https://www.telegraaf.nl/(...)eker-steekt-man-neerquote:TER APEL - Een zestienjarige asielzoeker heeft vrijdagmiddag in Ter Apel een man neergestoken na een vermoedelijke diefstal. De jonge Algerijn woont in het asielzoekerscentrum in de Groningse plaats, bevestigt de politie tegenover De Telegraaf.
De zestienjarige jongen werd betrapt toen hij aan het rommelen was in een bestelauto van een supermarkteigenaar. Hij sloeg op de vlucht, maar omstanders wisten hem in te sluiten. Toen meerdere mensen om hem heen stonden, haalde hij uit met een mes.
Ziekenhuis
Een van de te hulp geschoten mensen raakte daarbij gewond aan zijn arm. Hij moest naar het ziekenhuis worden vervoerd. „Hij is buiten levensgevaar, maar over zijn precieze toestand kunnen we geen mededelingen doen”, aldus de politiewoordvoerster.
De dader wist in alle tumult te ontkomen, maar werd later opgepakt door de politie. Of de 16-jarige jongen al eerder in aanraking is geweest met de politie, moet nog blijken. Hij wordt verhoord en dan moet ook die informatie boven tafel komen.
Hij gaat op rooftocht met een wapen op zak. Ik denk dat allemaal al weten dat het niet z'n eerste keer was.quote:Of de 16-jarige jongen al eerder in aanraking is geweest met de politie, moet nog blijken.
Waarom lezen we eigenlijk nooit dat de dader in alle tumult gewoon gelynched is?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:57 schreef Zipportal het volgende:
De dader wist in alle tumult te ontkomen
Maar die zijn niet een zogenaamde vluchteling uit Afrika die zogenaamd op de vlucht is voor oorlog en geweld.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:19 schreef Woelwater het volgende:
Zat autochtone jongeren die ook een diefstalletje plegen.
Omdat wij in een functionerende rechtsstaat leven, en niet in een of ander apenland.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom lezen we eigenlijk nooit dat de dader in alle tumult gewoon gelynched is?
Dat lees ik eigenlijk liever.
Die tijd komt vanzelf wel als we genoeg van dat soort lieden importeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat wij in een functionerende rechtsstaat leven, en niet in een of ander apenland.
De dader komt uit een apenland, dus een beetje van hun traditie op hun toepassen mbt straffen lijkt me geen probleem. Is goed voor het multiculturalisme gevoel.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat wij in een functionerende rechtsstaat leven, en niet in een of ander apenland.
Profiteren van het fijn dat halve garen ze graag hierheen halen, en dat hier de sociale voorzieningen goed zijn voor buitenlanders, en de straffen stellen hier niks voor. Een cel is hier beter dan een hotel in algarije.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:34 schreef Harvest89 het volgende:
Is er oorlog in Algerije?
Indien nee, wat doet deze jongen hier?
Ik bevind me behoorlijk ver aan de linkerkant van het politieke spectrum maar KoosVogels heb ik nog nooit te gast gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vergeet de linkse boomknuffelaars niet die allemaal zelf al een aantal asielzoekers vluchtelingen profiteurs in huis hebben gehaald; zoals daar zijn bijvoorbeeld KoosVogels.
Hebben we het dan over autochtone of over "autochtone" jongeren?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:19 schreef Woelwater het volgende:
Zat autochtone jongeren die ook een diefstalletje plegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |