SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Weer een verloren jaar dan.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die haalt de kerst niet als ik dit zo lees.Oh.![]()
Als Ajax weer geen groepsfase haalt van een Europees toernooi is het seizoen voor mij al klaar.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
De Boer werd ook aangesteld in december, dus hoeft niet per se, maar wel grote kansOh.![]()
Ja, voor mij ook. Europa League zou toch moeten lukken... CL geloof ik niet zo in eigenlijk, dat is in al die jaren bijna nog nooit gelukt door een Nederlandse club om de voorrondes door te komen.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax weer geen groepsfase haalt van een Europees toernooi is het seizoen voor mij al klaar.![]()
Nee dat gaat hem niet worden, zeker omdat je drie voorrondes moet overleven. Maar één voorronde is al genoeg om de Europa League groepsfase te halen, dus dat moet zeker gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Europa League zou toch moeten lukken... CL geloof ik niet zo in eigenlijk, dat is in al die jaren bijna nog nooit gelukt door een Nederlandse club om de voorrondes door te komen.Oh.![]()
"We hebben er tot diep in augustus alles aan gedaan om Tadic naar Ajax te halen. We hadden min of meer een mondeling akkoord, maar toen kwam Burnley en toen koos hij daarvoor. Met Brian Linssen hebben we echter heel snel door kunnen pakken en een uitstekende invulling van de plek op links"
Ajaxgod
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op maandag 7 mei 2018 12:02 schreef Bugno het volgende:
"We hebben er tot diep in augustus alles aan gedaan om Tadic naar Ajax te halen. We hadden min of meer een mondeling akkoord, maar toen kwam Burnley en toen koos hij daarvoor. Met Brian Linssen hebben we echter heel snel door kunnen pakken en een uitstekende invulling van de plek op links"
Ajaxgod![]()
![]()
Dit is een leuke post die hoogstwaarschijnlijk nog klopt ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:02 schreef Bugno het volgende:
Ajaxgod![]()
En Labyad halen als vervanger van Ziyech ondanks dat alle scouts een negatief rapport uitbrengen, maar Ten Hag wil hem. Die wordt halverwege het seizoen ontslagen en Ajax zit met een dure speler die niet goed genoeg is en veel problemen veroorzaakt.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit is een leuke post die hoogstwaarschijnlijk nog klopt ook.
Genot.Oh.![]()
Labyad vind ik geen slechte speler, hij is geen Ziyech maar echt wel bruikbaarquote:Op maandag 7 mei 2018 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Labyad halen als vervanger van Ziyech ondanks dat alle scouts een negatief rapport uitbrengen, maar Ten Hag wil hem. Die wordt halverwege het seizoen ontslagen en Ajax zit met een dure speler die niet goed genoeg is en veel problemen veroorzaakt.
Genot.![]()
Maar wie zegt daadwerkelijk dat alle rapporten negatief zijn over Labyad, ik krijg wel echt het gevoel dat alles bij De Telegraaf wordt gebruikt om Ten Hag onderuit te halen...quote:Op maandag 7 mei 2018 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Labyad halen als vervanger van Ziyech ondanks dat alle scouts een negatief rapport uitbrengen, maar Ten Hag wil hem. Die wordt halverwege het seizoen ontslagen en Ajax zit met een dure speler die niet goed genoeg is en veel problemen veroorzaakt.
Genot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ajax moet naar mijn mening alleen spelers uit de Eredivisie halen als ze zo bepalend zijn als een Ziyech (of eerder Tadic) bij Twente, of grote talenten oppikken als Frenkie de Jong en Perr Schuurs.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Labyad vind ik geen slechte speler, hij is geen Ziyech maar echt wel bruikbaarOh.![]()
Labyad kan leuk mee voetballen maar gaat Ajax niet naar een hoger niveau brengen. Zakt gigantisch onder de ondergrens als het bij Ajax ook niet loopt wat 9/10 keer het geval is.![]()
Natuurlijk dikken ze het daar aan, maar ik denk wel dat het logisch is omdat Labyad ook niet echt zo erboven uitsteekt bij Utrecht dat je hem echt moet halen.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wie zegt daadwerkelijk dat alle rapporten negatief zijn over Labyad, ik krijg wel echt het gevoel dat alles bij De Telegraaf wordt gebruikt om Ten Hag onderuit te halen...Oh.![]()
En met zijn leeftijd heeft hij ook niet waanzinnig veel ruimte om door te groeien, misschien dat hij kan presteren als een soort Schöne. Waar we ook altijd na een paar maanden zeggen dat het eigenlijk toch niet kan zo met hem.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Labyad kan leuk mee voetballen maar gaat Ajax niet naar een hoger niveau brengen. Zakt gigantisch onder de ondergrens als het bij Ajax ook niet loopt wat 9/10 keer het geval is.Oh.![]()
Dat Veldmate verhaal is het enige wat het een glans van geloofwaardigheid geeft. Anders is het echt totaal niet geloofwaardig.![]()
Televaag voert een hetze richting Ten Hag inderdaad. Sinds ze geen insiders meer hebben bij Ajax zitten ze alleen maar te stoken.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wie zegt daadwerkelijk dat alle rapporten negatief zijn over Labyad, ik krijg wel echt het gevoel dat alles bij De Telegraaf wordt gebruikt om Ten Hag onderuit te halen...![]()
hij kent hem en zal toch wel weten of hij het niveau aankan, bij PSV toentertijd was hij ook niet slecht al dacht hij toen zelf dat hij een stuk verder wasquote:Op maandag 7 mei 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk dikken ze het daar aan, maar ik denk wel dat het logisch is omdat Labyad ook niet echt zo erboven uitsteekt bij Utrecht dat je hem echt moet halen.![]()
Bij Bosz had je nog wel het idee dat de spelers achter hem stonden, ik heb niet 1 keer echt spelers positief over hem gezien.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Televaag voert een hetze richting Ten Hag inderdaad. Sinds ze geen insiders meer hebben bij Ajax zitten ze alleen maar te stoken.![]()
Dan is het dus weer een speler die heel misschien het huidige Ajaxniveau kan aantikken. Liever dat ze geld uitgeven aan een speler die de potentie heeft om meer te bereiken dan dat.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kent hem en zal toch wel weten of hij het niveau aankan, bij PSV toentertijd was hij ook niet slecht al dacht hij toen zelf dat hij een stuk verder wasOh.![]()
dat denk jij maar ik neem aan dat Ten Hag er anders over denkt, die steekt zijn nek ervoor uit en dat doe je niet voor iemand die misschien net meekan.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het dus weer een speler die heel misschien het huidige Ajaxniveau kan aantikken. Liever dat ze geld uitgeven aan een speler die de potentie heeft om meer te bereiken dan dat.![]()
Als je weet ik hoeveel miljoen in je kassa hebt liggen en je weet dat het volgend jaar MOET gebeuren dan kijk je toch hopelijk niet naar spelers van niveau Labyad.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Als de scouting zo negatief is en Overmars ook wel twijfelt weten die dat ook niet zeker. Misschien overschat Ten Hag Labyads kwaliteiten wel gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk jij maar ik neem aan dat Ten Hag er anders over denkt, die steekt zijn nek ervoor uit en dat doe je niet voor iemand die misschien net meekan.
Ben ook benieuwd hoeveel hij moet kosten. Ik voel een transferperiode aankomen met veel geld aan middelmatige spelers.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: