Klachtquote:
“Toen ik veertien was, heb ik iets meegemaakt met een oudere jongen uit mijn vriendengroep die veel te ver ging. Ik schaamde me er heel erg voor en begreep niet precies wat er nou was gebeurd.“ . “Achteraf is dat zeker een vorm van misbruik geweest. Toch bleef hij gewoon deel uitmaken van mijn vriendengroep. Ik denk dat het ook hier om interpretatie gaat: voor hem was het waarschijnlijk niet meer dan een beetje dronken experimenteren.”
Mediacourant 2018.
Volgens mij, maar bij deze ts is het altijd lastig om te weten wat hij nou bedoelt (insert old man yells at cloud.jpg) maar volgens mij had ts liever gezien dat Arie Boomsma eerder zijn mond had opengetrokken. Waarschijnlijk zodat hij dan nog eerder een topic hierover had kunnen openen.quote:
TS had waarschijnlijk liever gezien dat Arie Boomsma eens bij hem langskwam om wat van die dronken experimenten uit te voeren.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:52 schreef LurkJeRot het volgende:
Alleen als Arie Boomsma eerder iets gezegd had, dan had TS het ook niet goed gevonden want dat was het een millennial die alleen mee wilde doen met een hype, bedenk ik me nu.
Lastig lastig, ik vraag me dan ook af hoe TS dit scenario precies voor zich ziet.
TS?
Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
TS had waarschijnlijk liever gezien dat Arie Boomsma eens bij hem langskwam om wat van die dronken experimenten uit te voeren.
Neem eens een cursus begrijpend lezen en probeer het daarna nog eens om wat diepzinnigere topics te begrijpenquote:Op maandag 7 mei 2018 14:24 schreef squatt3r het volgende:
Om te bepalen of dit, in de woorden van TS, weer een excellent stukje nieuwsvergaring is enkele vragen die min of meer al zijn gesteld:
- Wat is precies je klacht?
- Als je klacht niet zou bestaan, hoe zou de situatie er dan uitzien?
- Wat bedoel je met: " I.i.g. doet hij geen ‘Jelle Brandt Corstiusje leugen om mee te doen met het #heToo gebeuren.", is dat een verduidelijking van je klacht of wil je het tegen situatie afzetten die nog erger is?
- Wat vind je van deze alinea uit het artikel dat je aanhaalt:.”Tegenwoordig wordt Boomsma regelmatig aangerand in café’s door hitsige vrouwen. Ze grijpen dan in zijn kruis. “Ja. Dronken vrouwen in een café. Er gebeuren gekke dingen, hoor. Omdat ik bekend ben en een bepaald uiterlijk heb, objectiveren vrouwen me soms.”
Dan heeft Arie zich wel in hem verpist...quote:Op maandag 7 mei 2018 14:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarschijnlijk een wedstrijdje verpissen en heeft die zatlap per ongeluk Arie natgeplast.
Graag een linkje naar die diepzinnigere topics, dank!quote:Op maandag 7 mei 2018 15:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Neem eens een cursus begrijpend lezen en probeer het daarna nog eens om wat diepzinnigere topics te begrijpen
http://forum.fok.nl/user/history/289177quote:Op maandag 7 mei 2018 15:36 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Graag een linkje naar die diepzinnigere topics, dank!
Het zijn vooral jouw diepzinnige reacties die opvallen, allemaal even inhoudelijk!quote:Op maandag 7 mei 2018 15:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/289177
Probeer dat als richtlijn te gebruikenquote:Op maandag 7 mei 2018 15:53 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Het zijn vooral jouw diepzinnige reacties die opvallen, allemaal even inhoudelijk!
quote:Op maandag 7 mei 2018 13:58 schreef nostra het volgende:
Iwanius, waarom ben je eigenlijk gestopt met je X1X-posthistory? Dat was wel bazig.
Je had een tijdlang de neiging om je history te laten bestaan uit 10 topics uit forum X, 1 topic uit forum Y en dan weer 10 uit forum Z. Als mede-autist stond mij dat wel aan.quote:
Hij is tegenwoordig weer terug bij af , en wel hetero , gezien het feit dat hij nu getrouwd is en een kindje heeft bij een vrouw.quote:
Fucked up als je erachter komt dat je pa gay is...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig weer terug bij af , en wel hetero , gezien het feit dat hij nu getrouwd is en een kindje heeft bij een vrouw.
quote:Op maandag 7 mei 2018 14:24 schreef squatt3r het volgende:
Om te bepalen of dit, in de woorden van TS, weer een excellent stukje nieuwsvergaring is enkele vragen die min of meer al zijn gesteld:
- Wat is precies je klacht?
- Als je klacht niet zou bestaan, hoe zou de situatie er dan uitzien?
- Wat bedoel je met: " I.i.g. doet hij geen ‘Jelle Brandt Corstiusje leugen om mee te doen met het #heToo gebeuren.", is dat een verduidelijking van je klacht of wil je het tegen situatie afzetten die nog erger is?
- Wat vind je van deze alinea uit het artikel dat je aanhaalt:.”Tegenwoordig wordt Boomsma regelmatig aangerand in café’s door hitsige vrouwen. Ze grijpen dan in zijn kruis. “Ja. Dronken vrouwen in een café. Er gebeuren gekke dingen, hoor. Omdat ik bekend ben en een bepaald uiterlijk heb, objectiveren vrouwen me soms.”
Helemaal als je kind straks hiermee gepest wordt op school.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
Fucked up als je erachter komt dat je pa gay is...
quote:Op maandag 7 mei 2018 15:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/289177
alleen voor onzekere mannetjesquote:Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef oranjevogel1 het volgende:
homoseksuele gedragingen zijn altijd een terechte klacht.
Hij doet toch ook niks verkeerd? Alleen volgens Iwa haakt hij te laat aan met zijn metooverhaaltje, maar de antiklacht is dat Arie het relativeert en geen Jelle BC doet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vond Arie altijd wel een coole gast.
Doet zeker niets verkeerd. Zie er ook zeker geen klacht in.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij doet toch ook niks verkeerd? Alleen volgens Iwa haakt hij te laat aan met zijn metooverhaaltje, maar de antiklacht is dat Arie het relativeert en geen Jelle BC doet.
Waarom dan 'vond'? Dat suggereert dat je dat nu niet meer vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet zeker niets verkeerd. Zie er ook zeker geen klacht in.
doelde meer op het feit dat ik hem vroeger meer volgde met zijn programma's e.d. dan nu.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom dan 'vond'? Dat suggereert dat je dat nu niet meer vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |