Wij hebben een roze puky die weg mag maat m dacht ik. De grotere in ieder geval .quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh en heeft er iemand een loopfietsje te koop voor O van bijnavier?
Jaa! Je woon ook in Brabant toch? Hoeveel wil je er voor?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij hebben een roze puky die weg mag maat m dacht ik. De grotere in ieder geval .
Jep.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jaa! Je woon ook in Brabant toch? Hoeveel wil je er voor?
Ik zie dit nu pas, maar deze heb ik als het goed is nog liggen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 15:04 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand een pacco plus afbouwdoek te koop?
Ok dan houd ik me aanbevolen. Even kijken of ik in de woonplaats van mijn zus er een op de kop kan tikken (een op marktplaats voor 15e) en anders nemen we m graag over. Alles doet het..? Is het de versie met handrem zeg maar, voor wat grotere kinderen?quote:
Alles doet het.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:37 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ok dan houd ik me aanbevolen. Even kijken of ik in de woonplaats van mijn zus er een op de kop kan tikken (een op marktplaats voor 15e) en anders nemen we m graag over. Alles doet het..? Is het de versie met handrem zeg maar, voor wat grotere kinderen?
Benieuwd naar de jongenskleding!quote:Op zondag 17 juni 2018 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb echt een shitload merkkleding die weg mag. Jongens t/m 74/80 en meisjes 74-92. Zal er zo een topic voor aanmaken in v&a en dan link ik wel
Meisjes!quote:Op zondag 17 juni 2018 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb echt een shitload merkkleding die weg mag. Jongens t/m 74/80 en meisjes 74-92. Zal er zo een topic voor aanmaken in v&a en dan link ik wel
Ja, jongens!quote:Op zondag 17 juni 2018 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een roze Wutsch te koop, mocht je nog op zoek zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
Heeft er iemand een Puky Wutsch te koop? Of een andere 4-wielige loopfiets voor kindjes vanaf 1,5 jaar. Na de flop van de loopauto (weigert ZZ pertinent) was dit het volgende idee van haar kinderfysio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |