Daarom het zelf makenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
Gadverdamme zeg, patat/frietbakkers die dat serveren moeten echt naar een heropvoedingskamp
Ja maar soms ben je onderweg en heb je trek. Dan is het echt een afgang als je een snackbar binnenduiktquote:
Neemie toch wat anders. Hoe heet die zooi, Guppiesaus of zoiets?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar soms ben je onderweg en heb je trek. Dan is het echt een afgang als je een snackbar binnenduikt
Ja en dan staat er 'frietje met', maar krijg je dus frietje met frietsaus ipv van mayonaise. Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar soms ben je onderweg en heb je trek. Dan is het echt een afgang als je een snackbar binnenduikt
Ja daarom noemen alle producenten hun producten zeker ook:quote:
http://www.patatoffriet.nlquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:48 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja daarom noemen alle producenten hun producten zeker ook:
- Patatsaus
- Minipatat
- Franse Patat
- Oma's patat
- Patatpan
Oh nee.
Nee, dat staat er niet. Bovendien is het een heel twijfelachtig artikel en waarschijnlijk geschreven door een patat-zegger.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
http://www.patatoffriet.nl
Het is patat
😄😄😄 patat-zegger.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Bovendien is het een heel twijfelachtig artikel en waarschijnlijk geschreven door een patat-zegger.
Jaaaa, die is echt goed.quote:
Dat vind ik nu altijd zo zonde, van die extra 'smaken'. Het heeft z'n toepassing, maar niet bij patat/friet/watchamacallit.quote:
Nee dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
http://www.patatoffriet.nl
Het is patat
Wat is er toegevoegd dan? In Belgische mayonaise wordt vaak citroen(sap) gebruikt. Daarom is Belgische mayonaise over het algemeen ook een stuk zuurder dan Nederlandse mayonaise.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:32 schreef macuscam het volgende:
[..]
Dat vind ik nu altijd zo zonde, van die extra 'smaken'. Het heeft z'n toepassing, maar niet bij patat/friet/watchamacallit.
Voor mij valt dat in dezelfde categorie als ongevraagd patat/friet/watchamacallit kruiden over m'n bijgerecht strooien
Welquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:48 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja daarom noemen alle producenten hun producten zeker ook:
- Patatsaus
- Minipatat
- Franse Patat
- Oma's patat
- Patatpan
Oh nee.
Bij mij als waskrijt.quote:Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef WijhoudenvanOranje het volgende:
Mijn fritesaus is altijd dun en waterig. Nooit dikke klodders, zoals zaadlozingen ook kunnen zijn. Of het lekker is weet ik niet.
Had bij het opstaan iets gemaakt wat er wel op leek, maar of het lekker is weet ik nietquote:
Nee, heb ik net bijelkaar gebedeld op het kerkpleintjequote:
Waarom weet je dat niet dat flikker je toch altijd op je volkorenbrood?quote:Op zondag 6 mei 2018 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had bij het opstaan iets gemaakt wat er wel op leek, maar of het lekker is weet ik niet
Is juist het gevolg van het eten van stevige hoeveelheden volkorenbroodquote:Op zondag 6 mei 2018 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom weet je dat niet dat flikker je toch altijd op je volkorenbrood?
Je moet niet zo zeuren man.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, heb ik net bijelkaar gebedeld op het kerkpleintje
Er staat mayonaise op prijslijst en dan krijg je fritessausquote:Op zondag 6 mei 2018 17:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren man.
Je weet dat je bij de snackbar bij patat met fritessaus krijgt.
En als je dat niet lust moet je het niet kopen.
Verwijt anderen niet het gebrek van jouw eigen inzicht.
Mijn verzoek:
Koop van je gepinde tientje eens een tegeltje en hak dat er in. Hang hem boven je bed.
Ik herhaal hem nog een keer:
Verwijt anderen niet het gebrek van jouw eigen inzicht
Hoe heet die toko?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat mayonaise op prijslijst en dan krijg je fritessaus
Dan krijg je wel hele solide pindasaus.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is juist het gevolg van het eten van stevige hoeveelheden volkorenbrood
Snackbars moeten die meuk gewoon niet halen joh, had wel een kritischere blik verwacht van jou na je kippen run.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren man.
Je weet dat je bij de snackbar bij patat met fritessaus krijgt.
En als je dat niet lust moet je het niet kopen.
Verwijt anderen niet het gebrek van jouw eigen inzicht.
Mijn verzoek:
Koop van je gepinde tientje eens een tegeltje en hak dat er in. Hang hem boven je bed.
Ik herhaal hem nog een keer:
Verwijt anderen niet het gebrek van jouw eigen inzicht
Die kippenrun was niet best hoor.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Snackbars moeten die meuk gewoon niet halen joh, had wel een kritischere blik verwacht van jou na je kippen run.
Nou nou is toch een leuk topic geworden.quote:
Is die Amerikaanse zouter?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:42 schreef Sigaartje het volgende:
De allerbeste mayonaise was de Hellmann’s van 6 jaar geleden. Geimporteerd uit de VS.
Unilever heeft de samenstelling daarna veranderd waardoor de Nederlandse Hellmann’s niet meer eens in de schaduw kan staan van de Amerikaanse.
We zitten opgescheept met zulk ontzettend veel suikertroep dat de Nederlandse Hellmann’s nog steeds de beste is, gevolgd door Oliehoorn.
Dat vind ik.
Fritessaus is slasaus met extra suiker, troep dus.
Nee.quote:
Ja klopt, overal dumpen ze suiker in dat is wel klote.quote:Op zondag 6 mei 2018 17:59 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee.
Ik kende deze van Curacao.
Hij stijver en neutraler. Al je een schep met een lepel neemt, is het heel anders dan bij de Nederlandse.
Hij was de absolute winnaar hier toe hij in Nederland kwam, zal de test opzoeken.
Maar nu past hij in hetzelfde rijtje als de Remia’s en Calve’s. In Nederland hebben ze de rare gewoont om te beginnen met de helft aan suiker. Verschrikkelijk!
Calve en AH-huismerk heeft volgens mij Belgische Mayonaise waar geen of veel minder suiker aan is toegevoegd. Suikergehalte van Zaanse is volgens mij ook het laagst van alle NL mayonaisequote:Op zondag 6 mei 2018 17:59 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee.
Ik kende deze van Curacao.
Hij stijver en neutraler. Al je een schep met een lepel neemt, is het heel anders dan bij de Nederlandse.
Hij was de absolute winnaar hier toe hij in Nederland kwam, zal de test opzoeken.
Maar nu past hij in hetzelfde rijtje als de Remia’s en Calve’s. In Nederland hebben ze de rare gewoont om te beginnen met de helft aan suiker. Verschrikkelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |