quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:06 schreef Razor21 het volgende:
Wat een einde van Safe!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was weer een van de betere / leukere series van de laatste tijd.
Lol.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb Safe na twee afleveringen van mijn lijst gegooid. Het is net Desperate Housewives.
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben alleen inmiddels vergeten wat er ook alweer in de laatste aflevering van S1 gebeurde
Eigenlijk moet Netflix standaard zo een filmpje erbij zetten dat je geheugen even opgefrist wordt, zoals ze dat nu alleen met de eigen producties doen
Zo moeilijk was het einde toch nietquote:Op donderdag 17 mei 2018 00:33 schreef marcodej het volgende:
Helemaal verward achter gebleven na het uitkijken van The Rain. Het gedurende de serie al zo mijn twijfels bij de plotwendingen e.d. maar aan het eind snapte ik er helemaal geen hol meer van.
Cinematografisch zit het prima in elkaar, maar deze serie kon de verwachtingen en potentie van het plot niet waarmaken. Weet niet of ik nog voor seizoen 2 ga.
SPOILER: geen film spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het einde toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien kwam het ook omdat ik al een beetje afgehaakt was."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op donderdag 17 mei 2018 01:20 schreef marcodej het volgende:
Wat ik er van maakte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien kwam het ook omdat ik al een beetje afgehaakt was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 17 mei 2018 07:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik er van maakte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lig in het ziekenhuis dus is misschien een tikje warrig.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Zo moeilijk was het ook weer niet. Ik hoop wel dat ze iets strakker gaan schrijven bij een tweede seizoen, geldt ook voor Lost in Space.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:33 schreef marcodej het volgende:
Helemaal verward achter gebleven na het uitkijken van The Rain. Het gedurende de serie al zo mijn twijfels bij de plotwendingen e.d. maar aan het eind snapte ik er helemaal geen hol meer van.
Cinematografisch zit het prima in elkaar, maar deze serie kon de verwachtingen en potentie van het plot niet waarmaken. Weet niet of ik nog voor seizoen 2 ga.
ik kom amper door S2 heen (ergens bij afl 12), het lijkt wel een zwakke versie van the west wing geworden met een verplicht fbi plotje erbij zodat er toch nog iets van spanning is. Totaal anders dan S1 dat toch meer thriller dan wat anders was.quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Slotaflevering van Designated Survivor gezien, vaag einde en jammer dat er met zo'n slot geen vervolg meer gaat komen. Daar is alle reden toe zelfs, maar blijkbaar was de slotaflevering al gedraaid toen de beslissing kwam definitief te stoppen met de serie. Jammer jammer, het was toch een serie die elke week trouw keek.
Klopt.. maar het blijkt wel te blijven plakken.......quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik kom amper door S2 heen (ergens bij afl 12), het lijkt wel een zwakke versie van the west wing geworden met een verplicht fbi plotje erbij zodat er toch nog iets van spanning is. Totaal anders dan S1 dat toch meer thriller dan wat anders was.
Netflix gaat er misschien mee door...quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Slotaflevering van Designated Survivor gezien, vaag einde en jammer dat er met zo'n slot geen vervolg meer gaat komen. Daar is alle reden toe zelfs, maar blijkbaar was de slotaflevering al gedraaid toen de beslissing kwam definitief te stoppen met de serie. Jammer jammer, het was toch een serie die elke week trouw keek.
Seizoen 2 was tof ja.quote:Op donderdag 17 mei 2018 06:13 schreef ato het volgende:
Nog meer Top of the lake fans, ik ben sinds vannacht al aan seizoen 2 begonnen (geen leven)
Laat ze dan liever Lucifer nemenquote:Op donderdag 17 mei 2018 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Netflix gaat er misschien mee door...
https://www.xgn.nl/nieuws(...)hien-toch-op-netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |