abonnement Unibet Coolblue
pi_178970655

Kijkers hier van de Real Housewives of Beverly Hills (met hierboven in het midden de Nederlandse Yolanda, moeder van supermodel Gigi Hadid)? Ik vind het een machtig interessante realityserie en kijk al vanaf seizoen 1 in 2010. En we zijn inmiddels aanbeland bij de laatste aflevering van het nieuwste seizoen 8.

Het gaat over rijke huisvrouwen die voornamelijk geïnteresseerd zijn in kleding en status. De meeste van hen zijn golddiggers die zich met hulp van miljardairs naar boven hebben gewerkt en inmiddels zijn gescheiden. Slechts enkelen hebben het op eigen houtje tot multimultimiljonair geschopt.
De kritiek is vaak dat het bij dit soort series gaat om gescripte televisie. De dames krijgen echter slechts één opdracht van hun baas: interessant genoeg blijven voor kijkers. En voor roem gaan veel van hen, soms letterlijk, over lijken:
De huisvrouw in de video hierboven vindt haar man dood in huis. Door de opnamen kon Taylor niet blijven ontkennen dat hij haar al jarenlang fysiek mishandelde. De opdrachtgevers van haar echtgenoot stapten op en daarna hij ook definitief. Haar vierjarige dochter was erbij.De huisvrouw in de video hieronder in het wit gestoken vind ik overigens meest bizar. Qua gezicht dan.
En dit is tot nu toe mijn favoriete koppel:
Corrigeer me waar nodig.
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2018 @ 15:41:00 #2
368283 ato
pi_178970855
Lisa Rinna was toch van een soap?
Life can be a bitch, so like it..
pi_178971117
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:41 schreef ato het volgende:
Lisa Rinna was toch van een soap?
Ja, zij is een soapster. Onder meer in Days of Our Lives.
Corrigeer me waar nodig.
pi_178971959
Ook onverbetelijke alcoholisten zitten er tussen, In dit geval de tante van Paris Hilton.
'Ornery' betekent overgevoelig trouwens.
Corrigeer me waar nodig.
pi_178972667
Toevallig eergisteren laatste seizoen binnengehengeld om wat luchtigs te kunnen kijken op vakantie mocht WiFi brak zijn :D

Jaren geleden op tv een tijdje gevolgd als ik niet vergat te kijken.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2018 @ 17:56:53 #6
368283 ato
pi_178973224
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:58 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:

[..]

Ja, zij is een soapster. Onder meer in Days of Our Lives.
Ja ik zag dat en melroseplace, toen was het nog een mooie vrouw.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178973618
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 17:56 schreef ato het volgende:

[..]

Ja ik zag dat en melroseplace, toen was het nog een mooie vrouw.
Ik vind het een hele mooie vrouw voor 54 jaar oud. Wel een bizarre. Vooral door die veel te opgeblazen lippen. Dat kan niet gezond zijn. Heb even een vergelijking voor je gemaakt met Melroseplace:

Corrigeer me waar nodig.
  zondag 6 mei 2018 @ 18:28:22 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178973772
Erika is cool.

Die countess van NY is trouwens ook een trainwreck. Luanne?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178974311
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:28 schreef Copycat het volgende:
Erika is cool.
Ja, alleen dit seizoen (8) vind ik haar erg koeltjes overkomen tegen iedereen, ook in de reünie-afleveringen. De vorige twee seizoenen was ze "op haar hoede voor vrouwen in het algemeen". Maar nu loopt het wel een beetje de spuigaten uit. Volgens haar contract met Bravo moet ze alle afleveringen eerst hebben gekeken voor opnames van die laatste drie shows beginnen. Toen moet ze toch hebben gezien hoe ze overkwam en dat ze dit jaar echt niet aardig overkomt. Maar dit voegt ook weer zoveel toe natuurlijk!

quote:
Die countess van NY is trouwens ook een trainwreck. Luanne?
De Housewives van New York volg ik niet. Maar laatste nieuws over Luann is van vorige maand:

(doorspoelen naar 03:04)
Corrigeer me waar nodig.
pi_178975104
Mijn least favourite housewive ooit van RHOBH is Joyce. Ik ben benieuwd of jullie er ook een hebben?
Gelukkig heeft zij het maar één seizoen volgehouden. Die voegde mijns inziens niets toe tot de show. Ze wilde zich net als de anderen relevant genoeg maken, maar zocht door gebrek aan intellect de confrontatie over onzinnige dingen. Erika is trouwens wel uitzonderlijk slim, is gebleken.
Corrigeer me waar nodig.
pi_178975502
Als ik zo'n programma zie of hoor voel ik gewoon diverse IQ punten tegelijk wegvliegen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178976197
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:46 schreef ITrade het volgende:
Als ik zo'n programma zie of hoor voel ik gewoon diverse IQ punten tegelijk wegvliegen.
Geweldig toch? Ik ben in het dagelijks leven namelijk vooral met nieuws en de (Amerikaanse) politiek bezig. Dan is het heerlijk om een werkdag met onzin af te sluiten.
Corrigeer me waar nodig.
  zondag 6 mei 2018 @ 20:48:48 #13
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_178977003
Wijven onder elkaar. :') En dan ook nog eens Amerikaanse wijven.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_178977945
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:48 schreef Aansteker707 het volgende:
Wijven onder elkaar. :') En dan ook nog eens Amerikaanse wijven.

'Wijven' onder elkaar ja, maar dan wel een tandje erger. Het gaat eigenlijk om één groot sociaal experiment, dat is het interessante. Hoe hou je jezelf in een steeds veranderende groep staande en relevant? En wat maakt het uit dat ze Amerikaans zijn? Dat maakt het juist extra interessant gezien de gunstige hoogste inkomensbelastingen.
Deze types heb je in Nederland ook. Maar die zitten verborgen in steden waar weinig Nederlanders van buitenlandse afkomst wonen. Hier staat het niet om met je weelde te pochen.
Corrigeer me waar nodig.
pi_178981280
Zij is trouwens tot meest gehate huisvrouw van Amerika uitgeroepen:




[ Bericht 14% gewijzigd door WijhoudenvanOranje op 07-05-2018 00:38:29 ]
Corrigeer me waar nodig.
pi_178981418
Dit vind ik te leuk om te kijken (no shame). Me favoriet is Kelly van The real housewives of Orange County. Heather (die met die plastisch chirurg is getrouwd van Botched) ik vind haar echt fascinerend. Stepford wives vibes krijg ik bij haar :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179069161
ik kan moeilijk engels maar ze zien er goed uit. Ik wou dat ik het kon betalen alle rimpels weg.
kan ik niet tekeken op de computer
pi_179097881
Ik volg beetje alle real housewives series. Die van Atlanta, Melbourne en Cheshire zijn mijn favorieten.
pi_179601747
En als je alles bij elkaar optelt tot welke conclusie kom je dan?
pi_179607855
quote:
15s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:24 schreef Iwanius het volgende:
En als je alles bij elkaar optelt tot welke conclusie kom je dan?
Dat het net Game of Thrones is, maar dan met betere verhaallijnen :P .
pi_179611707
quote:
15s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:24 schreef Iwanius het volgende:
En als je alles bij elkaar optelt tot welke conclusie kom je dan?
Dat het totale bagger is *O* O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191603286
Inmiddels volg ik The housewives van Orange County, New Jersey, Dallas, New York en Beverly Hills :@

Oehhh en Vanderpump Rules :9 Topshow! Gaat over het wel en wee van de medewerkers van de horeca-gelegenheden van Lisa.

Mijn God die Danielle van New Jersey wat een psycho is dat zeg! :X
Rijp voor het gesticht.

Bij die van New Jersey spelen de mannen ook een prominente rol. Geeft een komische noot aan het geheel.

Verder gewoon lekker (leed)vermaak.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 21 februari 2020 @ 06:39:08 #23
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191610737
Hier hoor ik ook thuis :@

Ik volg ATL, NY, NJ, OC, BH, Dallas en Melbourne! Doodzonde dat Bethanny (weer) uit NY is gestapt :{

Vanderpump Rules heb ik sinds dit seizoen opgegeven, daar voelde ik mezelf wel echt dommer van worden.
Blood for breakfast, blood for lunch
  vrijdag 21 februari 2020 @ 06:42:07 #24
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191610752
Oja is het een idee om de titel gewoon te veranderen in Real Housewives (zo heet het tenslotte)? Want dan had ik al veel eerder op dit topic geklikt :D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_191618017
Ah super, nog iemand die kijkt *O*
Vind NY tot nu toe toch het minst leuke eigenlijk

NJ verrassend leuk. Vooral als Danielle er ook inzit. Mijn God, hoe ziet Teresa dat niet wat voor psycho dat is.
Maargoed Teresa is ook niet echt 1 van de intelligentsten van de show :X

En de mannen zijn echt briljant daar. Die hebben volgens mij een hoop lol met elkaar. Makkelijk ook dat ze bijna allemaal Joe heten _O-

Ik ga een naamsverandering aanvragen. Ik kickte het topic ook na ruim anderhalf jaar maar omhoog ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 22 februari 2020 @ 07:12:52 #26
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191626662
Nieuwe naam is gelukt zo te zien ^O^

NJ vind ik sinds dit seizoen weer leuk (inderdaad door coockoo Danielle 8)7 ) want de afgelopen seizoenen waren echt zo saai! Allemaal toevoegingen aan de cast die niets toevoegden zeg maar.

NY vind ik 1 vd leukste mede omdat ik de stad zelf ook echt tof vind en dingen herken. Maar die vrouwen zijn allemaal ook stuk voor stuk hartstikke gestoord :D
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_191661976
FAN!
Beverly Hills & New York
Rest heb ik wel eens geprobeerd maar daar kom ik gewoon niet lekker in.
Ik laf laf laf Sonya. O+
Go hard or go home
pi_191721671
Heerlijke series dit. Ik kijk eigenlijk alleen wat er op tv wordt uitgezonden. Waar bekijken jullie de seizoenen? En dan met name BH en NJ.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_191729921
Ik download gewoon. Ik heb geen tv.

Wat een pijnlijke laatste aflevering voor Teresa en haar kinderen. Moest een traantje wegpinken.
Hopelijk heeft ze er genoeg geld voor gekregen om het verdriet van haar dochters uit te zenden zodat ze weer een jaar zonder die pisvlek door kan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191730053
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:05 schreef Noek het volgende:
FAN!
Beverly Hills & New York
Rest heb ik wel eens geprobeerd maar daar kom ik gewoon niet lekker in.
Ik laf laf laf Sonya. O+
Kijk NJ ook O+
Is de laatste die ik ben gaan volgen en ik vind het ook de leukste door de mannen vooral.
En veel van de vrouwen zijn ook best sympathiek :Y

Is goed te downloaden tot seizoen 7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 2 maart 2020 @ 12:19:54 #31
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191792383
Oh er is een topic voor, yes, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik VanderPump rules ging kijken en echt niemand ken die het ook kijkt. Ik ben ooit begonnen met TRHO Beverly Hills, en fan van Lisa. Maar VPR is echt een van mijn favorieten. Weet niet of jullie bij zijn maar, Jax, Brittany ;( :')
  dinsdag 3 maart 2020 @ 06:01:32 #32
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191806603
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:19 schreef Sway- het volgende:
Oh er is een topic voor, yes, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik VanderPump rules ging kijken en echt niemand ken die het ook kijkt. Ik ben ooit begonnen met TRHO Beverly Hills, en fan van Lisa. Maar VPR is echt een van mijn favorieten. Weet niet of jullie bij zijn maar, Jax, Brittany ;( :')
Ik ben juist na vorig VPR seizoen definitief afgehaakt maar nu ben ik wel benieuwd naar waar je op doelt :D , please enlighten me
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 3 maart 2020 @ 09:07:16 #33
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191807859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 06:01 schreef Queens het volgende:

[..]

Ik ben juist na vorig VPR seizoen definitief afgehaakt maar nu ben ik wel benieuwd naar waar je op doelt :D , please enlighten me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191815886
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:19 schreef Sway- het volgende:
Oh er is een topic voor, yes, ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat ik VanderPump rules ging kijken en echt niemand ken die het ook kijkt. Ik ben ooit begonnen met TRHO Beverly Hills, en fan van Lisa. Maar VPR is echt een van mijn favorieten. Weet niet of jullie bij zijn maar, Jax, Brittany ;( :')
*O* Welkom *O*

Ik volg VPR ook en kijk het een dag later nadat het uitgezonden is.
Sowieso begrijp ik dat hele overdreven wedding-gedoe niet maar wat een faal van die pastoor :D
Ik vind die Tom juist um zum kotzen :@

En die Scheae of hoe je haar naam ook spelt: wat een jaloerse bitch! _O-

Spoilers niet nodig hier hoor. Dan blijf je bezig.

Oh en ik ken trouwens ook niet echt iemand die deze pulp volgt :D
Des te leuker als er hier nu ook wat mensen gaan posten.

De volgende is New York die uitgezonden gaat worden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 4 maart 2020 @ 06:12:37 #35
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191822844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:07 schreef Sway- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg ik raakte al geïrriteerd door het lezen vh artikel :D, ze zijn allemaal zo onredelijk en irritant!
Blood for breakfast, blood for lunch
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:48:43 #36
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191826493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

*O* Welkom *O*

Ik volg VPR ook en kijk het een dag later nadat het uitgezonden is.
Sowieso begrijp ik dat hele overdreven wedding-gedoe niet maar wat een faal van die pastoor :D
Ik vind die Tom juist um zum kotzen :@

En die Scheae of hoe je haar naam ook spelt: wat een jaloerse bitch! _O-

Spoilers niet nodig hier hoor. Dan blijf je bezig.

Oh en ik ken trouwens ook niet echt iemand die deze pulp volgt :D
Des te leuker als er hier nu ook wat mensen gaan posten.

De volgende is New York die uitgezonden gaat worden.
Merci :)

Scheana :') wat een droeftoeter is dat he, zo ontzettend doorzichtig. Ook wel sneu dat ze zo graag een vent wil, maarja ze verstikt die mannen met haar liefde.

Tom vind ik ook niks nee maar Jax heb ik vanaf moment 1 irritant gevonden en Brittany de sweetheart met haar 'knock him the fk out' is ook wel door de mand gevallen.

De enige die ik echt heel leuk vind is Schwartz O+ Met bozige vriendin Katie en haar principes. Raquel vind ik ook een vreemde, ik krijg daar geen hoogte van, is zij echt zo? Oh zoveel te zeggen nog hierover.

Ik wil New York ook wel gaan volgen alleen kan ik ze online moeilijker vinden als ik het vanaf het begin wil kijken. Of kan ik beter op een ander seizoen inhaken?
pi_191826582
Ik reageer zo even, nu de verse episode van VPR aan het kijken O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:57:00 #38
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191826592
Haha dat is goed, geniet ervan!
pi_191892969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:57 schreef Sway- het volgende:
Haha dat is goed, geniet ervan!
Ik weet niet waar jij download, maar het is sowieso best lastig ver terug te gaan helaas.

Dit is pas het tweede seizoen wat van VPR volg btw. Was weer een fijne aflevering van de week.

Ook de eerste reunion episode van New Jersey was top. En dan was Danielle er nog nieteens bij :D
Wat een fucking bitch is Jennifer zeg :r Zo dom als het achtereind van een varken , bahbahbah :r
Mijn favorieten daar zijn Melissa, Dolores, Marge en Jackie O+ Hun mannen zijn ook helemaal geweldig, heb stiekem een kleine crush op Joe Corga :@

Wie zijn jullie favorieten?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 8 maart 2020 @ 06:42:10 #40
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191896144
Oh ik loop achter (per ongeluk in een binge beland in de reality datingshow Love is Blind op Netflix :@, kijkt iemand dat??), ik heb de reunion nog niet gezien! Maar ik trek eigenlijk alleen Margaret...
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_192639992
Kick!!!!!

Kijken jullie nog?

Inmiddels de derde aflevering van New York gezien. Beloofd wel een spetterend seizoen te worden volgens mij.
Vanavond is de eerste aflevering van Beverly Hills waar we als ik de verhalen mag geloven we een andere kant van Denise gaan zien. Ben benieuwd.

LVP is geweldig. Ik lag in een deuk om Beau van Stassie, die dag voor de bruiloft ofzo dat hij met aerobics oid meedeed _O- Sowieso die twee zijn leuk samen O+
Kan niet wachten op Beau zijn huwelijksaanzoek.

Ondertussen kijk ik ook Watch What Happens als er castmembers van de Housewives, LVP en Summer House inzitten. Die laatste ben ik ook maar gaan volgen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193101112
De andere kant van Denise is volgens mij dat ze toch net als de anderen is, terwijl ze eerder eigenlijk de nuchtere casual toon zette. Ze doet nu net zo hysterisch en nog erger.
Dat etentje bij Kyle waar haar man begint te ratelen over dat hij zulk gevaarlijk werk doet en dat ze gevolgd worden maar dat hij Denise wel laat beschermen. Doet zij er nog een schepje bovenop door te zeggen dat als ze ooit gevonden worden, dood bij een auto ongeluk op Mullholland Drive, de housewives nu weten wie het gedaan hebben, jaja, The Government ofwel de Big Pharma zit ze op de hielen en wil ze minimaal uit business hebben maar misschien zelfs wel dood. Tuurlijk..

Vooral de reactie van Erika Jayne was echt priceless.

In New York vind ik de nieuwe housewive wel verfrissend. Laatste dronken party die ik zag vond ik wel veel te ver gaan, met een vibrator spelen en prosecco ping pong werd wel heel erg studentenkoos en kinderlijk. Best wel triest om vrouwen van deze leeftijd zich zo te zien gedragen. Dronken worden en alle drama is leuk, dit was gewoon zielig.
pi_193112311
quote:
0s.gif Op [ttps://forum.fok.nl/topic/2439178/2/25#p193101112]woensdag 13 mei 2020 12:26[/url] schreef LC01 het volgende:
De andere kant van Denise is volgens mij dat ze toch net als de anderen is, terwijl ze eerder eigenlijk de nuchtere casual toon zette. Ze doet nu net zo hysterisch en nog erger.
Dat etentje bij Kyle waar haar man begint te ratelen over dat hij zulk gevaarlijk werk doet en dat ze gevolgd worden maar dat hij Denise wel laat beschermen. Doet zij er nog een schepje bovenop door te zeggen dat als ze ooit gevonden worden, dood bij een auto ongeluk op Mullholland Drive, de housewives nu weten wie het gedaan hebben, jaja, The Government ofwel de Big Pharma zit ze op de hielen en wil ze minimaal uit business hebben maar misschien zelfs wel dood. Tuurlijk..

Vooral de reactie van Erika Jayne was echt priceless.

In New York vind ik de nieuwe housewive wel verfrissend. Laatste dronken party die ik zag vond ik wel veel te ver gaan, met een vibrator spelen en prosecco ping pong werd wel heel erg studentenkoos en kinderlijk. Best wel triest om vrouwen van deze leeftijd zich zo te zien gedragen. Dronken worden en alle drama is leuk, dit was gewoon zielig.
Ohhh die vent van Denise idd, had er geen complotgekkie achtergezocht. En zij ging er ook in mee. Denk niet dat zij zo als die andere vrouwen is eerder iets heel erg anders.

We gaan het meemaken, of niet want ze is tijdens het seizoen gestopt met filmen natuurlijk.

Bij NY krijgt iedereen er wel van langs nu met frustie Dorinda, vooral Tinsley. Ahwell daar zou ik ook kriegel van worden :D

Inmiddels heb ik een nieuwe BRAVO-verslaving erbij: Below Deck, Below Deck Mediterranean en Below Deck Sailing Yacht.
Top Show!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_193112333
Ohhh en voor de liefhebbers op Netflix vanaf 1 juni de eerste 4 seizoen van ik geloof: NY, BH en Atlanta. De eerste 2 housewives ga ik zeker kijken, hopelijk volgt de rest.

@Noek, lees je mee? ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 14 mei 2020 @ 07:15:10 #45
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_193114857
Aaron, die man van Denise, heeft mij keihard laten lachen _O-
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_193115919
Tinsley is dan ook wel echt een drama queen. Ik geloofde echt niet dat ze al 44 is, gedraagt zich echt als een klein meisje de helft van de tijd met haar mama-issues en dat gehuil telkens. (onvergetelijk die hele toestand toen haar toenmalige vriendje onverwachts op de stoep stond, compleet hysterisch huilen, over de grond rollen, djeez, kleuter van 7 zou zich er nog voor schamen)

Die man van Denise ben ik nog niet over uit of dat nu zo zwaar gescript is dat de producers dit verzonnen hebben ( doe maar, Denise is een Bond girl geweest, lachen joh, zo'n achtervolgingsverhaal van de mannen in zwarte pakken / auto's) of dat die gast zelf echt gestoord is en zichzelf als de nieuwe messiah ziet.
kwam ergens een website tegen die uitzocht wat die man eigenlijk doet en dat is dus echt een hype in LA sinds 10 jaar, licht en geluidtherapie is daar echt geëxplodeerd, zijn er honderden, dus zo uniek is het allemaal niet.
pi_193115924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en voor de liefhebbers op Netflix vanaf 1 juni de eerste 4 seizoen van ik geloof: NY, BH en Atlanta. De eerste 2 housewives ga ik zeker kijken, hopelijk volgt de rest.

@:noek, lees je mee? ;)
Yes!
pi_193118297
Waar kijken jullie TRH Beverly Hills?
Op de betaalde Hayu app?
pi_193124421
Ik kijk vooral gewoon op youtube. heel vaak staan daar de afleveringen vlak na uitzending in USA en worden ze er pas na 2 dagen afgehaald omdat ze eigenlijk niet geplaatst mogen worden.
zo kom ik ook op de leukste samenvattingen of top 10 van het een of ander, heel erg grappig vaak.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:32:01 #50
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_193136990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 10:35 schreef Vegameisje het volgende:
Waar kijken jullie TRH Beverly Hills?
Op de betaalde Hayu app?
Gewoon downloaden (torrents) of streamsite (bv watchepisodeseries).

De (ivm Corona virtuele) reunion van ATL was hilarisch
Blood for breakfast, blood for lunch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')