Zeggen ze met dat artikel niet indirect dat de site niet zo succesvol is? Wie komt er nu gigantisch aan in bijvoorbeeld een half jaar of jaar. Of word er opeens een gerimpelde taart.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:58 schreef Dven het volgende:
[..]
"Sorry mevrouw, u heeft de laatste weken te veel KFC gegeten. probeer het over een maand nog maar weer."
Ik moet gelijk aan Southpark denken, Mr Mackey😂 "Mm key" maar je bent vast wel meer dan oké Samzz😉quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:09 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd al Hmmm OK willen zijn.
Het is Mkayquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Southpark denken, Mr Mackey😂 "Mm key" maar je bent vast wel meer dan oké Samzz😉
Kweenie. Zit wat reviews te checken en schijnbaar zit er toch wel veel volk op.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zeggen ze met dat artikel niet indirect dat de site niet zo succesvol is? Wie komt er nu gigantisch aan in bijvoorbeeld een half jaar of jaar. Of word er opeens een gerimpelde taart.
hahaquote:Op maandag 7 mei 2018 10:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar heb je echt iets aan als
Oke blijkbaar kan dat dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja had mezelf even aangemeld en toen kreeg ik likes net
Ah, ik heb het alleen even aangemaakt omdat ik nieuwsgierig was, dan verdwijnt mijn account vanzelf weer.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Kweenie. Zit wat reviews te checken en schijnbaar zit er toch wel veel volk op.
Ben je toegelaten moet je wel weer een check met bewijs van actualiteit doen welke wordt reviewed door de staf
Bwahahaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:58 schreef Dven het volgende:
[..]
"Sorry mevrouw, u heeft de laatste weken te veel KFC gegeten. probeer het over een maand nog maar weer."
Misschienquote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:02 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Southpark denken, Mr Mackey😂 "Mm key" maar je bent vast wel meer dan oké Samzz😉
Onzekere Faxie gespotquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja volgens mij is t zwaar doorgestoken kaart.
Dus je gaat naar een site waar je alleen maar mooie mensen kunt daten om je vervolgens te concentreren op hun karakter. Uhh-huh. Seems legit.quote:Online daters no longer need to filter through thousands of unattractive profiles. Everyone on BeautifulPeople.com is beautiful so members can concentrate on getting to know the character behind the beautiful appearance.
Misschien vonden heel veel mannen je op het eerste gezicht niks maar toen je score wel heel erg onderuit zakte kreeg de rest medelijden en hebben ze je toch maar geupvote?!quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Het slaat gewoon nergens op:
[ afbeelding ]
Ik begon met een grote NOT. En toen net over t randje en nu zo. Klopt toch niks van
.
Sounds legit.quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien vonden heel veel mannen je op het eerste gezicht niks maar toen je score wel heel erg onderuit zakte kreeg de rest medelijden en hebben ze je toch maar geupvote?!
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 07:57 schreef HostiMeister het volgende:
Denk eerder dat het een goede marketing tool is om mensen een air van exclusiviteit te laten aanmeten. Hartstikke slim verder, iedereen die om aandacht verlegen zit kan zo weer over interessant over zichzelf doen door de claimen dat ze bij beautiful people horen. Vast prima voor mensen die verzonnen validatie nodig hebben.
Bedankt voor de uitleg captain obviousquote:Op woensdag 9 mei 2018 07:57 schreef HostiMeister het volgende:
Denk eerder dat het een goede marketing tool is om mensen een air van exclusiviteit te laten aanmeten. Hartstikke slim verder, iedereen die om aandacht verlegen zit kan zo weer over interessant over zichzelf doen door de claimen dat ze bij beautiful people horen. Vast prima voor mensen die verzonnen validatie nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |