Moet jij ook geen bakje onder je kut zetten en je bek vol smeren?quote:
QEDquote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Moet jij ook geen bakje onder je kut zetten en je bek vol smeren?
Met die eeuwige 24/7 menstruatie van jou moet je trouwens genoeg hebben voor al je vriendinnen.
Edit: ja, das waar, jij en vriendinnen...ik zou het via MP aanbieden in flesjes!
http://www.dagelijksestan(...)n-het-free-bleeding/quote:
Gadverdamme, ik had de term 'freebleeding' wel eens langs zien komen, maar nooit durven dromen dat mensen dít doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
http://www.dagelijksestan(...)n-het-free-bleeding/
Ik heb het zelf niet verzonnen hoor!
http://www.dagelijksestan(...)-gezicht-van-baudet/
Welke realiteit? Ik vind het ook smerig hoor, begrijp me niet verkeerd, maar met realiteit heeft dat niks te maken.quote:Op zondag 6 mei 2018 20:16 schreef macuscam het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik had de term 'freebleeding' wel eens langs zien komen, maar nooit durven dromen dat mensen dít doen.
Te bizar voor woorden
Het lijkt wel alsof men af en toe helemaal de realiteit uit het oog verliest.
Je moet toch in een fantasiewereld leven om dit te bedenken en normaal te vinden?quote:Op zondag 6 mei 2018 20:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke realiteit? Ik vind het ook smerig hoor, begrijp me niet verkeerd, maar met realiteit heeft dat niks te maken.
Nogmaals eens met jou, maar normaal en realiteit zijn woorden die voor iedereen iets anders betekenen.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:13 schreef macuscam het volgende:
[..]
Je moet toch in een fantasiewereld leven om dit te bedenken en normaal te vinden?
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Met die eeuwige 24/7 menstruatie van jou moet je trouwens genoeg hebben voor al je vriendinnen.
Edit: ja, das waar, jij en vriendinnen...ik zou het via MP aanbieden in flesjes!
Maar dat komt ook omdat het 'de norm' is dat spruiten voedsel zijn. Los van de smaak is het al 'normaal' dat mensen die dingen eten en we erkennen daarnaast met z'n allen dat smaken verschillen en dat het normaal is dat iemand voedsel lekker kan vinden of niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogmaals eens met jou, maar normaal en realiteit zijn woorden die voor iedereen iets anders betekenen.
Ik ga jou ook niet abnormaal noemen omdat jij bijv. spruitjes lekker vindt en ik deze groenten absoluut niet weg kan krijgen.
Om maar wat te noemen.
Terechte klacht,de Amerikaanse jaren 50 vertrutting is weer terug in Nederland nadat mijn generatie juist die had bevochten zodat Nederland lekker rebels en anders kon zijn dan menig ander land.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:57 schreef Werkman het volgende:
Krijg de tetanus en anuskrampen van die woorden.
Alles wat ook maar een beetje vertrouwd en tot nu toe altijd normaal is geweest word bij massa met dit excuus overboord gesodemieterd.
- Lekkere wijven bij de formule 1? Niet meer van deze tijd!
- Gouden horloge op de afscheidsreceptie van je pensioen? Niet meer van deze tijd!
- Vaste contracten? Niet meer van deze tijd!
- Dodenherdenking en bevrijdingsdag? Niet meer van deze tijd!
- Fluiten naar vrouwelijk schuin en lekker flirten? Niet meer van deze tijd!
Wat is er wel van deze tijd? levensgevaarlijke stunten op de snelweg vanwege zwarte piet, gezeik over bordjes op pleedeuren en eindeloze reeks oorlogen en vluchtelingen.
En natuurlijk feministen die je niet hoort over loverboymeisjes of erbarmelijke vrouwenrechten in andere landen maar die wel lekker hip hun bek vol smeren met menstruatiebloed.
Klacht: Heb geen tijdmachine zodat ik lekker terug kan naar de 80's.![]()
Daarmee is de uitdrukking niet meer van deze tijd. Iedereen die nog wel een gouden horloge bij zijn pensionering kreeg kan dat eenvoudig nagaan.quote:Op zondag 6 mei 2018 21:36 schreef Wandeling het volgende:
"Niet meer van deze tijd": inderdaad typisch zo'n uitdrukking die te pas en te onpas gebruikt wordt.
Tradities waarmee je anderen lichamelijke schade toebrengt zijn in Nederland nagenoeg uitgebannen (behalve besnijdenis).quote:Op zondag 6 mei 2018 23:47 schreef Farenji het volgende:
Als mensen iets "niet meer van deze tijd" vinden zijn er ook steevast hele volksstammen die hier tegenin gaan met de stoplap "ja maar dat is toch traditie!" Minstens even grote bullcrap. Misschien wel veel erger. Het offeren van maagden, heksenvervolging, aderlaten, vierendelen en slavenhandel waren ooit ook echt traditie, maar toch ook niet meer echt van deze tijd.
Daar heb je twee punten ja...quote:Op zondag 6 mei 2018 23:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht,de Amerikaanse jaren 50 vertrutting is weer terug in Nederland nadat mijn generatie juist die had bevochten zodat Nederland lekker rebels en anders kon zijn dan menig ander land.
V.w.b terugggaan in de tijd, zou ik terug gaan naar eind jaren 60, begin 70 vanwege:
[ afbeelding ]
sexuele vrijheden.
Nee dat waren geen tradities. Misschien het offeren van maagden maar wanneer deden we dat?quote:Op zondag 6 mei 2018 23:47 schreef Farenji het volgende:
Als mensen iets "niet meer van deze tijd" vinden zijn er ook steevast hele volksstammen die hier tegenin gaan met de stoplap "ja maar dat is toch traditie!" Minstens even grote bullcrap. Misschien wel veel erger. Het offeren van maagden, heksenvervolging, aderlaten, vierendelen en slavenhandel waren ooit ook echt traditie, maar toch ook niet meer echt van deze tijd.
Okee, ik moet echt eens afleren om veel te diep op dit soort dingen in te gaan. Bedoelde er verder niks mee.quote:Op zondag 6 mei 2018 22:18 schreef macuscam het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat het 'de norm' is dat spruiten voedsel zijn. Los van de smaak is het al 'normaal' dat mensen die dingen eten en we erkennen daarnaast met z'n allen dat smaken verschillen en dat het normaal is dat iemand voedsel lekker kan vinden of niet.
Ik durf mensen die menstruatiebloed op hun gezicht smeren derhalve best abnormaal te noemen, het wijkt af van de norm en wat daarmee als normaal bestempeld wordt. Ookal vinden ze dit wellicht elders wel normaal, dan nog kies ik ervoor om dit fenomeen te spiegelen aan de realiteit en normen van de samenleving waarin ik en deze feministen ons beide bevinden.
Met eenzelfde redenatie durf ik ook te zeggen dat deze mensen wat mij betreft in een soort fantasiewereld leven en daardoor de realiteit uit het oog verliezen.
Maar goed, soms moet je abnormale dingen doen om aandacht te krijgen, wat het dan weer normaal maakt om abnormaal te handelen
Hier kan je natuurlijk oneindig over discussiëren, en ik snap je punt heus wel. Ik wil alleen aantonen dat ik niet zomaar met een hippe uitspraak strooi, zoals waar deze klacht over gaat![]()
Die traditie is afgeschaft net voordat fok werd opgericht.quote:Op maandag 7 mei 2018 00:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee dat waren geen tradities. Misschien het offeren van maagden maar wanneer deden we dat?
Fok de eeuwig brandende hel voor eeuwige maagden?quote:Op maandag 7 mei 2018 00:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die traditie is afgeschaft net voordat fok werd opgericht.
Herkenbaarquote:Op maandag 7 mei 2018 00:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee, ik moet echt eens afleren om veel te diep op dit soort dingen in te gaan. Bedoelde er verder niks mee.
Sterker nog, juist door het afschaffen kwamen er voldoende mensen beschikbaar om FOK! te laten slagen!quote:Op maandag 7 mei 2018 00:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die traditie is afgeschaft net voordat fok werd opgericht.
quote:Op maandag 7 mei 2018 13:11 schreef Metro2005 het volgende:
Terechte klacht. De maatschappij is een tot op het bot verwende mietjessamenleving geworden.
Zo, je lijstje even verbeterd.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Zwarte Piet = niet meer van deze tijd, volgens de media.
Ras/afkomst benoemen = niet meer van deze tijd, lijkt me overbodige informatie.
Mooie meisjes/vrouwen nafluiten = soms echt wel van deze tijd.
Sissen naar vrouwen = van deze tijd, want dat gebeurd dagelijks.
Mensen weigeren een hand te geven op grond van Geloof = van deze tijd, want dat gebeurd regelmatig.
Je Geloof boven de Nederlandse wet stellen = (niet) van deze tijd.
Willekeurig evenementen willen verstoren op grond van een persoonlijke aversies = juist van deze tijd.
Boks geven /straattaal/Ghettolook uitstralen = van deze tijd maar ordinair.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:50 schreef AMS76 het volgende:
Ras/afkomst benoemen = niet meer van deze tijd, lijkt me overbodige informatie.
quote:Op zondag 6 mei 2018 20:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nut?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:06 schreef DerekB het volgende:
[..]
Waarom?
Ik wil dat weten, ook of het een man of vrouw is bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |