quote:Op zondag 6 mei 2018 20:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat eten en drinken we vandaag #409 Acclimatiseren kun je leren.
Ja sorry OP rechtstreeks overgenomen van vorig topic. Zit op mobiel, dus kon niet veel.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Koppel met reeks?fauwtje, sorry
Ah, Iwanius
Plaatje van een BBQ is toch wel ergens te vinden en te plaatsen ipv die Iwanius-openingspost?quote:Op zondag 6 mei 2018 22:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ja sorry OP rechtstreeks overgenomen van vorig topic. Zit op mobiel, dus kon niet veel.
Geregeldquote:Op zondag 6 mei 2018 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Plaatje van een BBQ is toch wel ergens te vinden en te plaatsen ipv die Iwanius-openingspost?
Altijd. Vanmiddag niet want zat vol en die sigaar was ook op zijn einde en dan krijg je dus getoonde foto.quote:
Uitsmijter toch? Ik zie hele dooiers. Lekker hoor, uitsmijters met gesmolten kaas (en ham of spek)quote:Op maandag 7 mei 2018 09:30 schreef Iwanius het volgende:
.
Morgen trouwens
[ afbeelding ]
Tis maandagmorgen, voorbij mei vakantie en dus de meesten weer aan de slag en ik ook =
o.a. Champagne ( Blanc de blanc van Ruinart) i.c.m. een grote omelette met advocado en brood.
Dat is geen omelet, maar een dubbel gebakken spiegelei.quote:Op maandag 7 mei 2018 09:30 schreef Iwanius het volgende:
.
Morgen trouwens
[ afbeelding ]
. een grote omelette met advocado en brood.
Extra kom bouillon? Oh heerlijk...quote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
Mixed bowl met alle toebehoren en een extra kom bouillon met choi sam groenten.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Gin tonic nummer ..... en de pafferd. Tis tenslotte maandagavond.
Wat zijn dat voor pasteitjes?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:14 schreef ChilllayD het volgende:
Eerder vandaag Surinaamse pasteitjes met sambal ketchup gemaakt en net 2 broodjes (on)gezond.
In jou geval wel, als culi kenner zou je toch het verschil moeten weten?quote:Op maandag 7 mei 2018 13:57 schreef Iwanius het volgende:
Boeit het in deze? Maak je er eventjes druk om dat het de juiste benaming heeft..
was net te laat.. toen maar broodje kroket van de FEBO misschien wel beterquote:Op maandag 7 mei 2018 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Big Tastymocht alleen wel wat warmer.
Toe een ijsje.
Boeit het als je zoals in deze niet de juiste omschrijving erbij zet? Iedereen kan zien wat het is, iedereen weet waar het uit bestaat, Vergaat de wereld als je het niet de juiste naam geeft. Worden er mensen werkloos als je niet de juiste omschrijving neerzet. Gaan de Beurzen crashen als je het verbastert of anders benoemt?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:21 schreef lighted het volgende:
In jou geval wel, als culi kenner zou je toch het verschil moeten weten?
Helemaal gelijk Iwanius.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Boeit het als je zoals in deze niet de juiste omschrijving erbij zet? Iedereen kan zien wat het is, iedereen weet waar het uit bestaat, Vergaat de wereld als je het niet de juiste naam geeft. Worden er mensen werkloos als je niet de juiste omschrijving neerzet. Gaan de Beurzen crashen als je het verbastert of anders benoemt?
Hout toch op met dat onzinnig, sikkeneurig en picky 'elitair" cul gedrag om niks alsof het in de basis iets uitmaakt. Alsof je zoveel minder bent als je zaken niet perfect weergeeft of omschrijft zoals het zou moeten zijn. Het is maar gvd gebakken eieren op een bord.
(vroege) Lunch
[ afbeelding ]
Tijdje niet meer genomen deze aloude combi van zalmtartaartje en o.a.champie
(Pommery) en dus opnieuw maar weer en smaakt allemaal prima.
magnetron of met een klontje boter in de panquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:44 schreef Karzai het volgende:
waren nog asperges over gister in de oven doen of magnetron?
bak ik er twee ribkarbonaadjes bij
de salted caramel variant vind ik erg lekker! Eindelijk iets met echt wat zoute karamelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En als avondeten spaghetti bolognese.
Voor de goede orde: Deze korte rant was niet tegen jou gericht ondanks de quote maar tegenquote:
Avondetenquote:Op maandag 7 mei 2018 12:46 schreef golfer het volgende:
Dat is geen omelet, maar een dubbel gebakken spiegelei.
Hier ook maar even danquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:32 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Relaxen met een goed biertje en sigaar.Tis tenslotte dinsdagavond.
Westmalle Triple, klassiekertje...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:54 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hier ook maar even dan![]()
[ afbeelding ]
Ik vind van welquote:Op woensdag 9 mei 2018 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
is dat lekker? ik heb ook zo'n blikje ligt al twee jaar in m'n keukenkastje
Waarom zijn het mongols?quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat ik de BBQ hier op het balkon weer eens aansteek. Wel kut dat ik op de 1e verdieping van de 6 woon, telkens klachten van die mongols hierboven.
Omdat ze zeuren dat hun was naar rook stinkt, ze niet op het balkon kunnen zitten etc.quote:
Fijne houding heb je. Ik denk dat het eerder andersom is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ze zeuren dat hun was naar rook stinkt, ze niet op het balkon kunnen zitten etc.
Ja dat had je toch kunnen weten toen je dat stinkkrot huurde? Kun je in NL ook vijf keer per jaar lekker BBQ'enZeikers.
Ik woon hier het langstquote:Op woensdag 9 mei 2018 13:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Fijne houding heb je. Ik denk dat het eerder andersom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |