Faalhaas, deze kan je nieteens in een winkel bestellen. Deze MOET je via de webshop bestellen, geen andere keus.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Klagen omdat je te lui of bang bent om de deur uit te gaan..
Dan besteld de slijter ze maar online.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Faalhaas, deze kan je nieteens in een winkel bestellen. Deze MOET je via de webshop bestellen, geen andere keus.
Uhm.. Een goede bierzaak heeft die gewoon hoor. Verder weet jij als bier conneseur vast dat dit bier nog lekkerder is als je het een aantal jaar laat liggen. Dus is een dagje later in bezit geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Faalhaas, deze kan je nieteens in een winkel bestellen. Deze MOET je via de webshop bestellen, geen andere keus.
Zeker, en vooral deze bieren kan je goed bewaren. Dat neemt niet weg dat een webshop tegenwoordig vrij makkelijk de volgende dag kan leveren.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. Een goede bierzaak heeft die gewoon hoor. Verder weet jij als bier conneseur vast dat dit bier nog lekkerder is als je het een aantal jaar laat liggen. Dus is een dagje later in bezit geen enkel probleem.
Ik weet niet of ik onder de indruk moet zijn of juist moedeloos dat ze bij Hertog Jan een heus ticket systeem hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:31 schreef C.L.Werner het volgende:
Een vraag gemaild over de levertijd krijg je deze terug![]()
![]()
![]()
duurt het dus nog langer.
GEEF MIJ GVD MIJN BIER!
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Hartelijk dank ervoor! U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie. Bij eventuele aanvullende vragen of opmerkingen vermeld aub het Ticket-ID.
-----------------------------------------------------------------------
Thank you for contacting us! We have received your enquiry and will respond to you as soon as possible. If you have any additional questions or remarks, please state your Ticket-ID.
Ticket-ID: FTD-XXXXXXXX
Onderwerp: FW: Hertog Jan | Webshop order XXXXXXXX
Status: Open
Dat hebben ze dus niet. Dat hebben ze uitbesteed aan GEMACO.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onder de indruk moet zijn of juist moedeloos dat ze bij Hertog Jan een heus ticket systeem hebben.
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN MAFKEESquote:Op maandag 7 mei 2018 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
NIET HJ GP RECHTSTREEKS BIJ DE BROUWERIJ OPHALEN
Use The Force Luke.quote:Op maandag 7 mei 2018 10:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind 'conneseur' zo mogelijk nog erger.
Dat is dus een echt drankprobleemquote:Op maandag 7 mei 2018 09:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Het is toch niet meer van deze tijd om een WEEK te wachten op je bestelling.
Niet expres naast de brouwerij gaan wonen...quote:Op maandag 7 mei 2018 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
NIET HJ GP RECHTSTREEKS BIJ DE BROUWERIJ OPHALEN
Anthonie1 reactie, niet gelezen.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:22 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Niet expres naast de brouwerij gaan wonen...
Anthonie1 reactie, niet gelezen.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:28 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Als je dat voortaan met al mijn reacties gaat doen, dan heb je er aan aardig dagtaak aan.
Terechte klacht, want elk oponthoud is er 1 teveel, Helemaal als het met dit weer het gouden vocht betreft.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Net een paar flessen hertog jan grand prestige vatgerijpt besteld. Voor een bier conneseur zoals ik een waar genoegen en iets om naar uit te kijken. Hoogtepunt van het jaar!
Nu wordt dit dus door de firma GEMACO in behandeling genomen. Je betaling en verzending loopt dus via gemaco. Maar direct afleveren of volgende dag leveren zoals normaal is, gebeurt dus niet. Omdat het luie honden zijn.
Klacht: Het is toch niet meer van deze tijd om een WEEK te wachten op je bestelling. Vooral niet op bier, wat als product al kant en klaar in doos / krat ligt.
#Fok #Klacht #KLB #CLWernerGod #dikkepiemel #30cmschoonaandehaak #struggles #technojunk #jigggy #iwaniusgod #nomakeup
Eindelijk iemand die mij begrijpt. Iwanius 4 president.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht, want elk oponthoud is er 1 teveel, Helemaal als het met dit weer het gouden vocht betreft.
Mag, hoeft niet.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:19 schreef Plompzakker het volgende:
Grand prestige moet je toch nog een aantal jaar in je kelder bewaren.
Derhalve onterechte klacht
Met zo'n pijpleiding. Ze hebben er al een, die kun je verlengenquote:Op maandag 7 mei 2018 11:22 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Niet expres naast de brouwerij gaan wonen...
Ik neem aan dat TS dit als investering koopt.quote:Op maandag 7 mei 2018 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag, hoeft niet.
Je mag de GP 10 jaar bewaren, maar is ook direct goed te zuipen. Zelf heb ik 26 flessen in de kruipruimte liggen van jaartal 2013
Jigggy mattie 4 lifequote:Op maandag 7 mei 2018 15:30 schreef jigggy het volgende:
#jigggy je weet niffo we zijn altijdready
Beter schieten ze op met je pils gr gr
Vraag even of ze een fotootje kunnen maken van de collega's van Logistiek die met man en macht aan het werk zijn voor jouw order.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:24 schreef C.L.Werner het volgende:
UPDATE!!!!!!!
Beste CL Werner
Mooi om te zien dat je ook echt 30cm schoon aan de haak hebt. Jouw order is goed doorgekomen in ons order systeem. De order is doorgezet aan onze collega's van Logistiek.
De belangstelling voor Hertog Jan Vatgerijpt is enorm. Logistiek is met man en macht aan het werk om de orders te verwerken.
Verwachting is dat de orders uiterlijk morgen verzonden worden. Als jouw order in het verzendsysteem gaat ontvang je jouw track en trace link.
Met vriendelijke groet / with kind regards,
Gemaco Service Desk
Klacht: nog steeds niet verzonden a niffo
Inmiddels bevestigd dat ze met man en macht bezig zijn om een foto te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vraag even of ze een fotootje kunnen maken van de collega's van Logistiek die met man en macht aan het werk zijn voor jouw order.
Het mooie is dat ze bewust verwachting gebruiken, ze geven ook geen enkel stukje concrete planning ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:24 schreef C.L.Werner het volgende:
UPDATE!!!!!!!
Beste CL Werner
Mooi om te zien dat je ook echt 30cm schoon aan de haak hebt. Jouw order is goed doorgekomen in ons order systeem. De order is doorgezet aan onze collega's van Logistiek.
De belangstelling voor Hertog Jan Vatgerijpt is enorm. Logistiek is met man en macht aan het werk om de orders te verwerken.
Verwachting is dat de orders uiterlijk morgen verzonden worden. Als jouw order in het verzendsysteem gaat ontvang je jouw track en trace link.
Met vriendelijke groet / with kind regards,
Gemaco Service Desk
Klacht: nog steeds niet verzonden a niffo
Ik heb VOC kruiden besteld en vanille bourbon mattiequote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:52 schreef larry_flynt het volgende:
Gast ze zijn dit jaar echt niet lekker. Vorig jaar was het echt godendrank. Vooral die Goose Island vatgerijpt![]()
![]()
Deze was je nog vergeten #GEMACOquote:Op maandag 7 mei 2018 09:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Net een paar flessen hertog jan grand prestige vatgerijpt besteld. Voor een bier conneseur zoals ik een waar genoegen en iets om naar uit te kijken. Hoogtepunt van het jaar!
Nu wordt dit dus door de firma GEMACO in behandeling genomen. Je betaling en verzending loopt dus via gemaco. Maar direct afleveren of volgende dag leveren zoals normaal is, gebeurt dus niet. Omdat het luie honden zijn.
Klacht: Het is toch niet meer van deze tijd om een WEEK te wachten op je bestelling. Vooral niet op bier, wat als product al kant en klaar in doos / krat ligt.
#Fok #Klacht #KLB #CLWernerGod #dikkepiemel #30cmschoonaandehaak #struggles #technojunk #jigggy #iwaniusgod #nomakeup
VOC Kruiden was echt vies en vanille bourbon was meer " hier heb je een bak vanille in je bek, maar we zijn de biersmaak er vergeten bij te doen"quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:04 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik heb VOC kruiden besteld en vanille bourbon mattie
Hmmm.... jammer. Goose island was inderdaad subliem.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:40 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
VOC Kruiden was echt vies en vanille bourbon was meer " hier heb je een bak vanille in je bek, maar we zijn de biersmaak er vergeten bij te doen"
Stuur me even een PM als je ze geproefd hebt. Ben benieuwd wat je ervan vind. Of voeg me toe op Untappdquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:39 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hmmm.... jammer. Goose island was inderdaad subliem.
Ga ik doen, leuk! Stuur je untapped info maar via pm of dm.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:46 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Stuur me even een PM als je ze geproefd hebt. Ben benieuwd wat je ervan vind. Of voeg me toe op Untappd
Proost, zonnetje brandt al lekker. Goed moment om in de voortuin maar eens te gaan proeven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:19 schreef C.L.Werner het volgende:
UPDATE!!!!!
Gisteravond de flessen ontvangen, nog VOORDAT de track & trace werd verstuurd.
Bedankt, dat gaat zeker goed komenquote:Op woensdag 9 mei 2018 08:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Proost, zonnetje brandt al lekker. Goed moment om in de voortuin maar eens te gaan proeven.
Godver, door dat plaatje heb ik nu zin in hjgp.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht, want elk oponthoud is er 1 teveel, Helemaal als het met dit weer het gouden vocht betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |