quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:58 schreef Divje het volgende:
Ik loop geregeld in m'n vrijetijds-Feyenoord-trainingspak.
Mi gaddoquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:51 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen welke "mijn hemel" zeggen.
Waarom ben je een loser als je geen liefdesleven hebt?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
TS is zelf een loser
R&P / Nog meer Fokkers zonder liefdesleven? #3
Hij poetst in ieder geval wel zijn tanden iedere ochtend.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:48 schreef Jaume_I het volgende:
soms komt hij 's ochtends aan, en dan heeft hij de tandpasta nog naast zijn bek zitten![]()
Hee vriendquote:
Want? Hij fietst zo even 100km op een zonnige zaterdag. Doe je 'm niet na. En iemand een loser vinden omdat hij vrijgezel is is behoorlijk kansloosquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
TS is zelf een loser
Jij bent een loserquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
TS is zelf een loser
Heb ik net ook gedaanquote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Want? Hij fietst zo even 100km op een zonnige zaterdag. Doe je 'm niet na. En iemand een loser vinden omdat hij vrijgezel is is behoorlijk kansloos
De hemel bestaat niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:01 schreef Harvest89 het volgende:
Terechte klacht, voor jezelf koken is niet moeilijk.
Heb nu de frituur aanstaan.
Mandje er in, mandje er uit, en klaar is het eten.
Dat ook inderdaad. Van die mensen die nooit naar de tandarts gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik had ook zo'n collega. Rook alsof hij slechts twee keer per jaar een bad nam. Over zijn gebit zal ik het maar niet hebben.
K wed dat ik er beter uit zie dan jij vriend.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
TS is zelf een loser
Deze zin is grammaticaal incorrect.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:03 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
K wed dat ik er beter uit zie dan jij vriend.
Dus jouw klachten zijn:quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:48 schreef Jaume_I het volgende:
Het verbaast me echt dat sommige volwassen mensen die op zich redelijk intelligent zijn (prima baan, opleiding afgemaakt enzo) zo'n moeite hebben om zichzelf enigszins fatsoenlijk te verzorgen. Paar voorbeelden:
1. Een vriend van mij die vreselijk ongezond vreet al jaren lang, elke avond. Hij komt gewoon niet verder dan een magnetronmaaltijd of zo'n potje HAK met doperwten en wortels, van die vieze zoute drek. Echt, zo moeilijk is het niet om te koken. Niemand heeft het mij ooit geleerd, maar een stronk verse Broccoli klaarmaken met een kipfiletje is echt niet moeilijk.
2. Een collega van mij van een jaar of 35. Ziet er altijd verschrikkelijk slecht gekleed uit. Zijn riem mist doorgaans 2/3 lussen, overhemd hangt regelmatig voor de helft uit zijn pantalon, soms komt hij 's ochtends aan, en dan heeft hij de tandpasta nog naast zijn bek zittenVervolgens haalt die gast zijn lunch uit zijn tas (sowieso al treurig), en dan zijn dat vier witte zompige plakken euroshopper brood met van die cheap ass plakken salami er op.
3. Een vriend van mij waar het binnen altijd een gore pleurisbende is. Als je goed kijkt, zie je dat zijn vloer gewoon bezaaid ligt met kleine haartjes omdat hij zich lekker lopend door de kamer loopt te scheren.
4. Van die (vaak buitenlandse) figuren van 25+ die dan in een FC Barcelona of Chelsea trainingspak rondlopen, of in het openbaar in zo'n vreselijk slome en muffe grijze joggingbroek.
Mijn hemel, het is toch niet zo moeilijk om een beetje goed voor jezelf te zorgen en er enigszins verzorgd bij te lopen? Wat hebben deze mensen gemist in hun opvoeding?
Daarbij typt hij ook nog dingen als "mijn hemel"quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus jouw klachten zijn:
1. je hebt dikke, onverzorgde vrienden die niet voor zichzelf én het huishouden kunnen zorgen (en soort zoekt soort??)
2. je hebt laaggeschoold werk waar elke onverzogde sukkel wordt aangenomen?
3. je hebt een hekel aan sportieve buitenlandse mensen
100 km op een dag fietsen niet? Dat is te doen met een beetje conditie, alleen een niet-wielrenner op een stadsfietsje is natuurlijk wel een stuk minder snel.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Want? Hij fietst zo even 100km op een zonnige zaterdag. Doe je 'm niet na. En iemand een loser vinden omdat hij vrijgezel is is behoorlijk kansloos
Johquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
100 km op een dag fietsen niet? Dat is te doen met een beetje conditie, alleen een niet-wielrenner op een stadsfietsje is natuurlijk wel een stuk minder snel.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
100 km op een dag fietsen niet? Dat is te doen met een beetje conditie, alleen een niet-wielrenner op een stadsfietsje is natuurlijk wel een stuk minder snel.
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarbij typt hij ook nog dingen als "mijn hemel"
Vandaar dat hij zoveel verstand heeft van verzorging en kleding.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarbij typt hij ook nog dingen als "mijn hemel"
Mannen in skinnyquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zoveel verstand heeft van verzorging en kleding.
Hij loopt vast elke dag met een sjaaltje en staat uren voor de spiegel te tutten voor hij zich in zijn skinny jeans hijst.
Nou. Boehoe. Ik ging er ook niet van uit dat hij er erg mee ging zitten ofzo.quote:
Wees gewoon eens creatief of zoquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou. Boehoe. Ik ging er ook niet van uit dat hij er erg mee ging zitten ofzo.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:48 schreef Jaume_I het volgende:
Het verbaast me echt dat sommige volwassen mensen die op zich redelijk intelligent zijn (prima baan, opleiding afgemaakt enzo) zo'n moeite hebben om zichzelf enigszins fatsoenlijk te verzorgen. Paar voorbeelden:
4. Van die (vaak buitenlandse) figuren van 25+ die dan in een FC Barcelona of Chelsea trainingspak rondlopen, of in het openbaar in zo'n vreselijk slome en muffe grijze joggingbroek.
Mijn hemel, het is toch niet zo moeilijk om een beetje goed voor jezelf te zorgen en er enigszins verzorgd bij te lopen? Wat hebben deze mensen gemist in hun opvoeding?
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:58 schreef Divje het volgende:
Ik loop geregeld in m'n vrijetijds-Feyenoord-trainingspak.
Ach pleurt op met je grafclubje Iwa. Stik in die sigaar van je.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]en de mensen om jou heen je zeker met medelijden aankijken zo van: "ah gossie, wat zielig.."
Want:
[ afbeelding ]
Gewoon "de baas: zijn in Rotterdam met 2 overwinningen op de incidentele landskampioen afgelopen seizoen door ons aller AFC Ajax
zoals de Parool het zegt..
Ja heerlijk. Heb jij nog wat lekkers gegeten ergens op een terras?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:26 schreef Iwanius het volgende:
alles verder wel Divje? Beetje kunnen genieten van het fraaie zomerweer?
Ahhquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:39 schreef Iwanius het volgende:
Iwanius 5 mei bevrijdingsdag lunch en acclimatiserings moment.
Had ik jou maarquote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw maar sommige mannen kunnen het niet hebben
sowieso ditquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ach pleurt op met je grafclubje Iwa. Stik in die sigaar van je.
Gast. Bemoei je met je eigen levenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:48 schreef Jaume_I het volgende:
1. Een vriend van mij die vreselijk ongezond vreet al jaren lang, elke avond. Hij komt gewoon niet verder dan een magnetronmaaltijd of zo'n potje HAK met doperwten en wortels, van die vieze zoute drek. Echt, zo moeilijk is het niet om te koken. Niemand heeft het mij ooit geleerd, maar een stronk verse Broccoli klaarmaken met een kipfiletje is echt niet moeilijk.
2. Een collega van mij van een jaar of 35. Ziet er altijd verschrikkelijk slecht gekleed uit. Zijn riem mist doorgaans 2/3 lussen, overhemd hangt regelmatig voor de helft uit zijn pantalon, soms komt hij 's ochtends aan, en dan heeft hij de tandpasta nog naast zijn bek zittenVervolgens haalt die gast zijn lunch uit zijn tas (sowieso al treurig), en dan zijn dat vier witte zompige plakken euroshopper brood met van die cheap ass plakken salami er op.
3. Een vriend van mij waar het binnen altijd een gore pleurisbende is. Als je goed kijkt, zie je dat zijn vloer gewoon bezaaid ligt met kleine haartjes omdat hij zich lekker lopend door de kamer loopt te scheren.
Wow:$quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Überhaupt... broccoli en kipfilet...
Je zou eens genieten
Ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 18:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ligt aan je bouw maar sommige mannen kunnen het niet hebben
viesdikquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je zou eens genieten
ok gastquote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast. Bemoei je met je eigen leven
Gast, denk eens na voor je typt. Weet je dan niet dat het niet alleen een hele gezonde combinatie is en die veelvuldig wordt genuttigd door mensen die topsport bedrijven?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je zou eens genieten
Ik lust geen kipquote:Op maandag 7 mei 2018 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gast, denk eens na voor je typt. Weet je dan niet dat het niet alleen een hele gezonde combinatie is en die veelvuldig wordt genuttigd door mensen die topsport bedrijven?
[ afbeelding ]
Los van dat is het ook een hele lekkere combo, zoals op bovenstaande google-foto.
Hoor je er tegenwoordig niet meer bij als je je niet laat afzetten door de bedrijfsresraurant prijzen? :’)quote:Op zaterdag 5 mei 2018 15:48 schreef Jaume_I het volgende:
Vervolgens haalt die gast zijn lunch uit zijn tas (sowieso al treurig), en dan zijn dat vier witte zompige plakken euroshopper brood met van die cheap ass plakken salami er op.
quote:Op maandag 7 mei 2018 16:57 schreef schaapblaat het volgende:
[..]
Hoor je er tegenwoordig niet meer bij als je je niet laat afzetten door de bedrijfsresraurant prijzen? :’)
Wou je het ontkennen dan? 4 euro voor een wit pistoletje met een beetje beleg. Dat je het kan missen betekend niet dat het geen afzetterij is :’)quote:
Nee hoor, in mijn boek juist het integendeel, want dat getuigd van durf en onafhankelijkheid i.p.v. schaap -volg- gedrag. Laten je werkcollega's dat dan merken?quote:Op maandag 7 mei 2018 16:57 schreef schaapblaat het volgende:
Hoor je er tegenwoordig niet meer bij als je je niet laat afzetten door de bedrijfsresraurant prijzen? :’)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |