Echt heh, dat verneukte die pleuris Volkert ook nog eens ff met zijn laffe daad en meneer loopt nu weer vrolijk rond.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb het geluk gehad dat ik die finale mee heb mogen maken als broekie in het stadion maar die vreemde sfeer zal me altijd bijblijven. Eerst in de middag naar de coolsingel waar aan de ene kant mensen massaal stonden te huilen bij de bloemenzee voor Pim en aan de andere kant mensen aan het feesten waren op het stadhuisplein dat met zwarte hekken was afgeschermd.
Daarna 40-45 minuten om allemaal zeecontainers moeten lopen om uiteindelijk nog tussen de moffen terecht te komen op het voorplein, minuut stilte en die moffen die dat niet doorhadden. Als Dortmund die pot had gewonnen was de Kuip nu al lang en breed gerenoveerd geweest
Ik was voor die wedstrijd ook lang niet zo zenuwachtig als bij Inter en PSV. Er zal al zo'n smet op die dag. Al met al wel een fantastische ervaring ik heb toen ik thuiskwam alle herhalingen van Rijnmond teruggekeken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kan mij dat ook nog wel herinneren, woonde aan de binnenweg en er hing zon rare sfeer in de stad, niet normaal.
Ik ook niet, maar zat rond de middag al in de Oudehaven, goed dat ik de foto's nog hebquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik was voor die wedstrijd ook lang niet zo zenuwachtig als bij Inter en PSV. Er zal al zo'n smet op die dag. Al met al wel een fantastische ervaring ik heb toen ik thuiskwam alle herhalingen van Rijnmond teruggekeken.
Ik had gelukkig een Goldcard toen. En via de zaak extra kaarten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale ik en me pa om 9 uur in ochtend bij de kiosk ik Deventer was gelijk weg die kaarten.
Zoon teleurstelling nooit meer meegemaakt.
van der Gaag weigert aanbiedingen van bijvoorbeeld SC Heerenveen om het loophondje van Gio te worden? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:18 schreef Oldground het volgende:
Ik heb deze winter meerdere malen gepleit voor Mitchell van der Gaag als 'opvolger' van Van Bronckhorst, maar had toch wat twijfels bij zijn ervaring. Wel heel kundig.
Ik denk dat hij de plek van Wouters moet gaan opvullen. Sowieso vond ik het altijd vreemd om zogenaamd altijd 'een ervaren man' er naast te zetten. Rationeel slaat dat eigenlijk nergens op.
Wat denk je dat Van der Gaag (hoofdletter V) dan gaat doen? Arsenal?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:34 schreef satecl het volgende:
[..]
van der Gaag weigert aanbiedingen van bijvoorbeeld SC Heerenveen om het loophondje van Gio te worden? Natuurlijk niet.
Wij hadden toen kaarten in een "neutraal" vak. Paar maanden eerder al aangeschaft onder het mom van "geinig, een UEFA Cup-finale in De Kuip"quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale ik en me pa om 9 uur in ochtend bij de kiosk ik Deventer was gelijk weg die kaarten.
Zoon teleurstelling nooit meer meegemaakt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wij hadden toen kaarten in een "neutraal" vak. Paar maanden eerder al aangeschaft onder het mom van "geinig, een UEFA Cup-finale in De Kuip"
naar Portugal terug of ander buitenland liet hij doorschemeren bij Rijnmond.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat denk je dat Van der Gaag (hoofdletter V) dan gaat doen? Arsenal?
Landzaat zal wel rondkomen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
naar Portugal terug of ander buitenland liet hij doorschemeren bij Rijnmond.
Ik ook, als je kijkt wat er toen op het uitvak zat en dat vergelijkt met nu....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een Goldcard toen.
Van Geel gaat voor Assaidi omdat die 5 miljoen goedkoper is (en ik vind hem meer potentie hebben en zeker een goede aankoop mits <2 miljoen). Dan kan larsson mooi achter de spits, is m.i. zijn beste positie.quote:
alleen voor niks is die interessant, daar krijg je nooit meer wat voorquote:Op woensdag 9 mei 2018 09:29 schreef govie het volgende:
[..]
Van Geel gaat voor Assaidi omdat die 5 miljoen goedkoper is (en ik vind hem meer potentie hebben en zeker een goede aankoop mits <2 miljoen). Dan kan larsson mooi achter de spits, is m.i. zijn beste positie.
Er zit inderdaad niets tussen trainer Excelsior en Arsenal.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat denk je dat Van der Gaag (hoofdletter V) dan gaat doen? Arsenal?
We hebben voor spelers als Botteghin, Vermeer en El Ahmadi ook een (kleine) transfersom betaald, wetende dat we er niet snel iets voor terug zouden krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen voor niks is die interessant, daar krijg je nooit meer wat voor
We zijn een voetbalvereniging, geen handelshuis.quote:Op woensdag 9 mei 2018 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen voor niks is die interessant, daar krijg je nooit meer wat voor
Als je iets een factsheet noemt betekent dat niet direct dat het dan ook feiten zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:48 schreef Zipportal het volgende:
Factsheet: 'Kosten Feyenoord City lopen verder op'
https://www.fr-fans.nl/ni(...)city-lopen-verder-op
quote:Op woensdag 9 mei 2018 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn een voetbalvereniging, geen handelshuis.
Elangodquote:Op maandag 7 mei 2018 20:12 schreef Elan het volgende:
Als je concurrenten biedingen van 28 miljoen op hun spelers kunnen afwijzen.
Mensen zoals Caland be like:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |