uit je graf gekomenquote:Op zondag 6 mei 2018 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 6 mei 2018 21:36 schreef PowerLoungen het volgende: [..] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2018 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hopen op een paar flinke frustratie tackles op enkels van real spelers.
schwalbe van oemtoetoequote:Op zondag 6 mei 2018 21:41 schreef franske19 het volgende:
Ongelofelijk dat Bale met die aanslag weg komt.
Aldus de Real fan haha.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:39 schreef PSVCL het volgende:
smerig clubje dat barca
met suarez en alba voorop
Huilenquote:
jaquote:Op zondag 6 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden jullie dat meisje uit die tandenborstel-reclame doen?
Is dat niet die van Rafi ?quote:Op zondag 6 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil wel wat doen met die moeder/dochter van die make up reclame.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je foto?quote:Op zondag 6 mei 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
21.quote:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7423527/01aa9e91quote:Op zondag 6 mei 2018 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil wel wat doen met die moeder/dochter van die make up reclame.
Altijd leuk, dat handje voor de mond.quote:
Wie?quote:Op zondag 6 mei 2018 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil wel wat doen met die moeder/dochter van die make up reclame.
Die van helemaal moeder helemaal dochter, die is ook vgm vaak tijdens cl wedstrijden een reclame.quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die van helemaal moeder helemaal dochter, die is ook vgm vaak tijdens cl wedstrijden een reclame.
Uiteraard, dit is traditie.quote:
https://www.dumpert.nl/me(...)emaal_dochter_4.htmlquote:
Die dochter is wel cute.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)emaal_dochter_4.html
Dit. Moeder ziet er wel wat gekkig uit, maar in wat ze niet laten zien wel beter.
Zal wel te jong vertrekken voor het grote geld helaas.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:59 schreef MTheBassman het volgende:
Boohhhh die Messi kan ballen jongen niet normaal, zo'n jong talent komt voor je het weet bij een topclub.
Het is al jaren bekend dat Spaanse scheidsrechters er helemaal niets van kunnenquote:Op zondag 6 mei 2018 21:59 schreef Cattivo het volgende:
wtfik dacht dat wij slechte scheidsrechters hadden in Nederland.
blomgodquote:Op zondag 6 mei 2018 21:59 schreef Cattivo het volgende:
Dat hebben we ook.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:59 schreef Cattivo het volgende:
Wel Makkelie om te haten op Nederlandsche scheidsrechters.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:59 schreef Cattivo het volgende:
Collina!quote:Op zondag 6 mei 2018 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat een competitie wel goede scheidsrechters had.
Gewoon een overtreding. Niet eens geel man. Maar als je bewust iemand op z'n kuit stampen al niet ziet dan is het niet zo gek dat je dit mist.quote:
Videoref is meestal wel aardig.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat een competitie wel goede scheidsrechters had.
Scheidsrechters op alle niveaus maken fouten. Dat zie je ook wel weer in de halve finales CL en EL dit jaar.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:01 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Maar als ik dit zie mogen we blij zijn hier.
Ze willen ons gewoon beflikkeren.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Scheidsrechters op alle niveaus maken fouten. Dat zie je ook wel weer in de halve finales CL en EL dit jaar.
heyquote:
Nog altijd staatsvijand #1.quote:
je komt uit je graf LoLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |