Eigenlijk maakte hij daar dezelfde fouten als bij Heerenveen. Positioneel is hij niet heel best, door zijn lichaam cq techniek lijkt het heel wat maar ik zie hem toch ook meer als back daardoor.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelde in het centrum in een slechte periode van het hele team, onder andere door veel blessures (en door voortdurende wisselingen). Dat geeft een vertekend beeld denk ik.
Dit.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk maakte hij daar dezelfde fouten als bij Heerenveen. Positioneel is hij niet heel best, door zijn lichaam cq techniek lijkt het heel wat maar ik zie hem toch ook meer als back daardoor.
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk maakte hij daar dezelfde fouten als bij Heerenveen. Positioneel is hij niet heel best, door zijn lichaam cq techniek lijkt het heel wat maar ik zie hem toch ook meer als back daardoor.
Die had je gewoon vorig seizoen moeten pakken, nu betaal je de hoofdprijs.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat Van Geel niet Dumfries oppikken voor jullie?
Nieuwkoop is ook door de mand gevallen dit seizoen en st juste blessuregevoelig als je niks haalt en diks laat gaan zit je weer een half seizoen tegen Nieuwkoop aan te kijken.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:40 schreef hhh38 het volgende:
St. Juste als rechtsback kan ik inkomen, dan kan Diks gewoon terug naar Fiorentina en hoeven we geen rechtsback te halen. Maar dan zit je met de lastige opgave om misschien wel twee centrale verdedigers voor de basis te moeten halen (ervan uitgaande dat de 3 die er zal zijn niet voldoen).
Groot talent ja maar ook die had je beter vorig seizoen moeten proberen te pakken. Zal na de Bundesliga wel een aardige salariseis hebben, als hij überhaupt al terug wil naar Nederland.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kan je die Van Drongelen nog ophalen van HSV, die gaan waarschijnlijk degraderen.
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Groot talent ja maar ook die had je beter vorig seizoen moeten proberen te pakken. Zal na de Bundesliga wel een aardige salariseis hebben, als hij überhaupt al terug wil naar Nederland.
Op basis van 1 leuke seizoenshelft?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat Van Geel niet Dumfries oppikken voor jullie?
Jørgensen had niemand zien aankomen. De rest is wel Studio Sport bord-op-schoot-scouting, maargoed dat ligt ook gewoon deels aan ons budget + wat überhaupt nog in de Eredivisie wil spelen. Maar dat de scouting ook een stuk beter kan is duidelijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt.
Eigenlijk is het ook belachelijk dat we waarschijnlijk in dit topic zo'n beetje alle namen kunnen noemen die zouden kunnen komen. Er zijn waarschijnlijk een hoop goeie, betaalbare verdedigers te vinden die wij allemaal niet kennen. Qua creativiteit in aankopen zijn we alleen maar achteruit gegaan de laatste jaren. Het is bijna jammer dat er geen Harmeet Singhs en Kazim-Richardsen meer voorbij komen
Nieuwkoop vind ik niet per sé door de mand gevallen, maar juist te blessure gevoelig geweest. Hierdoor gewoon geen reeks wedstrijden kunnen spelen. Uiteindelijk greep Diks (daarvoor St. Juste) zijn kans en was wisselen niet per sé noodzakelijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuwkoop is ook door de mand gevallen dit seizoen en st juste blessuregevoelig als je niks haalt en diks laat gaan zit je weer een half seizoen tegen Nieuwkoop aan te kijken.
Van Geel heeft vorig seizoen een goede beslissing genomen.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die had je gewoon vorig seizoen moeten pakken, nu betaal je de hoofdprijs.
Das toch een LB?quote:Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Misschien kan je die Van Drongelen nog ophalen van HSV, die gaan waarschijnlijk degraderen.
?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Van Geel heeft vorig seizoen een goede beslissing genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |