abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178966072

Ismail Ilgun, door licht Joods voorkomen gekscherend de haakneus genoemd, krijgt bij televisieprogramma's als Pauw en De Wereld Draait Door steeds weer baan voor pogingen zijn imago als straatterrorist te repareren. En dit lijkt te werken. Hij is nu (betaald!) motivational speaker voor (moslim)jongeren en ziet als het aan zichzelf en zijn twee nieuwe mentoren ligt ook een een glansrijke carrière voor zichzelf in de rapscene weggelegd. Dit ondanks alles wat hij gedaan heeft. Positief nieuws zou je denken! Laat het niet dat halfbakken 'excuses' er figuurlijk uitgeslagen moesten worden.

Mocht je niet weten waar het over gaat, hier een rap zoals ik denk dat Ismail die ook zou kunnen schrijven en uitspreken:

Excuses weken voor faam en ruchtbaarheid. Witteman en Nieuwkerk gaven me drie kansen sorry zeggen, yo Veel meer dan de popos, zooo wtf bro? . Ismail televisietijd en faam is doekoe, ho Dus lekker incasseren, no? Swag.

KLACHT: ISMAIL KRIJGT TEVEEL KANSEN :( :( :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 10:26:06 ]
Corrigeer me waar nodig.
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 10:25:06 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178966130
Ik mis de foto van de sigaar
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178966150
ff je OP gefixed :7
pi_178966155
Verder wel een terechte klacht.
pi_178966172
Zou je me kunnen helpen dan? Ik wil dat eerdere topic weer opengaat. Is gesloten omdat het te negatief over moslims ging terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Hier aan het eind van de topic mijn klacht aan de moderators. Te veel tijd ingestopt met echt geen verkeerde bedoelingen. En dan nu on topic ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door WijhoudenvanOranje op 06-05-2018 10:39:18 ]
Corrigeer me waar nodig.
pi_178966188
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Zou je me kunnen helpen dan? Ik wil dat eerdere topic weer open. Te veel tijd ingestopt met echt geen verkeerde bedoelingen. En dan nu on topic ;)
Die beslissing ligt bij de moderators van dat subforum, ik zie dat je al in het feedback-topic hebt gepost. Even afwachten dus :7
pi_178966216
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:25 schreef Plompzakker het volgende:
Ik mis de foto van de sigaar
De video bedoel je, waarin hij zelf eens de sigaar was in plaats van winkelend publiek (met name vrouwen)?
Corrigeer me waar nodig.
pi_178966233
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:21 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
[ afbeelding ]

Gek eigenlijk...de stronthopen die ik altijd schijt hebben nooit zulke kansen gehad, nooit uitgenodigd voor een praatprogramma, nooit succesvol geworden als vlogger of andere social media.
Ze liggen daar maar stilletjes te stinken totdat ik ze door trek...

Zal het aan mijn eetpatroon liggen of ligt het gewoon aan de mensen zelf die aandacht aan stront geven? :7
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 10:32:47 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178966239
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:31 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:

[..]

De video bedoel je, waarin hij zelf eens de sigaar was in plaats van winkelend publiek en met name vrouwen?

Nee van je paulaner, moksi meti en sigaar
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178966247
pi_178966273
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:21 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:

Ismail Ilgun, door licht Joods voorkomen gekscherend de haakneus genoemd, krijgt bij televisieprogramma's als Pauw en De Wereld Draait Door steeds weer baan voor pogingen zijn imago als straatterrorist te repareren.

En dit lijkt te werken. Hij is nu (betaald!) motivational speaker voor (moslim)jongeren en ziet als het aan zichzelf en zijn twee nieuwe mentoren ligt ook een een glansrijke carrière voor zichzelf in de rapscene weggelegd. Dit ondanks alles wat hij gedaan heeft. Positief nieuws zou je denken! Laat het niet dat halfbakken 'excuses' er figuurlijk uitgeslagen moesten worden.

Mocht je niet weten waar het over gaat, hier een rap zoals ik denk dat Ismail die ook zou kunnen schrijven en uitspreken:

Excuses weken voor faam en ruchtbaarheid. Witteman en Nieuwkerk gaven me drie kansen sorry zeggen, yo Veel meer dan de popos, zooo wtf bro? . Ismail televisietijd en faam is doekoe, ho Dus lekker incasseren, no? Swag.

Meer dan terechte klacht en andermaal een goed voorbeeld hoe de aso's en boeven in dit land vrij spel hebben en de 'slachtoffers' van hun terreur het nakijken hebben want...ach die redden zich wel en de dader zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad en is dus zielig.

Maar onderstaand stukje blijft wel leuk hoe "haak"neus eventjes lik op stuk kreeg.

pi_178966300
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar we gaan het hier niet over Famke Louise hebben, hé .
Blijf hieronder ontopic over Ismael de straatterrorist s.v.p. 8-)
Corrigeer me waar nodig.
pi_178966323
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:37 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:

[..]

Ja, maar we gaan het hier niet over Famke Louise hebben, hé .
Blijf hieronder ontopic over Ismael de straatterrorist s.v.p. 8-)
Ogen en oren uitgestoken.
pi_178966445
Er is overigens een haakneusjager. Die nam destijds mijn klachten over de parasiet even weg.
Maar is wel net zo'n leeghoofd als Ismail:

Corrigeer me waar nodig.
pi_178966902
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:47 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Er is overigens een haakneusjager. Die nam destijds mijn klachten over de parasiet even weg.
Maar is wel net zo'n leeghoofd als Ismail:

#ALTIJDREADY
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:24:47 #16
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178967062
Goed topic weer, Iwianus ^O^
pi_178967930
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:24 schreef VarkensHart het volgende:
Goed topic weer ^O^
Hieronder wat minder bekende, maar desondanks schokkende beelden:

[ Bericht 4% gewijzigd door WijhoudenvanOranje op 06-05-2018 12:27:57 ]
Corrigeer me waar nodig.
pi_178968039
Ik vind dit zo'n trap na richting Juliette Rot.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178968131
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:26 schreef truthortruth het volgende:
Ik vind dit zo'n trap na richting Juliette Rot.
Inderdaad. Het laatste nieuws rond die twee.

quote:
Ismail Ilgun (20) uit Zaandam heeft excuses aangeboden aan het Zaanse gemeenteraadslid Juliëtte Rot. Zij werd vorig jaar door hem geïntimideerd en deed aangifte van bedreiging. Het aanbieden van excuses was een van de voorwaarden waarmee de treitervlogger vervolging door het OM kon voorkomen.
quote:
Rot, fractievoorzitster, liet in juli weten bereid te zijn tot een gesprek met Ilgun. ,,Ik vind eigenlijk dat het een jaar te laat is. Hij had al die tijd de kans om iets te zeggen en dat heeft hij nooit gedaan"
Corrigeer me waar nodig.
pi_178968404
Grappig topic Iwanius
  zondag 6 mei 2018 @ 12:53:00 #21
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178968454
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:49 schreef Handleiding het volgende:
Grappig topic Iwanius
pi_178968470
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:49 schreef Handleiding het volgende:
Iwanius
Wat is Iwanius? Ben benieuwd?
Corrigeer me waar nodig.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:55:07 #23
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178968495
Terechte klacht, verwerpelijke haakneus die tot projectje gemaakt moet worden. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_178968540
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Terechte klacht, verwerpelijke haakneus die tot projectje gemaakt moet worden. :r
Hier wat meer over project Ismail. Hij noemde het zelf zijn tweede kans. Feit is echter dat dit zijn zoveelste kans was.
Corrigeer me waar nodig.
pi_178969831
Waar ik ook graag nog mijn beklag over wil doen is dat haat tegen Ismail is weggeëbd. Dit topic is namelijk al viereneenhalf uur open en bijval, hó maar. Terwijl ik zeker weet dat hij dit topic gaat lezen. De famehoer googled iedere dag z'n naam. Dat moet wel. Hier zie je dus hoeveel invloed de MSM, met Pauw en DWDD voorop, op de publieke opinie hebben
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Corrigeer me waar nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')