wees gewoon eerlijkquote:
maar dat mag je niet hardop zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wees gewoon eerlijk
Vorig jaar die aanrijding bij Amsterdam CS was ook meer dan een verward persoon
Idd..quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wees gewoon eerlijk
Vorig jaar die aanrijding bij Amsterdam CS was ook meer dan een verward persoon
Ja, vet kut.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zit aloa te experimenteren met nieuwe standaard pi's
hoezoquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zit aloa te experimenteren met nieuwe standaard pi's
geen idee eerlijk gezegd. raarrquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom liegt men over dat soort zaken?
wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:21 schreef I. het volgende:
Die hij nu heeft bestond nog niet toen dat PI topic geopend werd. Maar dat geeft natuurlijk geen vrijbrief om hem zo nonchalant te gebruiken.
owkeequote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:21 schreef I. het volgende:
Die hij nu heeft bestond nog niet toen dat PI topic geopend werd. Maar dat geeft natuurlijk geen vrijbrief om hem zo nonchalant te gebruiken.
gelukkig wel de oude Tiësto en niet die rotzooi van nuquote:
Om de bevolking te kalmeren, rellen te voorkomen, gezien de bevolking anders denkt dat de overheid het land en terrorismebestrijding niet goed onder controle heeft, en die boodschap mag natuurlijk niet uitgedragen worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom liegt men over dat soort zaken?
zal dat het zijn ?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:22 schreef I. het volgende:
[..]
Om de bevolking te kalmeren, rellen te voorkomen, gezien de bevolking anders denkt dat de overheid het land en terrorismebestrijding niet goed onder controle heeft, en die boodschap mag natuurlijk niet uitgedragen worden.
Dat is inderdaad de reden. Maar men blijft hier niet massaal in trappenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:22 schreef I. het volgende:
[..]
Om de bevolking te kalmeren, rellen te voorkomen, gezien de bevolking anders denkt dat de overheid het land en terrorismebestrijding niet goed onder controle heeft, en die boodschap mag natuurlijk niet uitgedragen worden.
Zodra het klootjesvolk op den Feesboeks simpelweg de meest gedeelde nieuwsberichten voor waarheid blijven aannemen, blijft de massa wel zo goedgelovig.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden. Maar men blijft hier niet massaal in trappen
jepquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:24 schreef I. het volgende:
[..]
Zodra het klootjesvolk op den Feesboeks simpelweg de meest gedeelde nieuwsberichten voor waarheid blijven aannemen, blijft de massa wel zo goedgelovig.
dat snap ik idd ook niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:24 schreef I. het volgende:
[..]
Zodra het klootjesvolk op den Feesboeks simpelweg de meest gedeelde nieuwsberichten voor waarheid blijven aannemen, blijft de massa wel zo goedgelovig.
Deelsquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Had die gast met zijn neppistool bij de NOS toch gelijk?
zeker wetenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd verder kijken dan je neus lang is
Nah, de media wordt niet direct beinvloed. Dat gebeurt indirect door persberichten. De media kan niet anders dan officiele statements publiceren. Ze aanpassen is strafbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Had die gast met zijn neppistool bij de NOS toch gelijk?
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik vorig topic volgens mij 1 keer hallo zien zeggen, toen was ie weer weg
Als overheid kan je het toch zeker beïnvloeden, al zal dat hier wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:26 schreef I. het volgende:
[..]
Nah, de media wordt niet direct beinvloed. Dat gebeurt indirect door persberichten. De media kan niet anders dan officiele statements publiceren. Ze aanpassen is strafbaar.
Ze mogen wel wat meer onderzoeksjournalistiek doen naar dit soort zaken, maar ook dat is lastig, gezien je niet zo snel in dat interne kringetje van de overheid kan komen, en lekken daaruit ook een flink risico met zich meebrengt.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik vorig topic volgens mij 1 keer hallo zien zeggen, toen was ie weer weg
Klopt, vanuit de media zullen ze dat niet accepteren. Scheelt weer dat dat in Nederland wel gewoon kan; Standpunten tegen de overheid uiten.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Als overheid kan je het toch zeker beïnvloeden, al zal dat hier wel meevallen.
mark heeft periodes waarin hij heel actief is en minder actieve periodes.quote:
Beetje het zelfde als ongesteldheid dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mark heeft periodes waarin hij heel actief is en minder actieve periodes.
dat is onbekend. Zo werd ik een week geleden wakker na een feestje. Marr volgens mij gaat er nu iets mis met de nagelgroeiquote:
was 6 mei idd...quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:32 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, zijn dood was mijn verjaardagscadeautje. Was ik alleen niet heel blij mee.
quote:
Da's wel naar ja. Hoop voor je dat t niet ingroeit. Gaat je hele teen van naar de tering.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat is onbekend. Zo werd ik een week geleden wakker na een feestje. Marr volgens mij gaat er nu iets mis met de nagelgroei
Ik zal het nog een weekje aanzien iig, kijken hoe het zich ontwikkelt.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:33 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel naar ja. Hoop voor je dat t niet ingroeit. Gaat je hele teen van naar de tering.
crapspamquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal het nog een weekje aanzien iig, kijken hoe het zich ontwikkelt.
De Heere heeft nergens crapspam verboden hoor.quote:
stop eens met deze waardeloze actquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sterker nog, volgens mij was de Heere zelf ook niet vies van flink bolken.
blikquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Bolk!" Zei de Heere en er was duisternis.
Ook voor haags kan de Heere verlichting brengen. Hij hoeft slechts zijn hand naar Hem uit te steken.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook voor haags kan de Heere verlichting brengen. Hij hoeft slechts zijn hand naar Hem uit te steken.
Man man manquote:Consequent doorgeredeneerd zou je de Gods Naam JHWH altijd als “HEERE” moeten vertalen; en zou je de titel “Kyrios” wel kunnen vertalen met: “Heere”, “Here” of zelfs “Heer”. Zelf schrijf ik ook bewust altijd “HEERE” en “Heere”. Dat heb ik zo geleerd en ik vind dat ook eerbiedig. We hebben immers te maken met een heilig God!
quote:Het gebruik van HEERE of HERE en Heere of Here, of zelfs Heer hangt af van de Bijbeluitgave die je gebruikt en wat je op dat punt hebt geleerd. Als je thuis bent opgevoed met een vertaling waarin HERE en Here (óók wel in oudere uitgaven van de Statenvertaling!) staat en je hebt deze schrijfwijze van jongs af aan aangeleerd, verander jij dan iets? Nee, toch?!
wat is er mooier dan gebolkt worden door het meest Heilige?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
wat is er mooier dan gebolkt worden door het meest Heilige?
geen ideequote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "Godgodverdegodverdomme" het meest correct.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik de schrijfwijze " de Heere" het meest correct.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:46 schreef I. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "Godgodverdegodverdomme" het meest correct.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik van de Nol Brouwer-school: gloeiende gloeiende gloeiende!quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:46 schreef I. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "Godgodverdegodverdomme" het meest correct.
Ik zat meer in de categorie Tiny en Lau te zoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik van de Nol Brouwer-school: gloeiende gloeiende gloeiende!
oh god die tweequote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zat meer in de categorie Tiny en Lau te zoeken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:48 schreef I. het volgende:
Wordt tijd dat ik hier mod ben om die vieze spamsletjes even een lesje te leren.
ojaquote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:50 schreef I. het volgende:
Hey aloa, moet je eens voor de grap op [ afbeelding ] dit icoontje drukken naast je naam (op desktop lay-out), en dan op 'Toggle andere users' klikken. Kijken hoeveel nietszeggende spamposts je hier gedaan hebt vergeleken met de rest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:50 schreef I. het volgende:
Hey aloa, moet je eens voor de grap op [ afbeelding ] dit icoontje drukken naast je naam (op desktop lay-out), en dan op 'Toggle andere users' klikken. Kijken hoeveel nietszeggende spamposts je hier gedaan hebt vergeleken met de rest.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:53 schreef I. het volgende:
Jongens, als het zo door gaat sluit ik dit topic.
de Heere Jezus Christus!quote:
Al die bois ja die willen naar die hemel ja maar dat kan niet zo makkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al die bois ja die willen naar die hemel ja maar dat kan niet zo makkelijk.
quote:
quote:
boeiequote:Op zondag 6 mei 2018 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
"Hallo ik ben een weekendje weg maar ik blijf hier nog pleurisveel posten zonder doel"
Haagsquote:Op zondag 6 mei 2018 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zou je ook eems moeten doen joh
quote:Op zondag 6 mei 2018 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
"Hallo ik ben een weekendje weg maar ik blijf hier nog pleurisveel posten zonder doel"
quote:
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2018 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
zou kunnen kloppenquote:Op zondag 6 mei 2018 00:06 schreef I. het volgende:
Haags is gewoon een botje om dit topic een beetje in leven te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |