Ahquote:Op maandag 7 mei 2018 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Shoarmazaak gaat tegen de avond pas open
Naar een levendiger wijk?quote:Op maandag 7 mei 2018 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ga binnenkort verhuizen maar nu woon ik in hele rustige wijk. Heb wel in verschillende soort wijken gewoont het stoort me nooit zo. Vind beetje leven in de wijk leuk juist-open maar wie wil
ik mis leven om me heen, dus weer lekker in de stad wonen.quote:
jaquote:Op maandag 7 mei 2018 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
Probleemwijken/Kansenwijk/prachtwijken
Ik denk bij het huren van een woning zeker wel na over het type wijk, omdat ik me niet veilig zou voelen in zo'n tokkiewijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb je als man daar ook last van? Of zorgen dat je zo denkt?
Als ik kijk naar woning sla ik een probleemwijk ook wel over. Ik woon in een multicultiwijk maar verder wel een veilige wijk en net buiten het centrumquote:Op maandag 7 mei 2018 01:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb je als man daar ook last van? Of zorgen dat je zo denkt?
ja preciesquote:Op maandag 7 mei 2018 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk bij het huren van een woning zeker wel na over het type wijk, omdat ik me niet veilig zou voelen in zo'n tokkiewijk.
ja logisch welquote:Op maandag 7 mei 2018 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik kijk naar woning sla ik een probleemwijk ook wel over. Ik woon in een multicultiwijk maar verder wel een veilige wijk en net buiten het centrum
Hoe bedoel je? Dat je je sneller onveilig voelt?quote:Op maandag 7 mei 2018 01:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar toch als je alleen bent is dat wel een ding vind ik dan
ja eigenlijk wel. Hoe vaak ik nachts alleen naar huis toe moet.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je je sneller onveilig voelt?
Ja idd, denk wel dat dat voor vrouwen net iets onveiliger voelt dan voor mannen.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. Hoe vaak ik nachts alleen naar huis toe moet.
ja denk het ook maar aan de andere kant miss zie ik het te fatalistisch inquote:Op maandag 7 mei 2018 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd, denk wel dat dat voor vrouwen net iets onveiliger voelt dan voor mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |