaad ook minder chill zou vinden dan zo'n t-shirt.
Maar goed, ik heb nog geen kinderen zoals ik al zei. Dus misschien ben ik weel heel naïef.
[..]
Welke gedachten?
Die van 13 hier krijgt gewoon kledinggeld en zoekt het zich maar uit. Als hij voor lul wil lopen is dat zijn zaak.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Tja en verbieden bij een 14 jarige dochter.... Zie Hallmark zijn post. En maak als ouder je afweging.
ja precies. Verbieden werkt alleen maar tegen.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die van 13 hier krijgt gewoon kledinggeld en zoekt het zich maar uit. Als hij voor lul wil lopen is dat zijn zaak.
Je bent toch zelf ook 14 geweest?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:27 schreef Sanddr het volgende:
Waarschijnlijk kom ik daar dan wel achter als ik zelf kinderen heb.
En misschien kan ik de schuld beter neerleggen bij de huidige maatschappij, die ervoor zorgt dat meisjes van die leeftijd in dat soort kleding willen lopen.
Ja. Maar toen droeg ik louter t-shirts met onschuldige teksten (als er überhaupt tekst op stond). Lelijke t-shirts, maar wel onschuldig. En dat soort kleding droegen leeftijdsgenoten - voor zover ik me kan herinneren - ook allemaal.quote:
en je gehoorzaamde je ouders op die leeftijd?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:35 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja. Maar toen droeg ik louter t-shirts met onschuldige teksten (als er überhaupt tekst op stond). Lelijke t-shirts, maar wel onschuldig. En dat soort kleding droegen leeftijdsgenoten - voor zover ik weet - ook allemaal.
Zeker niet, maar ze betaalden wel mijn kleren. Dus als ik een kledingstuk wilde hebben wat mijn ouders ongepast vonden had ik het echt niet gekregen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:36 schreef Handleiding het volgende:
[..]
en je gehoorzaamde je ouders op die leeftijd?
Burgerlijkheid ten top.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:39 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ze betaalden wel mijn kleren. Dus als ik een kledingstuk wilde hebben wat mijn ouders ongepast vonden had ik het echt niet gekregen hoor.
Hoe doet men dat?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Niet verbieden, maar zo opvoeden dat ze het zelf niet wenst te dragen.
Dat is heel gemakkelijk. Je legt je kind uit dat mensen elkaar altijd benaderen op de manier hoe ze zich kleden/gedragen.quote:
Komt ze gauw genoeg achter he.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:07 schreef Sanddr het volgende:
Maar bij een t-shirt zoals deze, waarbij de kans bestaat dat er ongewenste en ongepaste reacties op komen (zeker in de wijk waarin ik woon)
Moet je ook niet doen. Je moet het gewoon verbieden. En als ze dan gaan miemelen, moet je ze gewoon een dag geen eten geven.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:45 schreef Hallmark het volgende:
Volgens mij heb jij geen kinderen. Je kunt namelijk niet over alles een strijd voeren.
Welke borsten? Er staat toch dat ze geen borsten had?quote:Op maandag 7 mei 2018 14:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de borsten van een 13jarig meisje![]()
In dit geval niet nee, maar TS moest het toch even checken.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:22 schreef serkot het volgende:
[..]
Welke borsten? Er staat toch dat ze geen borsten had?
red flags gespotquote:Op maandag 7 mei 2018 18:22 schreef Klaploper het volgende:
Ik zag hier laatst een meisje van een jaar of zeven met een t-shirt dat zei: "I bet you wish your girlfriend had a body like mine."
Wie maakt die kleren?
Maar hij had haar alleen maar geneukt als ze tieten en niet zo'n shirt had gehad natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:58 schreef LurkJeRot het volgende:
Ja hoor, als je haar aan het neuken geweest was dan was die leeftijd geen probleem geweest, en nu kan het ineens niet want minderjarig en weet ik het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Viezerik; naar 13 - 14 jarige staren. Ze moesten je opsluitenquote:Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Sanddr het volgende:
Goedemiddag!
Gisteren liep ik dus naar de Appie om de hoek om mezelf te voorzien van een nieuw pakkie kankerstaven. Je snapt wel dat er maar één weg naar de longen gaat en deze goed geasfalteerd dient te worden, toch?![]()
Enfin, terwijl ik me via het parkeerterrein naar de entree van het winkelcentrum begeef, zie ik een doorsnee gezinnetje (twee kinderen; een jongen en een meisje) staan dat hun Ford Focus aan het inladen is met boodschappen. Niks aan de hand, tot ik ineens een blik werp op het t-shirt van de dochter (naar schatting maximaal 13 á 14 jaar oud).
"I have no tits".
Wat de fuck? Wat bezielt je als ouders om je minderjarige dochter zo over straat te laten gaan?
Klacht: ouders die hun dochter een t-shirt laten dragen met schunnige tekst (die bovendien vertelt wat ik anders ook wel had kunnen zien).
Het is een straf als je een dochter hebt en een zegen als je een oppas hebtquote:Op maandag 7 mei 2018 15:27 schreef Sanddr het volgende:
Waarschijnlijk kom ik daar dan wel achter als ik zelf kinderen heb.
En misschien kan ik de schuld beter neerleggen bij de huidige maatschappij, die ervoor zorgt dat meisjes van die leeftijd in dat soort kleding willen lopen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Viezerik; naar 13 - 14 jarige staren. Ze moesten je opsluiten
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat soort dingen bij zulke jonge meisjes ook verschrikkelijk, maar toen ik 15 was zag ik er uit als een complete aso-junk, dus tja. Misschien heeft die vader al tien nog ergere kledingstukken afgekeurd voordat ze bij dit compromis uitkwamen.
Alsof gasten die meisjes van deze leeftijd willen verkrachten door zo'n tekst denken: "oh, ik ben eigenlijk een borstenman, dus laat maar zitten".quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:43 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Hm, niet zeker wat ik hier van moet zeggen. Als het woord 'no' weg was gelaten was het zeker een terechte klacht. Dan zou het ook een gevolg zijn van de pr0ncultuur. Maar nu weert het misschien juist verkrachters af.
Je kinderen gewoon iets verbieden is geen optie?quote:Op maandag 7 mei 2018 14:45 schreef Hallmark het volgende:
Volgens mij heb jij geen kinderen. Je kunt namelijk niet over alles een strijd voeren. Dus als ze een achterlijk en spuuglelijk t-shirt wil dragen, dan maak ik daar voor de vorm een probleem van. Maar dat heb ik liever dan dat ze een achterlijk kort rokje draagt.
Wel een optie werkt bij pubers vaak averechts.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:49 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Je kinderen gewoon iets verbieden is geen optie?
Eigen, eventueel foute, keuzes maken en de consequenties daarvan ervaren is daar ook onderdeel van.quote:Je kinderen gewoon opvoeden is geen optie?
Als is ranzig voor ieder anders, is dat in dit geval absoluut niet aan de orde.quote:Geen ranzige shirts kopen voor je kinderen is geen optie?
Is zeker een optie! Aangezien je ze niet ALLES kunt verbieden, moet je dus een keuze maken. Verbied je dit ranzige t-shirt, of verbied je dat ze met d'r vriendinnen gaat kamperen in Renesse?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:49 schreef MissGiraffe het volgende:
Je kinderen gewoon iets verbieden is geen optie?
Je kinderen gewoon opvoeden is geen optie?
Geen ranzige shirts kopen voor je kinderen is geen optie?
Gaat het niet juist fout als je kind ervoor zorgt dat je compromissen gaat sluiten?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Is zeker een optie! Aangezien je ze niet ALLES kunt verbieden, moet je dus een keuze maken. Verbied je dit ranzige t-shirt, of verbied je dat ze met d'r vriendinnen gaat kamperen in Renesse?
Ik sluit graag compromissen als ik daarmee kan voorkomen dat puistige tieners op mijn dochter klimmen. Het is niet nodig dat haar vagina versleten is, tegen de tijd dat ze 18 wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:52 schreef daNpy het volgende:
Gaat het niet juist fout als je kind ervoor zorgt dat je compromissen gaat sluiten?
Das leuk en aardig. Maar trek maar mooi een ander shirt aan voor je met papa over straat loopt. Prima als ze zelf solo voor schut wil lopen trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:45 schreef Hallmark het volgende:
Nou, ik denk dat die ouders dat zijn. Ze zetten hun dochter ermee voor lul en het werkt alleen maar averechts.quote:
Goede kans dat zo’n gast dat ook nog bij de Prenatal uit de impulsbak bij de kassa heeft gehaald.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
En wat dacht je van tokkie-vaders die dit t-shirt dragen?![]()
[ afbeelding ]
Je lijkt wel een mietje die klagen ook over alles. Laat mij raden: Z-Millennial generatie. Mijn generatie zegt:quote:Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Sanddr het volgende:
Goedemiddag!
Gisteren liep ik dus naar de Appie om de hoek om mezelf te voorzien van een nieuw pakkie kankerstaven. Je snapt wel dat er maar één weg naar de longen gaat en deze goed geasfalteerd dient te worden, toch?![]()
Enfin, terwijl ik me via het parkeerterrein naar de entree van het winkelcentrum begeef, zie ik een doorsnee gezinnetje (twee kinderen; een jongen en een meisje) staan dat hun Ford Focus aan het inladen is met boodschappen. Niks aan de hand, tot ik ineens een blik werp op het t-shirt van de dochter (naar schatting maximaal 13 á 14 jaar oud).
Wat de fuck? Wat bezielt je als ouders om je minderjarige dochter zo over straat te laten gaan?
Klacht: ouders die hun dochter een t-shirt laten dragen met schunnige tekst (die bovendien vertelt wat ik anders ook wel had kunnen zien).
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:53 schreef Iwanius het volgende:
Je lijkt wel een mietje die klagen ook over alles.
Eet toch een bak stront, met je generatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je lijkt wel een mietje die klagen ook over alles. Laat mij raden: Z-Millennial generatie. Mijn generatie zegt:
[ afbeelding ]
Vreemde gewoontes heb jequote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:26 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Eet toch een bak stront, met je generatie.
Op je 6e geregistreerd op FOK!, ja vastquote:Op maandag 7 mei 2018 19:26 schreef Sanddr het volgende:
Jongens, misschien ben ik zelf wel 15? Niet oordelen!
Sowieso shirts waarbij deel van de buik en schouders ontbloot zijnquote:
Oh, van die vaders die stiekem hun eigen dochters willen nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
En wat dacht je van tokkie-vaders die dit t-shirt dragen?![]()
[ afbeelding ]
foto gesnapt van TS;quote:Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Sanddr het volgende:
Goedemiddag!
"I have no tits".
Nee, het probleem was voor de ts dat vanwege het feit dat ze erg jong was, en dus logischerwijs nog niet op het "boobie" front volgroeid was, dat dat feit nog extra benadrukt werd door het t-shirt. Daar ging het de ts om. Dat vond hij walgelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar wat is nou het probleem? Had ze wel tits?
Tering. T-shirts met "grappige" teksten zijn voor kinderen of uitgekotste blanke mannen die een Thais hoertje hebben geïmporteerd. Om een of andere reden lopen die vaak met zulke shirts rond.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee, het probleem was voor de ts dat vanwege het feit dat ze erg jong was, en dus logischerwijs nog niet op het "boobie" front volgroeid was, dat dat feit nog extra benadrukt werd door het t-shirt. Daar ging het de ts om. Dat vond hij walgelijk.
Ik vind he gezeur om niks en typisch Z-Millennial/"Haat"Vana Simons/#MeToo fakeness geneuzel voor aandacht.
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig vandaag voor de lol bovenstaand t-shirt aan. Houdt dat in dat ik een beroemdheid ben of last heb van hoogmoedwaanzin (ja.._____!) Nou dan, tis pure onzinnige aandacht voor de lol. Moet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |