Die beslissing ligt bij de moderators van dat subforum, ik zie dat je al in het feedback-topic hebt gepost. Even afwachten dusquote:Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Zou je me kunnen helpen dan? Ik wil dat eerdere topic weer open. Te veel tijd ingestopt met echt geen verkeerde bedoelingen. En dan nu on topic
De video bedoel je, waarin hij zelf eens de sigaar was in plaats van winkelend publiek (met name vrouwen)?quote:
Gek eigenlijk...de stronthopen die ik altijd schijt hebben nooit zulke kansen gehad, nooit uitgenodigd voor een praatprogramma, nooit succesvol geworden als vlogger of andere social media.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:21 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[ afbeelding ]
KLACHT: ISMAIL KRIJGT TEVEEL KANSEN![]()
![]()
![]()
Nee van je paulaner, moksi meti en sigaarquote:Op zondag 6 mei 2018 10:31 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[..]
De video bedoel je, waarin hij zelf eens de sigaar was in plaats van winkelend publiek en met name vrouwen?
Meer dan terechte klacht en andermaal een goed voorbeeld hoe de aso's en boeven in dit land vrij spel hebben en de 'slachtoffers' van hun terreur het nakijken hebben want...ach die redden zich wel en de dader zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad en is dus zielig.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:21 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Ismail Ilgun, door licht Joods voorkomen gekscherend de haakneus genoemd, krijgt bij televisieprogramma's als Pauw en De Wereld Draait Door steeds weer baan voor pogingen zijn imago als straatterrorist te repareren.
En dit lijkt te werken. Hij is nu (betaald!) motivational speaker voor (moslim)jongeren en ziet als het aan zichzelf en zijn twee nieuwe mentoren ligt ook een een glansrijke carričre voor zichzelf in de rapscene weggelegd. Dit ondanks alles wat hij gedaan heeft. Positief nieuws zou je denken! Laat het niet dat halfbakken 'excuses' er figuurlijk uitgeslagen moesten worden.
Mocht je niet weten waar het over gaat, hier een rap zoals ik denk dat Ismail die ook zou kunnen schrijven en uitspreken:
Excuses weken voor faam en ruchtbaarheid. Witteman en Nieuwkerk gaven me drie kansen sorry zeggen, yo ♫ Veel meer dan de popos, zooo wtf bro? ♬. Ismail televisietijd en faam is doekoe, ho ♯ Dus lekker incasseren, no? ♯Swag.
KLACHT: ISMAIL KRIJGT TEVEEL KANSEN![]()
![]()
![]()
Ja, maar we gaan het hier niet over Famke Louise hebben, hé .quote:
Ogen en oren uitgestoken.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:37 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan het hier niet over Famke Louise hebben, hé .
Blijf hieronder ontopic over Ismael de straatterrorist s.v.p.
#ALTIJDREADYquote:Op zondag 6 mei 2018 10:47 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Er is overigens een haakneusjager. Die nam destijds mijn klachten over de parasiet even weg.
Maar is wel net zo'n leeghoofd als Ismail:
Inderdaad. Het laatste nieuws rond die twee.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:26 schreef truthortruth het volgende:
Ik vind dit zo'n trap na richting Juliette Rot.
quote:Ismail Ilgun (20) uit Zaandam heeft excuses aangeboden aan het Zaanse gemeenteraadslid Juliëtte Rot. Zij werd vorig jaar door hem geīntimideerd en deed aangifte van bedreiging. Het aanbieden van excuses was een van de voorwaarden waarmee de treitervlogger vervolging door het OM kon voorkomen.
quote:Rot, fractievoorzitster, liet in juli weten bereid te zijn tot een gesprek met Ilgun. ,,Ik vind eigenlijk dat het een jaar te laat is. Hij had al die tijd de kans om iets te zeggen en dat heeft hij nooit gedaan"
Hier wat meer over project Ismail. Hij noemde het zelf zijn tweede kans. Feit is echter dat dit zijn zoveelste kans was.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Terechte klacht, verwerpelijke haakneus die tot projectje gemaakt moet worden.
Wat heeft ie wel niet gedaan dan? Paar vrienden gefilmd die kattekwaad uithaalden op straat, twee jaar geleden. Maak je niet zo druk joh.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:21 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Dit ondanks alles wat hij gedaan heeft.
quote:Op zondag 6 mei 2018 18:19 schreef ConqueringChaos het volgende:
Binnekort te zien bij RTL5 'BNers in therapie'
https://www.telegraaf.nl/(...)-mee-aan-tv-therapie
quote:Op zondag 6 mei 2018 14:57 schreef RamboDirk het volgende:
Anaconda is ook veel leuker, die verdiend een kans.
Nog zo'n intellectueel.quote:Alz je ietzzz hebt moet je het geven. Duzzz wat doe je dan. Dan zorg je daarvoor dat je het niet hebt zodat je zegt nee ik heb niet zodat je het ook niet hoeft te geven Togrr? Zznap je?
Nee joh, zelf ook mensen lastig vallen. Mensen van fietsen duwen en blokkeren die naar de supermarkt wilden gaan. Vrouwen nassissen en letterlijk onderkwijlen. Samen met zijn vriendjes ja. Jij noemt dit kattenkwaad?quote:Op zondag 6 mei 2018 18:08 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Wat heeft ie wel niet gedaan dan? Paar vrienden gefilmd die kattekwaad uithaalden op straat, twee jaar geleden. Maak je niet zo druk joh.
Lokale politici bedreigen...quote:Op zondag 6 mei 2018 18:34 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[..]
Nee joh, zelf ook mensen lastig vallen. Mensen van fietsen duwen en blokkeren die naar de supermarkt wilden gaan. Vrouwen nassissen en letterlijk onderkwijlen. Samen met zijn vriendjes ja. Jij noemt dit kattenkwaad?
Niet doen hoor. Dan open ik iedere aflevering een nieuw topic om te klagen, wordt dit een unieke reeks en dat misgeboorte nog beroemder (Hoi Ilgun, als je dit leest!quote:Op zondag 6 mei 2018 18:19 schreef ConqueringChaos het volgende:
Binnekort te zien bij RTL5 'BNers in therapie'
https://www.telegraaf.nl/(...)-mee-aan-tv-therapie
Ja ik wilde zijn kattenkwaad-argument niet helemaal vernietigend onderuit halen omdat ik dit zielig vond en hij misschien niet tegen een stoodje kan. Dat heb jij nu wel gedaanquote:
Hoop dat die op een klif stond.quote:Op zondag 6 mei 2018 18:41 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[..]
Ja ik wilde zijn kattenkwaad-argument niet helemaal vernietigend onderuit halen omdat ik dit zielig vond en hij misschien niet tegen een stoodje kan. Dat heb jij nu wel gedaan
Nee FlippingCoin, hou eens op! Hoe kun je zoeits afschuwelijks zeggen over Fokpop of Ismail? Jij staat daar toch wel boven?quote:
Na dat laatste zetje wel ja.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:00 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[..]
Nee FlippingCoin, hou eens op! Hoe kun je zoeits afschuwelijks zeggen over Fokpop of Ismail? Jij staat daar toch wel boven?
Waarom linkse activisten en straatterroristen afmaken als je ze ook kunt proberen te rehabiliteren?quote:
Is dit een belofte?quote:Op zondag 6 mei 2018 18:39 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[..]
Niet doen hoor. Dan open ik iedere aflevering een nieuw topic om te klagen, wordt dit een unieke reeks en dat misgeboorte nog beroemder (Hoi Ilgun, als je dit leest!)
Lekker rolmodel ook zo'n debiel.quote:Op zondag 6 mei 2018 19:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zag hem gisteren in de stad. Zelf had ik hem niet herkend, totdat ik jonge jongens hem keer op keer vol bewondering aan zag spreken. Die kiddo's kijken enorm tegen hem op, als een idool die heel wat heeft gepresteerd. Geen wonder dat meneer naast zijn schoenen loopt.
quote:Op zondag 6 mei 2018 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoop dat die op een klif stond.![]()
ARG
En dat laatste is gewoon mede veroorzaakt door de linkse kliek zoals die hoofdredacteur van het Algemeen Dagblad die dus aso gedrag beloont met een 'baan' en het zelfs nog goed praat omdat hij potentie in deze klootzak ziet. En de slachtoffers van Ismail Ilgun, ach, die moeten niet zo zeuren..quote:Op zondag 6 mei 2018 19:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zag hem gisteren in de stad. Zelf had ik hem niet herkend, totdat ik jonge jongens hem keer op keer vol bewondering aan zag spreken. Die kiddo's kijken enorm tegen hem op, als een idool die heel wat heeft gepresteerd. Geen wonder dat meneer naast zijn schoenen loopt.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat laatste is gewoon mede veroorzaakt door de linkse kliek zoals die hoofdredacteur van het Algemeen Dagblad die dus aso gedrag beloont met een 'baan' en het zelfs nog goed praat omdat hij potentie in deze klootzak ziet. En de slachtoffers van Ismail Ilgun, ach, die moeten niet zo zeuren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |