abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178978571
NOS twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 15:54:43 Man steekt drie mensen neer in Den Haag https://t.co/7as4fFG8iJ reageer retweet
quote:
In Den Haag zijn drie mensen neergestoken door een man met een mes. De verdachte is aangehouden. Hij werd door de politie in een been geschoten.

Het incident vond plaats voor shishalounge Nova in de buurt van station Hollands Spoor. Op het Johanna Westerdijkplein zijn ambulances en een traumahelikopter aanwezig. Onderzoek en hulpverlening aan de gewonden is in volle gang, zegt de politie.
https://nos.nl/artikel/22(...)nge-in-den-haag.html



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178978603
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daarom word er nu ook allerlei onderzoek gedaan in zijn huis, computer, buurt en waarschijnlijk omgeving.
En daar is verder niks mis mee, maar verwoord het dan als politie/verslaggever anders, "Er wordt onderzoek gedaan naar mogelijke terroristische/religieus geïnspireerde motieven" oid. Hoe het nu staat komt bij mij gewoon vreemd over.
pi_178978638
Ik word er serieus verdrietig van wat er met Nederland en andere West Europese landen gebeurt. Ik heb het er wel een over in polen en ze begrijpen er niks van dat het mogelijk is en zo weinig weerstand. Oost Europa heeft zover ik weet 0 aanslagen hoe kan dat? In de grote steden in polen ik verblijf vaak in poznan er gebeuren op een enkele kroegruzie weinig incidenten er word zelden geschoten of iets dergelijks. Het is best ernstig . Of ze rennen met een kalashnikov achter een tas cocaine aan of achter die man Mohammed of Allah. Het lijkt niet normaal te kunnen gaan. Ze krijgen bijna een miljoen in maandelijkse gedeeltes wat de meeste echte nederlanders met hun handen moeten verdienen. Beetje ondankbaar naar de mensen die ze helpen maar ok het zijzo
pi_178978674
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:04 schreef Prinsmm het volgende:
Oost Europa heeft zover ik weet 0 aanslagen hoe kan dat?
Oost Europa maakt er over het algemeen geen gewoonte van om zicht te mengen in Midden Oosterse zaken.
pi_178978697
Nee ik ben anti vluchteling ik ben er klaar mee en zoals mn post history aangeeft

Ik verhuur geen woningen aan ze of andere Mohammed enz ik heb wel Chinezen in mn woning die nooit opruimen maargoed daar kan ik mee leven dat is een fijn volk om zaken mee te doen
pi_178978699
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En daar is verder niks mis mee, maar verwoord het dan als politie/verslaggever anders, "Er wordt onderzoek gedaan naar mogelijke terroristische/religieus geïnspireerde motieven" oid. Hoe het nu staat komt bij mij gewoon vreemd over.
Ja, de gemeente heeft hun eerdere verklaring al aangepast en gezegt dat hun eerdere communicatie ongelukkig was.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178978724
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, de gemeente heeft hun eerdere verklaring al aangepast en gezegt dat hun eerdere communicatie ongelukkig was.
Linkje?
pi_178978742
quote:
11s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Linkje?
quote:
De woordvoerster van de burgemeester zegt in een reactie dat de politie dat dit zo snel gecommuniceerd is, omdat de verdachte daar door het systeem is gehaald en daaruit bleek dat hij bekend stond vanwege verward gedrag. Dat zegt niets over zijn gedrag van gisteren, dat moet onderzoek verder uitwijzen. Verder zegt ze dat communicatie in dit soort gevallen erg complex is. ,,Of je communiceert snel iets en dan wordt daar later iets van gevonden dat er meer achter zit, of je communiceert niet en dan krijgen we daar een verwijt over."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178978764
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Smooth. Subtiele counter-verwijt.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:10:09 #11
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_178978789
Oh Oh Den Haag… Verbijstering over benoeming van VVD-faalbestuurder Pauline Krikke als nieuwe burgemeester

http://www.dagelijksestan(...)nieuwe-burgemeester/

Is Krikke wel competent genoeg?
Volgens mij is zij meer van de doofpot-theorie!
  zondag 6 mei 2018 @ 22:11:16 #13
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178978822
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oost Europa maakt er over het algemeen geen gewoonte van om zicht te mengen in Midden Oosterse zaken.
Dat vind ik veel te kort door de bocht Triggershot. Extremistische groeperingen als de IS maken er geen geheim van dat ze het Westen haten omwille van onder meer het feit dat de meerderheid van de inwoners niet gelovig dan wel niet religieus is. Maar ik ben het met je eens dat het Midden-Oosten een gefaald ''project'' is. Laat die landen het zelf maar uitzoeken. We bevinden ons sinds het begin van de twintigste eeuw in een constante staat van oorlog in dit gebied.

Letterlijk de hel op aarde. Wat een tyfuszooi is het daar. :{
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178978852
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Smooth. Subtiele counter-verwijt.
Tja, ze zullen er niet trots op zijn.

Maar je merkt het ook al aan hun berichtgeving zelf dat ze hun fout inzien. Direct na de aanslag vertelden ze dat de dader verward was en er verder niets wees op iets anders. Nu geven ze aan dat ze uitgebreid onderzoek doen of de dader banden met terreurorganisaties heeft en interviewen ze de hele buurt en zijn persoonlijke omgeving.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178978905
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:11 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Dat vind ik veel te kort door de bocht Triggershot. Extremistische groeperingen als de IS maken er geen geheim van dat ze het Westen haten omwille van onder meer het feit dat de meerderheid van de inwoners niet gelovig dan wel niet religieus is. Maar ik ben het met je eens dat het Midden-Oosten een gefaald ''project'' is. Laat die landen het zelf maar uitzoeken. We bevinden ons sinds het begin van de twintigste eeuw in een constante staat van oorlog in dit gebied.

Letterlijk de hel op aarde. Wat een tyfuszooi is het daar. :{
Wat is er speciaal, bijzonder, opvallend of apart aan dat IS inc het Westen haat dan, wie haten ze niet? Ze haten zelfs de religiositeit van de Sufi of Sjiet.
pi_178978951
Het is een beetje als de discussie hier. Vanaf het begin af aan zijn er aanwijzingen dat de man niet helemaal 100% is en die aanwijzingen worden ook alleen maar groter.

Tegelijkertijd word er ook steeds meer duidelijk dat dit toch best weleens een aanslag kan zijn geweest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178978959
Lijkt hier wel het Polen meldpunt.
pi_178978983
Alleen prins m&m post die linkjes en opruiende oorlogstaal.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178978989
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is een beetje als de discussie hier. Vanaf het begin af aan zijn er aanwijzingen dat de man niet helemaal 100% is en die aanwijzingen worden ook alleen maar groter.

Tegelijkertijd word er ook steeds meer duidelijk dat dit toch best weleens een aanslag kan zijn geweest.
Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten inderdaad, sowieso ben je wmb nimmer 100% als je een aanslag pleegt, je pleegt niet altijd een aanslag als je verward bent, maar wel altijd verward als je een aanslag pleegt in mijn ogen.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:16:27 #21
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178978993
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is er speciaal, bijzonder, opvallend of apart aan dat IS inc het Westen haat dan, wie haten ze niet? Ze haten zelfs de religiositeit van de Sufi of Sjiet.
Jij geeft aan dat de toestanden in het Westen met extremistische moslims enkel te maken heeft met het interventiebeleid van deze landen in het Midden-Oosten. Ik geef alleen aan dat ik dit veel te simplistisch vind en dat je ook rekening moet houden met het feit dat vele jihadisten primair ideologisch geïnspireerd zijn.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  zondag 6 mei 2018 @ 22:17:00 #22
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_178979010
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oost Europa maakt er over het algemeen geen gewoonte van om zicht te mengen in Midden Oosterse zaken.
Zweden ook niet. De ellende met moslims is blijkbaar proportioneel met..... de hoeveelheid moslims.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_178979013
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alleen prins m&m post die linkjes en opruiende oorlogstaal.
Ik heb wel hele lieve Poolse buren die tijdens de Ramadan altijd hapje komen eten.
pi_178979074
quote:
17s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb wel hele lieve Poolse buren die tijdens de Ramadan altijd hapje komen eten.
M&m kan het ook goed vinden met de Polen maar dan om heel andere reden.
Ik ken Polen vooral als harde werkers.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178979094
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:16 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat de toestanden in het Westen met extremistische moslims enkel te maken heeft met het interventiebeleid van deze landen in het Midden-Oosten. Ik geef alleen aan dat ik dit veel te simplistisch vind en dat je ook rekening moet houden met het feit dat vele jihadisten primair ideologisch geïnspireerd zijn.
Ik heb het stukje in mijn post gemist waarbij ik aangeef dat het enkel en alleen te maken heeft met Westerse interventies, het is een factor, een motief. Bij lange na niet de enige.
pi_178979111
quote:
Mooi die verontwaardigde gezichten na afloop. Deze kerel zegt gewoon waar t op staat en hij heeft groot gelijk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178979147
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

M&m kan het ook goed vinden met de Polen maar dan om heel andere reden.
Ik ken Polen vooral als harde werkers.
Wel godsgruwelijk irritant als ze dan voor je staan bij de kassa met 404983494 blikjes goedkoop bier.
pi_178979200
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wel godsgruwelijk irritant als ze dan voor je staan bij de kassa met 404983494 blikjes goedkoop bier.
Volgens mij gaan de Polen in mijn straat vooral naar de Poolse supermarkt even verderop.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178979236
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Volgens mij gaan de Polen in mijn straat vooral naar de Poolse supermarkt even verderop.
Ah, hier zijn we niet zo ver. Zal wel komen door al de moslims in de wijk die de ondernemingen langzamerhand compleet overnemen.
pi_178979258
Minister noemt steekpartij 'afschuwelijke gebeurtenis'
https://www.ad.nl/dossier(...)ebeurtenis~a6c1988e/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178979333
quote:
Die Polen willen t niet nog een keer laten gebeuren dat iemand hun land binnenvalt. Groot gelijk hebben ze.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:31:42 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178979476
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat het handig zou zijn als politie/justitie pas na X tijd het publiek mogen informeren.

Nu wordt er teveel getrokken aan ze om maar wat te zeggen en graag onmiddelijk. Dat gaat veelste vaak fout. Zorg dus dat het gewoon normaal is dat ze eerst de tijd krijgen om de eerste feiten op een rijtje te krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:32:57 #33
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178979511
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb het stukje in mijn post gemist waarbij ik aangeef dat het enkel en alleen te maken heeft met Westerse interventies, het is een factor, een motief. Bij lange na niet de enige.
Oké. Geef dat dan wat duidelijker aan de volgende keer. Zo interpreteerde ik dat toen je zei dat Oost-Europese landen zich niet bemoeien met het Midden-Oosten.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178979553
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk dat het handig zou zijn als politie/justitie pas na X tijd het publiek mogen informeren.

Nu wordt er teveel getrokken aan ze om maar wat te zeggen en graag onmiddelijk. Dat gaat veelste vaak fout. Zorg dus dat het gewoon normaal is dat ze eerst de tijd krijgen om de eerste feiten op een rijtje te krijgen.
Ze wisten dat deze man bekend stond als verward en dus was het prima dat ze dat melden. Alleen dat ze aangeven dat dit slechts een verwarde man was en er geen enkele aanleiding was om terrorisme te vermoeden, dat was incorrect en onhandig.

Gelukkig zijn ze daarvan teruggekomen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178979554
quote:
Een paar jaar lang woonde Malek F., de verdachte van de steekpartij in Den Haag, zonder problemen in een enorm appartementengebouw in het centrum van de stad. Zijn buren konden het prima vinden met de Syrische vluchteling, sommigen kwamen wel eens bij hem thuis om een biertje te drinken. Tot een half jaar geleden.
https://www.ad.nl/dossier(...)is-met-hem~ab968b86/
pi_178979566
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:32 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Oké. Geef dat dan wat duidelijker aan de volgende keer. Zo interpreteerde ik dat toen je zei dat Oost-Europese landen zich niet bemoeien met het Midden-Oosten.
In plaats van het verkeerd te interpreteren en woorden in mijn mond te leggen kan je het de volgende keer ook gewoon vragen om het duidelijker te krijgen?
pi_178979582
quote:
Ja, snel geradicaliseerd bijvoorbeeld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178979758
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Het is te begrijpen dat mensen uit een oorlogsgebied een trauma kunnen hebben. Dat is nooit een reden om ze te weigeren natuurlijk, eerder een reden om ze te helpen. (Even buiten de reden van deze steekpartij)
Precies.

quote:
Alleen wat mij zo stoort is dat er zoveel mensen pretenderen hoogopgeleid te zijn, dit zijn ook de mensen die veelal met hun "kennis" het migratie debat kapen. En blijkbaar is er niemand in dat groepje knappe koppen die zich afvraagt of het wel verstandig is om hordes "vluchtelingen" binnen te halen met oorlogs trauma's en dan die los te laten in een vreedzame samenleving. Zijn ze werkelijk zo naïef? Of leeft dat volk nog altijd in de eigen bubbel waarin ze beweerden dat er allemaal hoogopgeleide Syriërs naar Nederland kwamen?
Ik durf niets te beweren over hoe of wat die mensen dachten.

Of het verstandig is om vele oorlogsvluchtelingen (plus een deel economische vluchtelingen die er door heen glippen) binnen te halen? Nee, waarschijnlijk niet nee. Het zullen kansarme mensen zijn met genoeg problematiek (ze komen immers uit een oorlog, en zelfs zonder die oorlog was het daar niet al te best). Dus dat ons dat geld gaat kosten en problemen gaat geven die we anders niet gehad zouden hebben, is in mijn ogen inderdaad net zo'n logisch gegeven als water dat nat is.

Vreemde mensen helpen terwijl dat in zekere mate ten koste gaat van onze eigen welvaart en misschien zelfs ons eigen welzijn, is puur en alleen gezien vanuit een oogpunt van zelfbehoud / zelfbescherming, natuurlijk nooit verstandig.

Maar ik (en ik kan alleen voor mezelf spreken en niet voor die linkse, vermeende intellectuelen) vind 'het verstandige doen' in deze kwestie minder belangrijk dan 'het goede doen', wat in mijn ogen betekent dat we vluchtelingen op gaan nemen. Waaronder verwarde vluchtelingen. Dat neemt echter niet weg dat je 'het goede doen' wel het liefst zo verstandig mogelijk doet. En ik ben het zelfs met je eens dat dat in bepaalde aspecten van het hele vluchtelingenbeleid nog steeds niet genoeg gebeurt. Oa Europese coördinatie en grensbewaking, beleid mbt terugkeer en afspraken met betreffende landen, gedwongen uitzetting en alles wat daar bij komt kijken, de slagkracht en capaciteiten van het IND, de politici die deze kwestie proberen te verkopen als 'het valt allemaal wel mee'.

Genoeg belangrijke verbeteringen nodig. Maar de afwezigheid daarvan is voor mij nog steeds niet genoeg reden om van mening te zijn dat we het helemaal niet hadden moeten doen. Het valt niet mee, er zitten vele nadelen aan, maar toch moeten we het doen.

quote:
De enige mensen die dat afvroegen hadden last van hun onderbuik, aldus dezelfde knappe koppen.
Geloof me alsjeblieft wanneer ik zeg dat ik net zoveel moeite heb met de 'wees welkom, de wereld is van iedereen'-huppelkutjes als de 'alle vluchtelingen het land uit' mensen. En ik kom in mijn dagelijkse leven genoeg in aanraking met eerstgenoemden.
"Pools are perfect for holding water"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 6 mei 2018 @ 22:52:32 #39
74056 crew  ToT
pi_178979884
:X Kelen ook doorgesneden he! :X

Maar nee, meneer was gewoon een beetje in de war! :Y
pi_178979904
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, snel geradicaliseerd bijvoorbeeld.
Yup, Malek F. is in een half jaar tijd geradicaliseerd: hij heeft zelfs een haatbaardje gekweekt en de hele zooi.

De tweede terroristische aanslag uit naam van de Islam in Nederland is een feit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 22:57:24 ]
  zondag 6 mei 2018 @ 22:54:36 #41
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_178979926
Buren: niemand durfde met Malek F. in lift

Buren van Malek F. (31), die zaterdag drie willekeurige voorbijgangers neerstak in Den Haag, schrokken zich ook op vrijdagavond 2 februari rot, toen F. stond te schreeuwen uit het raam van zijn woning en zijn inboedel op straat gooide. Uit zijn appartement, een sociale huurwoning aan het Lage Zand in het centrum van Den Haag, schalde keiharde Arabische muziek.

„Ja, dat was enorm schrikken. Het was ook een hels lawaai. Iedereen hier was in rep en roer. Trams werden omgeleid. Daarna is hij tijdelijk uit huis gezet en naar psychiatrische instelling Parnassia gestuurd. Nog steeds is het raam van het appartement afgedicht met een houten plaat”, vertellen buren.

Volgens de omwonenden is F. een rare snuiter. „Hij woont hier ongeveer een half jaar. Hij is een asielzoeker met een verblijfsvergunning uit Syrië”, vertelt een buurman.

Vechthonden
Volgens een van de buren waren de meeste bewoners een beetje bang voor F.: „Toen hij hier kwam wonen, had hij twee vechthonden. Niemand wilde met hem in de lift uit angst dat die honden zouden bijten.”

Vlak voordat hij zijn huisraad op straat had gegooid, zou F. de honden hebben weggegeven aan iemand, maar een aangename buurman werd hij nooit.
[..]

Parnassia
Malek F. ligt momenteel in een ziekenhuis in Rotterdam. Daar wordt hij, geketend aan zijn bed, door de politie bewaakt en hij wordt er ook verhoord. Zijn slachtoffers, een 21-jarige Zoetermeerder en een 35-jarige en 41-jarige Hagenaar, raakten ernstig gewond. Volgens de politie verkeren ze buiten levensgevaar maar liggen zij nog in het ziekenhuis.

Volgens buren was Malek F. nog maar kortgeleden ontslagen uit psychiatrische instelling Parnassia. Het is voor hen een groot raadsel waarom op F. juist op Bevrijdingsdag op zijn verwoestende tocht over de Leeghwaterkade ging. Niemand van de buren heeft gemerkt dat hij veel met de islam bezig was. „Kennelijk heeft hij tijdens zijn verblijf in Parnassia een baard laten groeien.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-malek-f-in-lift
´
  zondag 6 mei 2018 @ 22:55:57 #42
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178979956
quote:
2s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:52 schreef ToT het volgende:
:X Kelen ook doorgesneden he! :X

Maar nee, meneer was gewoon een beetje in de war! :Y
Als ware ie een ware martelaar.

En Yasser Klaver dacht 'Jij bent welkom! Welkom in ons land' .
pi_178979986
Goed werk weer Parnassia , kut instelling is dat trouwens.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:59:53 #44
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178980040
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Goed werk weer Parnassia , kut instelling is dat trouwens.
Als iemand die geestesziek is, succesvol behandeld kan worden.
Gedraag je een tijdje, en je bent zeker genezen verklaard?

Hoop dat meneer nooit meer vrji komt. Lees: dat ie wegrot in zn cel. Bji voorkeur in een cel passend bij het land van herkomst, maar helaas, Nederland is ook hier het braafste jongetje van de klas dus het zal m aan niets ontbreken :r
pi_178980052
Moet je nagaan wat een geld zo'n figuur kost, alles wordt geregeld en krijgt mooi asielzoekersbijstand, sociale huurwoning in den haag waar mening Nederlander om staat te springen i.v.m. huizenmarkt.

Ondersteuning van professionele asielmedewerkers 24/7.

Al eerder den haag ontregeld, gratis psychische hulp, ondertussen nog in sociale huurwoning, allemaal gratis opleidingen krijgen.

Kosten van medische zorg, politie bij dit incident, gewonden met littekens voor het leven en die geluk hebben dat ze nog levend zijn.

Nu ligt hij ook in het ziekenhuis en dat kost ook weer geld, straks krijgt hij gratis advocaat betaald door de staat, mag hij eerst 2 jaartjes de cel in volledig verzorgd door belastinggeld met tv en mogelijkheid om zijn koran te blijven lezen.

Daarna volledig revalidatie project om deze kansenparel weer terug in de samenleving te krijgen.

Kosten, over miljoen makkelijk, dan nog niet eens te spreken over het letsel wat onze mede Nederlanders aangedaan is, getraumatiseerd voor rest van het leven in angst om weer aangevallen te worden, en zoals eerder vermeld met littekens.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 06-05-2018 23:05:40 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 6 mei 2018 @ 23:01:47 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178980076
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooi die verontwaardigde gezichten na afloop. Deze kerel zegt gewoon waar t op staat en hij heeft groot gelijk.
Gewoon waarheid. Die gezichten zijn gewoon een getuige van het soort onwetendheid wat je zien bij mensen die realisme missen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_178980130
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooi die verontwaardigde gezichten na afloop. Deze kerel zegt gewoon waar t op staat en hij heeft groot gelijk.
Ja die verbijsterde koppen van de MMS meisjes zijn wel een toegift.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_178980152
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:00 schreef epicbeardman het volgende:
Moet je nagaan wat een geld zo'n figuur kost, alles wordt geregeld en krijgt mooi asielzoekersbijstand, sociale huurwoning in den haag waar mening Nederlander om staat te springen i.v.m. huizenmarkt.

Ondersteuning van professionele asielmedewerkers 24/7.

Al eerder den haag ontregeld, gratis psychische hulp, ondertussen nog in sociale huurwoning, allemaal gratis opleidingen krijgen.

Kosten van medische zorg, politie bij dit incident, gewonden met littekens voor het leven en die geluk hebben dat ze nog levend zijn.

Nu ligt hij ook in het ziekenhuis en dat kost ook weer geld, straks krijgt hij gratis advocaat betaald door de staat, mag hij eerst 2 jaartjes de cel in volledig verzorgd door belastinggeld met tv en mogelijkheid om zijn koran te blijven lezen.

Daarna volledig revalidatie project om deze kansenparel weer terug in de samenleving te krijgen.

Kosten, over miljoen makkelijk.
Persoonlijk heb ik wat meer moeite met die 3 mensen wiens keel doorgesneden zijn en alle ellende dat dat voor hun meebrengt.
En met een heel land dat nu een aanslag rijker is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178980183
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik wat meer moeite met die 3 mensen wiens keel doorgesneden zijn en alle ellende dat dat voor hun meebrengt.
En met een heel land dat nu een aanslag rijker is.
Dat natuurlijk voorop, had ook kleine aanpassing gedaan, neemt niet weg dat er zo veel tijd en geld in zo'n kansloze knakker gestopt wordt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 6 mei 2018 @ 23:10:02 #50
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_178980221
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies.

[..]

Ik durf niets te beweren over hoe of wat die mensen dachten.

Of het verstandig is om vele oorlogsvluchtelingen (plus een deel economische vluchtelingen die er door heen glippen) binnen te halen? Nee, waarschijnlijk niet nee. Het zullen kansarme mensen zijn met genoeg problematiek (ze komen immers uit een oorlog, en zelfs zonder die oorlog was het daar niet al te best). Dus dat ons dat geld gaat kosten en problemen gaat geven die we anders niet gehad zouden hebben, is in mijn ogen inderdaad net zo'n logisch gegeven als water dat nat is.

Vreemde mensen helpen terwijl dat in zekere mate ten koste gaat van onze eigen welvaart en misschien zelfs ons eigen welzijn, is puur en alleen gezien vanuit een oogpunt van zelfbehoud / zelfbescherming, natuurlijk nooit verstandig.

Maar ik (en ik kan alleen voor mezelf spreken en niet voor die linkse, vermeende intellectuelen) vind 'het verstandige doen' in deze kwestie minder belangrijk dan 'het goede doen', wat in mijn ogen betekent dat we vluchtelingen op gaan nemen. Waaronder verwarde vluchtelingen. Dat neemt echter niet weg dat je 'het goede doen' wel het liefst zo verstandig mogelijk doet. En ik ben het zelfs met je eens dat dat in bepaalde aspecten van het hele vluchtelingenbeleid nog steeds niet genoeg gebeurt. Oa Europese coördinatie en grensbewaking, beleid mbt terugkeer en afspraken met betreffende landen, gedwongen uitzetting en alles wat daar bij komt kijken, de slagkracht en capaciteiten van het IND, de politici die deze kwestie proberen te verkopen als 'het valt allemaal wel mee'.

Genoeg belangrijke verbeteringen nodig. Maar de afwezigheid daarvan is voor mij nog steeds niet genoeg reden om van mening te zijn dat we het helemaal niet hadden moeten doen. Het valt niet mee, er zitten vele nadelen aan, maar toch moeten we het doen.

[..]

Geloof me alsjeblieft wanneer ik zeg dat ik net zoveel moeite heb met de 'wees welkom, de wereld is van iedereen'-huppelkutjes als de 'alle vluchtelingen het land uit' mensen. En ik kom in mijn dagelijkse leven genoeg in aanraking met eerstgenoemden.
Je maakt dan ook automatisch de keuze om iets zeer bedreigends te doen tegenover je medemens, landgenoten. Je vrienden, familie. Zonder dat deze mensen daarom gevraagd hebben of jou aanleiding hebben gegeven om ze iets bedreigends aan te doen. Hoe verantwoord je dat moreel gezien tegenover jezelf?

[ Bericht 1% gewijzigd door the-eye op 06-05-2018 23:15:22 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')