SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Weer een verloren jaar dan.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die haalt de kerst niet als ik dit zo lees.Oh.![]()
Als Ajax weer geen groepsfase haalt van een Europees toernooi is het seizoen voor mij al klaar.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
De Boer werd ook aangesteld in december, dus hoeft niet per se, maar wel grote kansOh.![]()
Ja, voor mij ook. Europa League zou toch moeten lukken... CL geloof ik niet zo in eigenlijk, dat is in al die jaren bijna nog nooit gelukt door een Nederlandse club om de voorrondes door te komen.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax weer geen groepsfase haalt van een Europees toernooi is het seizoen voor mij al klaar.![]()
Nee dat gaat hem niet worden, zeker omdat je drie voorrondes moet overleven. Maar één voorronde is al genoeg om de Europa League groepsfase te halen, dus dat moet zeker gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook. Europa League zou toch moeten lukken... CL geloof ik niet zo in eigenlijk, dat is in al die jaren bijna nog nooit gelukt door een Nederlandse club om de voorrondes door te komen.Oh.![]()
"We hebben er tot diep in augustus alles aan gedaan om Tadic naar Ajax te halen. We hadden min of meer een mondeling akkoord, maar toen kwam Burnley en toen koos hij daarvoor. Met Brian Linssen hebben we echter heel snel door kunnen pakken en een uitstekende invulling van de plek op links"
Ajaxgod
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op maandag 7 mei 2018 12:02 schreef Bugno het volgende:
"We hebben er tot diep in augustus alles aan gedaan om Tadic naar Ajax te halen. We hadden min of meer een mondeling akkoord, maar toen kwam Burnley en toen koos hij daarvoor. Met Brian Linssen hebben we echter heel snel door kunnen pakken en een uitstekende invulling van de plek op links"
Ajaxgod![]()
![]()
Dit is een leuke post die hoogstwaarschijnlijk nog klopt ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:02 schreef Bugno het volgende:
Ajaxgod![]()
En Labyad halen als vervanger van Ziyech ondanks dat alle scouts een negatief rapport uitbrengen, maar Ten Hag wil hem. Die wordt halverwege het seizoen ontslagen en Ajax zit met een dure speler die niet goed genoeg is en veel problemen veroorzaakt.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit is een leuke post die hoogstwaarschijnlijk nog klopt ook.
Genot.Oh.![]()
Labyad vind ik geen slechte speler, hij is geen Ziyech maar echt wel bruikbaarquote:Op maandag 7 mei 2018 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Labyad halen als vervanger van Ziyech ondanks dat alle scouts een negatief rapport uitbrengen, maar Ten Hag wil hem. Die wordt halverwege het seizoen ontslagen en Ajax zit met een dure speler die niet goed genoeg is en veel problemen veroorzaakt.
Genot.![]()
Maar wie zegt daadwerkelijk dat alle rapporten negatief zijn over Labyad, ik krijg wel echt het gevoel dat alles bij De Telegraaf wordt gebruikt om Ten Hag onderuit te halen...quote:Op maandag 7 mei 2018 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Labyad halen als vervanger van Ziyech ondanks dat alle scouts een negatief rapport uitbrengen, maar Ten Hag wil hem. Die wordt halverwege het seizoen ontslagen en Ajax zit met een dure speler die niet goed genoeg is en veel problemen veroorzaakt.
Genot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ajax moet naar mijn mening alleen spelers uit de Eredivisie halen als ze zo bepalend zijn als een Ziyech (of eerder Tadic) bij Twente, of grote talenten oppikken als Frenkie de Jong en Perr Schuurs.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Labyad vind ik geen slechte speler, hij is geen Ziyech maar echt wel bruikbaarOh.![]()
Labyad kan leuk mee voetballen maar gaat Ajax niet naar een hoger niveau brengen. Zakt gigantisch onder de ondergrens als het bij Ajax ook niet loopt wat 9/10 keer het geval is.![]()
Natuurlijk dikken ze het daar aan, maar ik denk wel dat het logisch is omdat Labyad ook niet echt zo erboven uitsteekt bij Utrecht dat je hem echt moet halen.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wie zegt daadwerkelijk dat alle rapporten negatief zijn over Labyad, ik krijg wel echt het gevoel dat alles bij De Telegraaf wordt gebruikt om Ten Hag onderuit te halen...Oh.![]()
En met zijn leeftijd heeft hij ook niet waanzinnig veel ruimte om door te groeien, misschien dat hij kan presteren als een soort Schöne. Waar we ook altijd na een paar maanden zeggen dat het eigenlijk toch niet kan zo met hem.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Labyad kan leuk mee voetballen maar gaat Ajax niet naar een hoger niveau brengen. Zakt gigantisch onder de ondergrens als het bij Ajax ook niet loopt wat 9/10 keer het geval is.Oh.![]()
Dat Veldmate verhaal is het enige wat het een glans van geloofwaardigheid geeft. Anders is het echt totaal niet geloofwaardig.![]()
Televaag voert een hetze richting Ten Hag inderdaad. Sinds ze geen insiders meer hebben bij Ajax zitten ze alleen maar te stoken.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wie zegt daadwerkelijk dat alle rapporten negatief zijn over Labyad, ik krijg wel echt het gevoel dat alles bij De Telegraaf wordt gebruikt om Ten Hag onderuit te halen...![]()
hij kent hem en zal toch wel weten of hij het niveau aankan, bij PSV toentertijd was hij ook niet slecht al dacht hij toen zelf dat hij een stuk verder wasquote:Op maandag 7 mei 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk dikken ze het daar aan, maar ik denk wel dat het logisch is omdat Labyad ook niet echt zo erboven uitsteekt bij Utrecht dat je hem echt moet halen.![]()
Bij Bosz had je nog wel het idee dat de spelers achter hem stonden, ik heb niet 1 keer echt spelers positief over hem gezien.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Televaag voert een hetze richting Ten Hag inderdaad. Sinds ze geen insiders meer hebben bij Ajax zitten ze alleen maar te stoken.![]()
Dan is het dus weer een speler die heel misschien het huidige Ajaxniveau kan aantikken. Liever dat ze geld uitgeven aan een speler die de potentie heeft om meer te bereiken dan dat.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kent hem en zal toch wel weten of hij het niveau aankan, bij PSV toentertijd was hij ook niet slecht al dacht hij toen zelf dat hij een stuk verder wasOh.![]()
dat denk jij maar ik neem aan dat Ten Hag er anders over denkt, die steekt zijn nek ervoor uit en dat doe je niet voor iemand die misschien net meekan.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het dus weer een speler die heel misschien het huidige Ajaxniveau kan aantikken. Liever dat ze geld uitgeven aan een speler die de potentie heeft om meer te bereiken dan dat.![]()
Als je weet ik hoeveel miljoen in je kassa hebt liggen en je weet dat het volgend jaar MOET gebeuren dan kijk je toch hopelijk niet naar spelers van niveau Labyad.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Als de scouting zo negatief is en Overmars ook wel twijfelt weten die dat ook niet zeker. Misschien overschat Ten Hag Labyads kwaliteiten wel gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk jij maar ik neem aan dat Ten Hag er anders over denkt, die steekt zijn nek ervoor uit en dat doe je niet voor iemand die misschien net meekan.
Ben ook benieuwd hoeveel hij moet kosten. Ik voel een transferperiode aankomen met veel geld aan middelmatige spelers.Oh.![]()
Je moet als Nederlandse topclub gewoon wegblijven uit Nederland wat transfers betreft, deze periode althans. Op wellicht AZ na zijn er nauwelijks interessante spelers.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de scouting zo negatief is en Overmars ook wel twijfelt weten die dat ook niet zeker. Misschien overschat Ten Hag Labyads kwaliteiten wel gewoon.
Ben ook benieuwd hoeveel hij moet kosten. Ik voel een transferperiode aankomen met veel geld aan middelmatige spelers.![]()
eigenlijk is alleen die jahanbakhsh interessantquote:Op maandag 7 mei 2018 13:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je moet als Nederlandse topclub gewoon wegblijven uit Nederland wat transfers betreft, deze periode althans. Op wellicht AZ na zijn er nauwelijks interessante spelers.![]()
Binnen Ten Hag's referentiekader is Labyad waarschijnlijk een topspeler. Jammer dat hij totaal geen beeld heeft bij de echte top verder.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de scouting zo negatief is en Overmars ook wel twijfelt weten die dat ook niet zeker. Misschien overschat Ten Hag Labyads kwaliteiten wel gewoon.
Ben ook benieuwd hoeveel hij moet kosten. Ik voel een transferperiode aankomen met veel geld aan middelmatige spelers.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Klopt, is ook armoedig om alleen binnen Nederland te kijken. Zoveel competities en landen waar je nog spelers vandaan kan halen.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je moet als Nederlandse topclub gewoon wegblijven uit Nederland wat transfers betreft, deze periode althans. Op wellicht AZ na zijn er nauwelijks interessante spelers.
Al loop je er ook wel een hoop mis door dat kunstgras
Oh.![]()
dat vind ik wel wat kort door de bocht, zelf eerlijk gezegd geen idee of hij goed genoeg is maar een trainer die met een speler gewerkt heeft en dat vergelijkt met zijn huidige spelersgroep zou dat toch moeten kunnen wetenquote:Op maandag 7 mei 2018 13:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Binnen Ten Hag's referentiekader is Labyad waarschijnlijk een topspeler. Jammer dat hij totaal geen beeld heeft bij de echte top verder.![]()
Maar ik denk dat de scouting wel betere spelers aangedragen heeft.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik wel wat kort door de bocht, zelf eerlijk gezegd geen idee of hij goed genoeg is maar een trainer die met een speler gewerkt heeft en dat vergelijkt met zijn huidige spelersgroep zou dat toch moeten kunnen wetenOh.![]()
ik hoop het welquote:Op maandag 7 mei 2018 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de scouting wel betere spelers aangedragen heeft.![]()
Heb ik liever dat Overmars gewoon daarvoor gaat dan weer een selectieplaats opvullen met middelmaat.quote:Oh.![]()
Wel een interessante en drukke zomer in het verschiet. Kan ook leuk zijn. Van het voetbal moeten we het niet hebben.![]()
Bij Feyenoord lopen ook nog wel een paar leuke spelers hoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je moet als Nederlandse topclub gewoon wegblijven uit Nederland wat transfers betreft, deze periode althans. Op wellicht AZ na zijn er nauwelijks interessante spelers.![]()
wat dan wel verrassend is dat zo'n naam steeds weer terug komt, dat voorspelt weinig goeds, zeker omdat ze in principe maar een maand hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik liever dat Overmars gewoon daarvoor gaat dan weer een selectieplaats opvullen met middelmaat.![]()
Berghuis ja. De rest hoef ik niet bij Ajax te hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij Feyenoord lopen ook nog wel een paar leuke spelers hoor.Oh.![]()
Ik vind die Malacia ook wel een groot talent.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berghuis ja. De rest hoef ik niet bij Ajax te hebben.
Verder kan ik er ook weinig noemen die iets kunnen.![]()
Daarom denk ik ook dat ze maar dit soort categorie spelers oppikken zodat ze in elk geval kunnen zeggen dat de selectie vroeg rond is.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dan wel verrassend is dat zo'n naam steeds weer terug komt, dat voorspelt weinig goeds, zeker omdat ze in principe maar een maand hebben.Oh.![]()
Ja oké die mag er ook wel bij als back-up.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind die Malacia ook wel een groot talent.
Verder kan ik er ook weinig noemen die iets kunnen.
Al hoef ik er van PSV ook niet gigantisch veel (Arias, Lozano). Maar dat zal andersom ook wel zo zijn, ook iets met gekleurde brillen.Oh.![]()
Dat vind ik juist een speler waar je nu verre van moet blijven. Ten eerste omdat ie nu veel te duur zal zijn, maar ook omdat hij in de topwedstrijden nauwelijks gepresteerd heeft.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen die jahanbakhsh interessant![]()
Ajax ook al jaren niet (in de zin van geen prijzen) dus ik denk dat Ajax en Jahanbaksh voor elkaar gemaakt zijn.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:55 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een speler waar je nu verre van moet blijven. Ten eerste omdat ie nu veel te duur zal zijn, maar ook omdat hij in de topwedstrijden nauwelijks gepresteerd heeft.![]()
Om eerlijk te zijn lopen er bij Ajax wel meer rond die ik wel bij PSV zou willen zien. Frenkie de Jong bijvoorbeeld. Neres, de Ligt.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké die mag er ook wel bij als back-up.
Al hoef ik er van PSV ook niet gigantisch veel (Arias, Lozano). Maar dat zal andersom ook wel zo zijn, ook iets met gekleurde brillen.
Verder blijf ik bij mijn eerdere stelling dat de selecties redelijk gelijkwaardig zijn, op individueel spelersniveau.![]()
Jullie hebben Obispo die een groter talent is dan De Ligt volgens Aad de Mos.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lopen er bij Ajax wel meer rond die ik wel bij PSV zou willen zien. Frenkie de Jong bijvoorbeeld. Neres, de Ligt.
Verder blijf ik bij mijn eerdere stelling dat de selecties redelijk gelijkwaardig zijn, op individueel spelersniveau.
En wie twijfelt er nou aan Aad de Mos.Oh.![]()
Daarom, ik vind het redelijk storen dat iedereen dit maar weer afdoet als 'gestook van mike' ook de telegraaf heeft het in dit soort zaken wel eens bij het rechte eind.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij Bosz had je nog wel het idee dat de spelers achter hem stonden, ik heb niet 1 keer echt spelers positief over hem gezien.![]()
Voor de bank is het wel een goeie speler, maar niet als directe versterking.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:02 schreef manny het volgende:
Als je weet ik hoeveel miljoen in je kassa hebt liggen en je weet dat het volgend jaar MOET gebeuren dan kijk je toch hopelijk niet naar spelers van niveau Labyad.![]()
Bandé is toch al voor de bank gehaald voor op linksbuiten.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor de bank is het wel een goeie speler, maar niet als directe versterking.
Labyad mag wel komen als vervanger van Siem ja, dan is hij wel beterOh.![]()
Ja, maar er moet ook iemand op de bank zitten. De Ligt is een prima investering voor de breedte.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben Obispo die een groter talent is dan De Ligt volgens Aad de Mos.
En wie twijfelt er nou aan Aad de Mos.![]()
![]()
AUB geen Labyad, de tijden dat je succesvolle spelers kan halen uit de Eredivisie zijn voorbij, allemaal pure middelmaat. Alleen Jahanbakhs zou ik een versterking vinden, maar daar betaal je de hoofdprijs voor, plus je hebt Neres al lopen op die positie.![]()
als die niet weg gaat, hij was heel wat beter dan Kluivert dit seizoenquote:Op maandag 7 mei 2018 14:28 schreef Simmertje het volgende:
AUB geen Labyad, de tijden dat je succesvolle spelers kan halen uit de Eredivisie zijn voorbij, allemaal pure middelmaat. Alleen Jahanbakhs zou ik een versterking vinden, maar daar betaal je de hoofdprijs voor, plus je hebt Neres al lopen op die positie.![]()
Zou wat zijn als Neres ook nog vertrektquote:Op maandag 7 mei 2018 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die niet weg gaat, hij was heel wat beter dan Kluivert dit seizoen
Oh.![]()
Ik acht die kans eigenlijk best groot.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Neres ook nog vertrekt
Volgens mij zijn naast: Viergever, Dijks en Lamprou Ziyech, Kluivert en Onana sowieso zekerheidjes qua vertrek.
De Ligt en Neres zie ik ook gewoon vertrekken. 'Niet te weigeren bod'![]()
Tussenjaartje doen dan maar?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dan wens ik ze veel succes met de selectie op peil houden.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:07 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik acht die kans eigenlijk best groot.
Volgens mij zijn naast: Viergever, Dijks en Lamprou Ziyech, Kluivert en Onana sowieso zekerheidjes qua vertrek.
De Ligt en Neres zie ik ook gewoon vertrekken. 'Niet te weigeren bod'Oh.![]()
De FM-droomquote:Op maandag 7 mei 2018 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wens ik ze veel succes met de selectie op peil houden.![]()
![]()
Ik vind het altijd heerlijk. Ruimte in de selectie voor al die nieuw gescoute talentjes.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan het nieuwe seizoen beginnen met allemaal nieuwe spelers![]()
![]()
Die eerst naar Ajax 2 gaan en dan kom je erachter dat ze niet bestaan voor de hoofdtrainerquote:Op maandag 7 mei 2018 16:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk. Ruimte in de selectie voor al die nieuw gescoute talentjes.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ten Hag mag ook wat zelf uitkiezen natuurlijk. Kan ie eindelijk zijn geliefde 3-5-2 of 5-3-2 gaan spelen.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die eerst naar Ajax 2 gaan en dan kom je erachter dat ze niet bestaan voor de hoofdtrainer![]()
![]()
Net Rondo gekeken waar vandesar te gast was. Geeft niet echt inhoudelijk antwoord op nourigate ook dankzij jackvangelder, ik begrijp het wel omdat hij natuurlijk kan schuilen achter de advocaat, mag geen uitspraken doen voorlopig. Hij was wel netjes tov de nouri familie, dat is dan wel weer sjiek. Daarnaast is hij nog steeds positief over ten hag en vind niet dat zijn lot is verbonden aan die van tenhag. Basically you guys are fucked if overmars does not spend another 150 million.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Feyenoord heeft het spelersmateriaal voor dat soort taktieken, ajax minder.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ten Hag mag ook wat zelf uitkiezen natuurlijk. Kan ie eindelijk zijn geliefde 3-5-2 of 5-3-2 gaan spelen.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
We gaan zoveel spelers kwijtraken deze zomer, dat kunnen we zo veranderen.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:41 schreef govie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het spelersmateriaal voor dat soort taktieken, ajax minder.![]()
Jullie hebben een oorlogskas zo diep dat je in principe een kampioenschapje of 4 in serie ervan zou moeten kunnen kopen, mits je geen betere bestedingsopties dan de a-selectie hebt.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We gaan zoveel spelers kwijtraken deze zomer, dat kunnen we zo veranderen.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Een betere selectie hebben en 200 miljoen winst gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2018 16:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk. Ruimte in de selectie voor al die nieuw gescoute talentjes.
Oh.![]()
Ik ben wel benieuwd naar het daadwerkelijke transferbudget deze zomer.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:44 schreef govie het volgende:
[..]
Jullie hebben een oorlogskas zo diep dat je in principe een kampioenschapje of 4 in serie ervan zou moeten kunnen kopen, mits je geen betere bestedingsopties dan de a-selectie hebt.Oh.![]()
Van de Sar en consorte zijn niet dom, er moet toch een reden zijn waarom ze zoveel oppotten. Ik denk nog steeds aan meer belang in het stadion ofzo, ze hebben echt veel opgepot.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het daadwerkelijke transferbudget deze zomer.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Als Overmars dat deze zomer niet voor elkaar krijgt...quote:Op maandag 7 mei 2018 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een betere selectie hebben en 200 miljoen winst gemaakt![]()
![]()
Als je steeds de CL mist gaat dat alsmaar minder worden , vicieus cirkeltje krijg je danquote:Op maandag 7 mei 2018 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het daadwerkelijke transferbudget deze zomer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wel al twee seizoenen op rij voor meer dan 80 miljoen verkocht. Kan dit jaar ook zomaar weerquote:Op maandag 7 mei 2018 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je steeds de CL mist gaat dat alsmaar minder worden , vicieus cirkeltje krijg je danOh.![]()
Ze gaan een nieuw trainingscomplex bouwen en willen inderdaad meer aandelen van de Arena.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:49 schreef govie het volgende:
[..]
Van de Sar en consorte zijn niet dom, er moet toch een reden zijn waarom ze zoveel oppotten. Ik denk nog steeds aan meer belang in het stadion ofzo, ze hebben echt veel opgepot.Oh.![]()
Maar daar kan je niet op blijven speculeren . Eens gaat dat ophoudenquote:Op maandag 7 mei 2018 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel al twee seizoenen op rij voor meer dan 80 miljoen verkocht. Kan dit jaar ook zomaar weerRED ONS HENNIEGOD![]()
Wel als ze gaan investeren in dure oudere spelers ja. Maar als je in talenten blijft investeren win je misschien niet veel prijzen maar is de kans groot dat je altijd een paar ervan flink kan doorverkopen.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar daar kan je niet op blijven speculeren . Eens gaat dat ophoudenOh.![]()
Ja dat is geweldig voor het bedrijf idd . Verander niet veel prijzen maar gewoon in 'niet' btwquote:Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze gaan investeren in dure oudere spelers ja. Maar als je in talenten blijft investeren win je misschien niet veel prijzen maar is de kans groot dat je altijd een paar ervan flink kan doorverkopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar daarom kan je dat verdienmodel nog wel blijven gebruiken.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat is geweldig voor het bedrijf idd . Verander niet veel prijzen maar gewoon in 'niet' btwOh.![]()
Maar je gaat er geen schalen mee winnen op de lange termijn , zo is gebleken .quote:Op maandag 7 mei 2018 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarom kan je dat verdienmodel nog wel blijven gebruiken.
Na die Rondo van gisteren maakt het trouwens niet meer uit eigenlijk welk model je gaat gebruiken volgens mij .RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee maar als je eenmaal een flinke spaarpot hebt kan je dus ook wel in een andere categorie zoeken. Het gevaar is dan alleen dat er opeens teveel middelmatige, oude spelers zonder restwaarde komen waardoor Ajax weer in de financiële problemen komt van rond tien jaar geleden.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je gaat er geen schalen mee winnen op de lange termijn , zo is gebleken .
Na die Rondo van gisteren maakt het trouwens niet meer uit eigenlijk welk model je gaat gebruiken volgens mij .
Nu ik eraan denk, tien jaar geleden alweer de befaamde Van Basten zomer. Waar blijft de tijdOh.![]()
Ze kunnen het legioen mooi sarren als ze een aandeel nemen in de nieuwe kuip.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan een nieuw trainingscomplex bouwen en willen inderdaad meer aandelen van de Arena.![]()
![]()
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Moet je maar aan Basel vragen hoe ze dat steeds doen , steeds maar weer die goeie oudjes aantrekken zodat je Europees ook je mannetje staat . Maar nee daar zijn die idioten te hooghartig voor .quote:Op maandag 7 mei 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar als je eenmaal een flinke spaarpot hebt kan je dus ook wel in een andere categorie zoeken. Het gevaar is dan alleen dat er opeens teveel middelmatige, oude spelers zonder restwaarde komen waardoor Ajax weer in de financiële problemen komt van rond tien jaar geleden.
Nu ik eraan denk, tien jaar geleden alweer de befaamde Van Basten zomer. Waar blijft de tijd
Spelers die een half jaar goed spelen voor heel veel geld kopengod
Oh wacht..RED ONS HENNIEGOD![]()
Oké bedankt govie.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:24 schreef govie het volgende:
[..]
Ze kunnen het legioen mooi sarren als ze een aandeel nemen in de nieuwe kuip.![]()
Oh.![]()
Maar ze lijken die koerswijziging nu ook wel te gaan doen verder. Al is de uitvoering altijd afwachten.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je maar aan Basel vragen hoe ze dat steeds doen , steeds maar weer die goeie oudjes aantrekken zodat je Europees ook je mannetje staat . Maar nee daar zijn die idioten te hooghartig voor .
Oh wacht..
En oude middelmatige spelers in het team is ook geen garantie voor Europese successen, vorig jaar de finale gehaald met veelal talenten en de ervaren krachten waren juist het zwakst (Veltman en Schone)Oh.![]()
Basel heeft wel een ander salarishuisquote:Op maandag 7 mei 2018 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je maar aan Basel vragen hoe ze dat steeds doen , steeds maar weer die goeie oudjes aantrekken zodat je Europees ook je mannetje staat . Maar nee daar zijn die idioten te hooghartig voor .
Oh wacht..![]()
Die van Basel zijn niet middelmatig , hier wel . Dat is het verschilquote:Op maandag 7 mei 2018 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze lijken die koerswijziging nu ook wel te gaan doen verder. Al is de uitvoering altijd afwachten.
En oude middelmatige spelers in het team is ook geen garantie voor Europese successen, vorig jaar de finale gehaald met veelal talenten en de ervaren krachten waren juist het zwakst (Veltman en Schone)RED ONS HENNIEGOD![]()
https://www.hpdetijd.nl/2(...)e-fcb-die-uit-bazel/quote:Op maandag 7 mei 2018 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh wacht..
Vervolgens speel je een seizoen later de finale EL. Misschien is het juist goed om je niet constant te willen spiegelen aan andere clubs, of dat nou Barcelona is of Basel. Maar in plaats daarvan gewoon je eigen filosofie (door) te ontwikkelen.blablablabla![]()
Er zullen er daar ook een hoop mislukken waar wij niks van weten. Want hoevaak zien wij die lui nou spelen. Ze boeken eens een overwinning in de CL en we zeggen meteen hoe goed beleid het is, maar als ze niet presteren boeit het niemand.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Basel zijn niet middelmatig , hier wel . Dat is het verschilOh.![]()
dat laatste gaat het omquote:Op maandag 7 mei 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begroting is toch gelijk aan Ajax? Wel andere belastingregels natuurlijk![]()
Eens is best wel vaak een 2de ronde CL hier , een halve of kwartfinale EL daar .quote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen er daar ook een hoop mislukken waar wij niks van weten. Want hoevaak zien wij die lui nou spelen. Ze boeken eens een overwinning in de CL en we zeggen meteen hoe goed beleid het is, maar als ze niet presteren boeit het niemand.RED ONS HENNIEGOD![]()
Boetius speelde daar nog. Over mislukkelingen gesproken.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen er daar ook een hoop mislukken waar wij niks van weten. Want hoevaak zien wij die lui nou spelen. Ze boeken eens een overwinning in de CL en we zeggen meteen hoe goed beleid het is, maar als ze niet presteren boeit het niemand.blablablabla![]()
Gewoon een idee hebben achter een speelwijze, daar de juiste coach voor aanstellen, dat overal in de jeugd doorvoeren en talenten halen die daar in passen. Dus zeg maar gewoon het pressingspel en spelers die kunnen combineren (waar een Ziyech eigenlijk al niet in past).quote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.hpdetijd.nl/2(...)e-fcb-die-uit-bazel/
Vervolgens speel je een seizoen later de finale EL. Misschien is het juist goed om je niet constant te willen spiegelen aan andere clubs, of dat nou Barcelona is of Basel. Maar in plaats daarvan gewoon je eigen filosofie (door) te ontwikkelen.
En Gijp lult vaak onzin maar hij heeft wel gelijk dat Ajax gewoon specialisten moet kopen en niet al die multifunctionele onzin.Oh.![]()
Zwarte cijfers aan het eind en Hennie Henrichs happy dat is het enige wat telt!!!!?! En een heel sterk Ajax 2 natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.hpdetijd.nl/2(...)e-fcb-die-uit-bazel/
Vervolgens speel je een seizoen later de finale EL. Misschien is het juist goed om je niet constant te willen spiegelen aan andere clubs, of dat nou Barcelona is of Basel. Maar in plaats daarvan gewoon je eigen filosofie (door) te ontwikkelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar Ajax heeft meer cash gok ik waarmee ze met tekengeld veel kunnen doen.quote:
Ajax moet slechts denken in oplossingen en niet in problemen.Oh.![]()
Weet je wat het ook is , het is hier 1 grote politieke partij met heel veel colonnes , vriendjespolitiek en drama . Zolang het bovenin 1 grote puinzooi is gaat het onderin ook mis , is vaak gebleken .quote:Op maandag 7 mei 2018 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft meer cash gok ik waarmee ze met tekengeld veel kunnen doen.
Ajax moet slechts denken in oplossingen en niet in problemen.RED ONS HENNIEGOD![]()
is ook zo maar neem nou zo'n Kluivert, nog 0,0 laten zien maar kan financieel alweer enorme stappen makenquote:Op maandag 7 mei 2018 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft meer cash gok ik waarmee ze met tekengeld veel kunnen doen.
Ajax moet slechts denken in oplossingen en niet in problemen.![]()
Dat is iets wat je Frank dan wel weer moet nageven. Die wist rust in de selectie te creëren ondanks de volstrekte chaos bij de club.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is , het is hier 1 grote politieke partij met heel veel colonnes , vriendjespolitiek en drama . Zolang het bovenin 1 grote puinzooi is gaat het onderin ook mis , is vaak gebleken .Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat verschil kan al zitten in goede trainers aanstellen. Een idee erachter hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eens is best wel vaak een 2de ronde CL hier , een halve of kwartfinale EL daar .
Niet eens perse dat ze allemaal ervaren zijn. En Ajax is ook wel lastiger want de fans pikken het niet als ze puur resultaatvoetbal gaan spelen. Zelfs Europees wil Ajax aanvallend spelen, ook als het tegen Barcelona of Real Madrid is.Oh.![]()
Als je het hele elftal van Basel afzet tegen dat van Ajax is het amper de helft waard.
Wat wel opvalt is dat de gemiddelde leeftijd daar een stuk hoger ligt.
Volgens mij gaf Sar gisteren bij Rondo ook expliciet aan daar meer op te willen gaan scouten (leeftijd en ervaring) en komen de prijzen dan vanzelfblablablabla![]()
Klopt dat is inderdaad vermoeiend. Daardoor mist Ajax ook wel sturing wat ze nu eigenlijk echt willen en komt er van langetermijnbeleid weinig terecht.quote:Op maandag 7 mei 2018 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is , het is hier 1 grote politieke partij met heel veel colonnes , vriendjespolitiek en drama . Zolang het bovenin 1 grote puinzooi is gaat het onderin ook mis , is vaak gebleken .Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: