abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2018 @ 18:26:21 #1
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178973740
Ik zat dus gisteren op een feestje met twee zwangeren, waar de tweede de aankondiging van zwanger zijn deed. Opzich niks tegen, maar waarom doet iedere vrouw toch alsof dat geweldig is?

Een paar anekdotes:
1) ‘Het is een wonder dat je na een gezelige avond ineens een nieuw mens creeërt.’
Nee, want iedere gek kan een baby baren. En we weten ook al vrij vroeg hoe dat in z’n werk gaat. Wat is daar zo wonderlijk aan?

2) Alle voedsel die geskipt moet worden
Geen sushi, bepaalde vleessoorten mogen niet, rauw mag niet, eieren mogen niet, zus mag niet, zo mag niet. Wat is daar leuk aan?

3) ’Ik wilde gewoon niet meer leven afgelopen dagen, maar nu gaat het wel weer’
Serieus, niet meer willen leven? En toch zeg je dat het geweldig is? Flikker toch op man :’)

4) ’Zwanger zijn is echt genieten’
Ja joh. Het is genieten dat je hormonen het helemaa overnemen, je moet janken om alles, je voedsel moet skippen, Je steeds minder kunt, je onzeker bent en door dienonzekerheid waarschijnlijk een kind krijgt dat bij alles jankt, omdat je gemoedstoestand nogal van invloed is op je kind.

Misschien moet het bij mij nog komen hoor, maar momenteel ben ik hier echt te nuchter voor. Ondertussen proost ik op het feit dat ik volledige vrijheid heb :)
With love :*
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 18:28:54 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178973782
TS is zwanger en heeft last van een opvlieger
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zondag 6 mei 2018 @ 18:31:40 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178973842
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:28 schreef Plompzakker het volgende:
TS is zwanger en heeft last van een opvlieger
Of ze is op zoek naar morele steun voor haar beslissing om abortus te plegen
  zondag 6 mei 2018 @ 18:31:49 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 18:33:04 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178973878
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Lijkt me dat ts niet naar de hel wil
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178973977
Zwanger zijn is ook bijzonder
Zonder wrijving geen glans
pi_178973991
TS klinkt als een ervaringsdeskundige. Of een verzuurd onvruchtbaar wijf.

En natuurlijk zat ze bij die zwangeren begripvol te knikken en mee te lachen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 6 mei 2018 @ 18:40:52 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178974024
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:39 schreef Ridocar het volgende:
TS klinkt als een ervaringsdeskundige. Of een verzuurd onvruchtbaar wijf.

En natuurlijk zat ze bij die zwangeren begripvol te knikken en mee te lachen.
Als optie 2.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 6 mei 2018 @ 18:44:38 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178974132
Wacht maar tot ze gaan baren.
Genoeg klapjosti's die zeggen dat de geboorte van een kind iets wonderlijks is.

Het is echter een heel ranzig gebeuren. Niet alleen de gigantische kut waar een schreeuwend kindje bedekt met bloed uit wordt geperst, maar ook die placenta die lijkt op een buitenaards wezen.

Elke bevalling lijkt wel een scene uit de Alien films.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178974357
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
Wacht maar tot ze gaan baren.
Genoeg klapjosti's die zeggen dat de geboorte van een kind iets wonderlijks is.

Het is echter een heel ranzig gebeuren. Niet alleen de gigantische kut waar een schreeuwend kindje bedekt met bloed uit wordt geperst, maar ook die placenta die lijkt op een buitenaards wezen.

Elke bevalling lijkt wel een scene uit de Alien films.
Die van ons was stil, en moesten ze kunstmatig op gang brengen.

De vergelijking met Alien is dan wel treffend.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_178974543
Hoop gezeik van een vrouw die over paar jaar precies hetzelfde gaat doen.

Klinkt eerder als jaloezie, omdat zij wel een kerel hebben om een kind mee te krijgen.
Eerst denken, dan typen
pi_178974610
Het is iets bijzonders, er groeit een mens in jou. Maar ik vind het tegelijkertijd ook doodeng ,,, er groeit gwn een mens in je en misschien wel meerdere 😣
pi_178975385
Ik ben 450x zwanger geweest, dat was werkelijk fantastisch!
  zondag 6 mei 2018 @ 19:42:42 #14
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_178975420
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hopen voor haar dat Jimmy dit topic niet kan vinden dan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 6 mei 2018 @ 19:43:00 #15
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_178975428
Wacht, negen maanden lang geen sushi? Ik weet niet of ik nog wel kinderen wil.
Helemaal super.
  zondag 6 mei 2018 @ 19:45:02 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178975469
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik ben 450x zwanger geweest, dat was werkelijk fantastisch!
450x kindertoeslag.

Wat een baas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 6 mei 2018 @ 19:48:21 #17
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178975560
TS is jelly, da's wel duidelijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178976250
En als het er dan uitgeperst is: Je krijgt er zoveel voor terug! Ja een krijsend mormel.
  zondag 6 mei 2018 @ 21:27:57 #19
108913 Godshand
guide4you
pi_178977755
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:43 schreef Kyubey het volgende:
Gelul allemaal.

In Afrika vreten vrouwen alles wat enigszins eetbaar is en dan gaat het kind eerder dood aan malaria dan aan Listeria.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178977822
Zijn er dan echt vrouwen die de zwangerschap zelf mooi vinden? Ik ging ervan uit dat een zwangerschap voor iedereen ellende was, maar dat het voorruitzicht van een kind al die ellende meer dan goed maakte.

quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een paar anekdotes:
1) ‘Het is een wonder dat je na een gezelige avond ineens een nieuw mens creeërt.’
Nee, want iedere gek kan een baby baren. En we weten ook al vrij vroeg hoe dat in z’n werk gaat. Wat is daar zo wonderlijk aan?
Ik kan je bijna molecuul voor molecuul uitleggen hoe dit proces werkt, van normale cellen van de ouders naar geslachtscellen naar gezellige avond, tot aan vervelende baby. Een doodnormaal proces met nergens iets magisch.
Ik sta niet bepaald te trappelen om het zelf te moeten meemaken, maar ik het er toch helemaal mee eens dat het een groot wonder is. Niet onverklaarbaar, niet moeilijk, niet magisch, niet raar (niet leuk) maar wel een wonder.

Een "wonder" is trouwens echt geen bovennatuurlijk, religieus verschijnsel hoor. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand in real-life het woord wonder heb zien gebruiken als iets bovennatuurlijks. In mijn sociale kringen zou dat ook best wel vreemd zijn. Wordt het woord "wonder"tegenwoordig nog op de religieuze manier gebruikt? Is dat nog gebruikelijk?

Van wiki.
quote:
Een wonder of mirakel is een zeer indrukwekkende en rationeel (schijnbaar) onverklaarbare gebeurtenis.

Het woord 'wonder' kan in het algemene spraakgebruik ook duiden op iets dat grote verbazing wekt en moeilijk te geloven of te begrijpen is, vaak kwalificeert men die gebeurtenis dan als 'wonderlijk'.
pi_178978046
Haha en wacht maar tot ze dan zo'n huilend mormel hebben, dan begint de ellende pas echt met een gebrek aan nachtrust en vrije tijd.
Play hard, go pro.
pi_178978679
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gelul allemaal.

In Afrika vreten vrouwen alles wat enigszins eetbaar is en dan gaat het kind eerder dood aan malaria dan aan Listeria.
In Afrika is het eten van rauwe vis of vlees sowieso ongebruikelijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178978884
Zwangerschap is de opmaat naar iets waar je heel erg naar verlangt en (doorgaans) een positief spannende periode, dus zonder al teveel ongemakken zal dat best aangenaam zijn ja.
  Forum Admin zondag 6 mei 2018 @ 22:20:15 #24
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_178979151
Ik kan wel beamen dat het voor de man ook geen makkelijke periode is. Na de geboorte loopt dat wel los, maar zwangere vrouwen.. brrrr
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_178979221
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwanger zijn is ook bijzonder
Bijzonder kutm
pi_178979500
Ik moest alles ineens sjouwen, thuis helpen met schoonmaken en heb me kapot verveeld in het ziekenhuis. Zwangerschappen zijn idd geen pretje!
Weggegaan en opgerot
  zondag 6 mei 2018 @ 23:21:12 #27
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178980404
Het ís ook heel erg bijzonder. Ik hoop dat iedereen die graag een kind wil dit mag meemaken. Zwanger zijn, je kindje baren, een kindje hebben... onbeschrijfelijk. :)
Protège moi de mes désirs.
  zondag 6 mei 2018 @ 23:24:26 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178980456
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:43 schreef Kyubey het volgende:
Gaat alleen om de rauwe vis, dus...
pi_178980484
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik kan wel beamen dat het voor de man ook geen makkelijke periode is. Na de geboorte loopt dat wel los, maar zwangere vrouwen.. brrrr
Klopt, ze zeggen vaak dat een zwangerschap en bevalling zwaar is voor een vrouw, maar voor een man is het veel zwaarder! De man moet naar al dat geklaag luisteren, helemaal tijdens de bevalling.

(Fout) grapje natuurlijk, ik weet ook wel dat het voor de vrouw velen malen zwaarder is. Niks dan respect voor vrouwen die dat toch maar eventjes doen.

Al kan het na de bevalling in sommige gevallen wel een stuk zwaarder zijn voor de man bij een gelijke rolverdeling. Zolang borstvoeding soepel gaat en de vrouw genoeg oxytocine aanmaakt (hormoon dat dit proces een heel stuk vrediger maakt) is het een stuk minder erg voor de vrouw, die is toch high van de oxytocine. Een man maakt dat hormoon nauwelijks aan dus maakt alle ellende veel bewuster mee.
De theorie is duidelijk, maar van verhalen van vrienden en kennissen merk ik wel dat dit in de praktijk helaas een stuk minder vaak voorkomt dan ik dacht. De één is higher dan met drugs, drie anderen merken er echt helemaal niks van en alles ertussenin. Met biologie leer je hoe dit hele hormoon gedoe werkt, hoe vaak het in de praktijk voorkomt dat alles goed gaat vertellen ze er niet bij. Niet zo vaak kennelijk....
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk percentage vrouwen veel of weinig oxytocine aanmaken na de bevalling.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dally op 06-05-2018 23:34:10 ]
  zondag 6 mei 2018 @ 23:26:47 #30
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178980486
Als iedereen doorhad hoe afschuwelijk het is, waren we allang uitgestorven. De mythe van geweldigheid moet daarom als een soort religie is in stand worden gehouden.
  zondag 6 mei 2018 @ 23:31:42 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_178980551
Die Mutterglück Lüge

https://www.ad.nl/bizar/s(...)issing-was~a99110b3/

De grote leugen is dat je automa­tisch gelukkig zal zijn als moeder.

Mannen betalen alimentatie. Vrouwen betalen in natura. Met levensduur, carrière, slaaptekort, vrijheid, incontinentie, gewichtstoename, armoede, verveling, hangborsten, zwangerschapsstriemen, burn-out, een onbestaand seksleven en zo kan ik nog een tijdje doorgaan."

Sarah Fischer
pi_178980644
quote:

Ik zat dus gisteren op een feestje met twee zwangeren, waar de tweede de aankondiging van zwanger zijn deed. Opzich niks tegen, maar waarom doet iedere vrouw toch alsof dat geweldig is?

Een paar anekdotes:

2) Alle voedsel die geskipt moet worden
Geen sushi, bepaalde vleessoorten mogen niet, rauw mag niet, eieren mogen niet, zus mag niet, zo mag niet. Wat is daar leuk aan?

3) ’Ik wilde gewoon niet meer leven afgelopen dagen, maar nu gaat het wel weer’
Serieus, niet meer willen leven? En toch zeg je dat het geweldig is? Flikker toch op man :’)

4) ’Zwanger zijn is echt genieten’
Ja joh. Het is genieten dat je hormonen het helemaa overnemen, je moet janken om alles, je voedsel moet skippen, Je steeds minder kunt, je onzeker bent en door dienonzekerheid waarschijnlijk een kind krijgt dat bij alles jankt, omdat je gemoedstoestand nogal van invloed is op je kind.

Misschien moet het bij mij nog komen hoor, maar momenteel ben ik hier echt te nuchter voor. Ondertussen proost ik op het feit dat ik volledige vrijheid heb :)
V.w.b. de vrouw moet je het zien dat ze blij en verrukt is dat er een klein wezentje door haar op aarde wordt gebracht, dat is dus de viering.

Verbaast mij trouwens dat je niet iets geschreven heb wat al die verse moeders tegenwoordig doen omdat ze het natuurlijk in die reality shows uit Amerika zagen en wel dat je tegenwoordig voor je nieuwe kroost een "babyshower" moet houden. :')
  zondag 6 mei 2018 @ 23:42:02 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_178980687
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

V.w.b. de vrouw moet je het zien dat ze blij en verrukt is dat er een klein wezentje door haar op aarde wordt gebracht, dat is dus de viering.

[ afbeelding ]

Verbaast mij trouwens dat je niet iets geschreven heb wat al die verse moeders tegenwoordig doen omdat ze het natuurlijk in die reality shows uit Amerika zagen en wel dat je tegenwoordig voor je nieuwe kroost een "babyshower" moet houden. :')
In mijn tijd was dat nog niet. Wat denk je, zou ik m'n moeder alsnog zo'n babyshower voor mij kunnen laten geven? Wel met de kado's aangepast aan mijn leeftijd natuurlijk.
pi_178980727
Op alle kutdingen na, en dat zijn er best veel, is het toch wel gezellig om zwanger te zijn. Vanaf maand drie tot maand 5/6 ongeveer is het leuk. Misselijk is als het goed is afgenomen, maar ook ben je nog geen walvis. Op dat stuk kun je genieten. Vanaf zes maanden wordt het afzien, en na maand 9 en de bevalling voel je je leeg. Dan ga je pas snappen waarom er 60 keer per dag tegen je wordt gezegd "Geniet ervan he?".

Dat genieten zit er aan het einde echt niet in, als je jezelf amper nog zelfstandig om kunt draaien. Aan het begin ook niet. Je bent al moe als je drie minuten uit bed bent, terwijl je babyembryo klompje verkleefde cellen maar een rijstkorrel is. Bizar hoe verrot je daarvan kunt zijn qua energie. En dan komt de misselijjheid. Huehue, echt genieten joh.

En toch is het wel leuk, achteraf gezien. En bijzonder is het ook wel dat twee nietszeggende pleuris cellen samenkomen (en dan uberhaupt dat moment dat een eicel wordt gegangraped door miljoenen zaden tegelijk en precies zo op slot gaat dat er doorgaans maar 1 binnen komt. Waaatttt) en dan een proces op gang zetten, informatie gaan delen en dat er dan gewoon een fucking mens in je buik begint te groeien uit een kwakkie en een menstruatie. Iedereen die vruchtbaar is kan het, maar hòe dan?! Als jij dat allemaal niet boeiend en bijzonder vindt, zoiets dat ontstaan is uit een inslag van een meteoriet op een klomp samengeklonterd steen dat in de ruimte om een andere steen heen zweeft, vraag ik me af wat dan wel. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 23:59:28 ]
pi_178980752
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:31 schreef the-eye het volgende:
Die Mutterglück Lüge

https://www.ad.nl/bizar/s(...)issing-was~a99110b3/

De grote leugen is dat je automa­tisch gelukkig zal zijn als moeder.

Mannen betalen alimentatie. Vrouwen betalen in natura. Met levensduur, carrière, slaaptekort, vrijheid, incontinentie, gewichtstoename, armoede, verveling, hangborsten, zwangerschapsstriemen, burn-out, een onbestaand seksleven en zo kan ik nog een tijdje doorgaan."

Sarah Fischer

Ik ken dit verhaal nog van een paar jaar geleden. Vast van dezelfde vrouw toen haar Duitse boek uitkwam. Wel heel toevallig dat dit bericht precies vandaag verscheen! Voor ik dat bericht toen las had ik geen idee dat zoiets kennelijk geen uitzondering is. Wel erg goed om dat taboe te doorbreken! Wat moeten er veel vrouwen geweest zijn (en nog zijn en komen) die zichzelf haten omdat ze iets voelen wat kennelijk vrij normaal is, maar waarvan ze denken dat zij de enige zijn.
Nare gedachte.
  maandag 7 mei 2018 @ 00:18:48 #36
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178981145
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je vergeet de genderreveal party }:|
pi_178981338
Laatst nog in de trein, zei ik tegen het meisje tegenover mij: "kijk toch niet zo sip het is fantastisch om zwanger te zijn." Bleek zo obees te zijn.
pi_178981451
quote:
Van mij mogen vrouwen zelf invullen hoe ze zich voelen als ze zwanger zijn, als ze gelukkig zijn is dat prima, dan grote kans dat het kind het ook goed krijgt. :7
Ongewenst maakt onbemind zeg ik maar dus wat dat betreft zeg ik onterechte klacht.

Aan de andere kant erger ik me soms wel aan het feit dat sommige zwangere vrouwen zich gedragen alsof ze de tweede echtgenoot van Willem-Alexander zijn.
Hier op het werk liepen twee zwangere meiden op kantoor, de ene deed volledig normaal maar de ander legde het er zo dik boven op dat je zou denken dat ze de nieuwe kroonprins(es) ging baren. :7
pi_178981489
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:44 schreef Myrr het volgende:
Op alle kutdingen na, en dat zijn er best veel, is het toch wel gezellig om zwanger te zijn. Vanaf maand drie tot maand 5/6 ongeveer is het leuk. Misselijk is als het goed is afgenomen, maar ook ben je nog geen walvis. Op dat stuk kun je genieten. Vanaf zes maanden wordt het afzien, en na maand 9 en de bevalling voel je je leeg. Dan ga je pas snappen waarom er 60 keer per dag tegen je wordt gezegd "Geniet ervan he?".

Dat genieten zit er aan het einde echt niet in, als je jezelf amper nog zelfstandig om kunt draaien. Aan het begin ook niet. Je bent al moe als je drie minuten uit bed bent, terwijl je babyembryo klompje verkleefde cellen maar een rijstkorrel is. Bizar hoe verrot je daarvan kunt zijn qua energie. En dan komt de misselijjheid. Huehue, echt genieten joh.

En toch is het wel leuk, achteraf gezien. En bijzonder is het ook wel dat twee nietszeggende pleuris cellen samenkomen (en dan uberhaupt dat moment dat een eicel wordt gegangraped door miljoenen zaden tegelijk en precies zo op slot gaat dat er doorgaans maar 1 binnen komt. Waaatttt) en dan een proces op gang zetten, informatie gaan delen en dat er dan gewoon een fucking mens in je buik begint te groeien uit een kwakkie en een menstruatie. Iedereen die vruchtbaar is kan het, maar hòe dan?! Als jij dat allemaal niet boeiend en bijzonder vindt, zoiets dat ontstaan is uit een inslag van een meteoriet op een klomp samengeklonterd steen dat in de ruimte om een andere steen heen zweeft, vraag ik me af wat dan wel. :')
Ik heb dit stoned gelezen en na het lezen vraag ik mij nu af hoever ik nog een atoom ben in een groot universum.
  maandag 7 mei 2018 @ 06:00:46 #40
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178982178
quote:

Sorry ik zie het gewoon echt niet. Tis gewoon de natuur. Net zoals er bomen groeien of de dag overgaat in nacht. Daar gasn we toch ook niet bij staan en roepen wat een wonder het is?
With love :*
  maandag 7 mei 2018 @ 06:24:35 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178982228
Hele terechte klacht TS, goed gedaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 7 mei 2018 @ 06:24:54 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178982230
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 06:00 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Sorry ik zie het gewoon echt niet. Tis gewoon de natuur. Net zoals er bomen groeien of de dag overgaat in nacht. Daar gasn we toch ook niet bij staan en roepen wat een wonder het is?
Precies. Aanstellerij.
  maandag 7 mei 2018 @ 06:34:32 #43
345721 spierbal
Tricepbal
pi_178982273
Jouw mening bij 1 is niet geheel waar. Zelfs al ben je gezond zijn er vele factoren die je zwangerschap kunnen beïnvloeden wat kan leiden naar een miskraam, te vroeg geboren of doodgeboren kind.

Verder vind ik dat hele poppenkast naar de buitenwereld zelf ook vreselijk :r
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 7 mei 2018 @ 07:18:49 #44
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178982590
Ts is een onzeker meisje
  maandag 7 mei 2018 @ 07:55:18 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178982984
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gelul allemaal.

Ja, want alle mensen zijn hetzelfde natuurlijk.
Als je als Nederlander niks gewend bent, schijt je jezelf helemaal leeg als je een paar dagen eet wat de lokale bevolking eet in een ver land.
pi_178984985
Zwanger zijn was ergens wel leuk en gelukkig voor het kind was ze meteen vanaf de geboorte een lief, slim en mooi kind anders was ik er mee naar het bos gegaan zonder broodkruimels.
  maandag 7 mei 2018 @ 11:28:28 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_178985891
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je vergeet de genderreveal party }:|
Misschien is het wel genderneutraal. :')
  maandag 7 mei 2018 @ 11:34:17 #48
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178986004
Vraag mij af waar het fout is gegaan in de evolutie dat de enige wezenlijke reden die we voor ons bestaan hebben opeens zien als iets waar we wel zonder kunnen.
And so is the past
pi_178986019
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 06:00 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Er zijn best veel mensen die daar wel bij stil staan. Die gaan dan voor NASA werken ofzo, vinden dingen uit, ontdekken, bouwen een deeltjesversneller, doen baanbrekende medische onderzoeken, bouwen een MRI apparaat en gaan de ruimte in. Maar laten we vooral gaan doen alsof het allemaal doodgewoon is. :')

We zouden nog in de prehistorie leven met zo'n instelling.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 11:36:27 ]
pi_178986301
quote:
uberhaupt dat moment dat een eicel wordt gegangraped
De bevruchting verwarren met de garagebox waar de bevruchting plaatsvond :')
  maandag 7 mei 2018 @ 12:22:54 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178986950
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:34 schreef Myrr het volgende:

[..]

Er zijn best veel mensen die daar wel bij stil staan. Die gaan dan voor NASA werken ofzo, vinden dingen uit, ontdekken, bouwen een deeltjesversneller, doen baanbrekende medische onderzoeken, bouwen een MRI apparaat en gaan de ruimte in. Maar laten we vooral gaan doen alsof het allemaal doodgewoon is. :')

We zouden nog in de prehistorie leven met zo'n instelling.
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')