Faalhaas, deze kan je nieteens in een winkel bestellen. Deze MOET je via de webshop bestellen, geen andere keus.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Klagen omdat je te lui of bang bent om de deur uit te gaan..
Dan besteld de slijter ze maar online.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Faalhaas, deze kan je nieteens in een winkel bestellen. Deze MOET je via de webshop bestellen, geen andere keus.
Uhm.. Een goede bierzaak heeft die gewoon hoor. Verder weet jij als bier conneseur vast dat dit bier nog lekkerder is als je het een aantal jaar laat liggen. Dus is een dagje later in bezit geen enkel probleem.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:17 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Faalhaas, deze kan je nieteens in een winkel bestellen. Deze MOET je via de webshop bestellen, geen andere keus.
Zeker, en vooral deze bieren kan je goed bewaren. Dat neemt niet weg dat een webshop tegenwoordig vrij makkelijk de volgende dag kan leveren.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. Een goede bierzaak heeft die gewoon hoor. Verder weet jij als bier conneseur vast dat dit bier nog lekkerder is als je het een aantal jaar laat liggen. Dus is een dagje later in bezit geen enkel probleem.
Ik weet niet of ik onder de indruk moet zijn of juist moedeloos dat ze bij Hertog Jan een heus ticket systeem hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:31 schreef C.L.Werner het volgende:
Een vraag gemaild over de levertijd krijg je deze terug![]()
![]()
![]()
duurt het dus nog langer.
GEEF MIJ GVD MIJN BIER!
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Hartelijk dank ervoor! U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie. Bij eventuele aanvullende vragen of opmerkingen vermeld aub het Ticket-ID.
-----------------------------------------------------------------------
Thank you for contacting us! We have received your enquiry and will respond to you as soon as possible. If you have any additional questions or remarks, please state your Ticket-ID.
Ticket-ID: FTD-XXXXXXXX
Onderwerp: FW: Hertog Jan | Webshop order XXXXXXXX
Status: Open
Dat hebben ze dus niet. Dat hebben ze uitbesteed aan GEMACO.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onder de indruk moet zijn of juist moedeloos dat ze bij Hertog Jan een heus ticket systeem hebben.
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN MAFKEESquote:Op maandag 7 mei 2018 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
NIET HJ GP RECHTSTREEKS BIJ DE BROUWERIJ OPHALEN
Use The Force Luke.quote:Op maandag 7 mei 2018 10:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind 'conneseur' zo mogelijk nog erger.
Dat is dus een echt drankprobleemquote:Op maandag 7 mei 2018 09:15 schreef C.L.Werner het volgende:
Het is toch niet meer van deze tijd om een WEEK te wachten op je bestelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |