Ik denk het wel. Alleen al door authenticiteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou dat andersom ook werken? Mijn single vriendin heeft ook druiven. Misschien moet ik haar aanraden om er wijn van te maken.
Ik zou het benoemen. Misschien moet je vragen hoe het met haar gaat.. misschien is er iets gebeurd en is er niets aan de hand maar ik zou in iedergeval van de oprechte geinteresseerde hoe gaat het.. gaan naar ik merk dat er iets anders is aan onze gesprekkenquote:Op zondag 6 mei 2018 09:35 schreef TvhN het volgende:
Afgelopen woensdag een gezellige date gehad. Zij gaf aan dat ze enthousiast was en nog wel een keer op date wil. Echter merk ik dat sinds vrijdag ze een stuk minder spontaan is. Veel korte antwoorden op de app, bijna niets meer aan mij vragen. Dat was voor vrijdag wel anders. Wat zouden jullie doen? Afstand nemen en het initiatief (nog) meer bij haar neerleggen? Het juist benoemen? Of doorgaan op deze manier (merk dat ik zelf ook al afstandelijker reageer)?
Salsa dansen?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee echt vet stom.Mijn vriendin die wilde laatst dus naar een arcade met een date maar daarvoor moeten we gewoon de provincie uit.
![]()
Glow in the dark midget golf zou wel ook nog een keer kunnen maar dat is meer bij mij in de buurt en ik ga deze keer juist richting hem.
Hoelang date je haar al? Als het nog maar een date of 2 is geweest dan maar links laten liggen. Is het al wat langer aan de gang: benoemen.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:35 schreef TvhN het volgende:
Afgelopen woensdag een gezellige date gehad. Zij gaf aan dat ze enthousiast was en nog wel een keer op date wil. Echter merk ik dat sinds vrijdag ze een stuk minder spontaan is. Veel korte antwoorden op de app, bijna niets meer aan mij vragen. Dat was voor vrijdag wel anders. Wat zouden jullie doen? Afstand nemen en het initiatief (nog) meer bij haar neerleggen? Het juist benoemen? Of doorgaan op deze manier (merk dat ik zelf ook al afstandelijker reageer)?
Het is natuurlijk mooi weer en weekend geweest, als je nou in de loop van vandaag nog niks hoort..quote:Op zondag 6 mei 2018 09:35 schreef TvhN het volgende:
Fout 1, dat is geen date venue.quote:Op zondag 6 mei 2018 00:51 schreef Godshand het volgende:
Nou, mijn date en ik zijn naar een van de Bevrijdingsfestivals geweest.
Ik denk sowieso dat Godshand zijn energie beter in iemand anders kan steken maar hij denkt er zelf duidelijk anders over.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:51 schreef Allures het volgende:
Het kan ook aan mij liggen maar ik vind het wel belangrijk dat iemand mij nuchter vooral leuk vind. Niet pas met beergoggles denkt 'daar kan ik het wel mee voor vanavond'
Badum tss.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:53 schreef Fripsel het volgende:
zijn energie beter in iemand anders kan steken
Lekker in de tuin chillen met mijn vriendin, date, de zon en cider erbij. Oeh, wat een straf.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Ha, ik ga vanmiddag lekker m'n date en haar vriendin met mij opschepen, zullen ze leuk vinden
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:18 schreef Toto69 het volgende:
Ha, ik ga vanmiddag lekker m'n date en haar vriendin met mij opschepen, zullen ze leuk vinden
quote:Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker in de tuin chillen met mijn vriendin, date, de zon en cider erbij. Oeh, wat een straf.
je vergeet elkaar in het openbaar van shit beschuldigenquote:Op zondag 6 mei 2018 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Beetje blij saampjes bedenken hoe dit hier erin te gooien, en nog beetje geheimzinnig doen enzo.
En als 't klaar is boos worden omdat er vragen worden gesteld.
Het zal altijd hetzelfde gaan
Dat doen ze nog net niet allemaal, dus vond dat ik die eruit moest latenquote:Op zondag 6 mei 2018 11:42 schreef Allures het volgende:
[..]
je vergeet elkaar in het openbaar van shit beschuldigen
Mogelijk wel, maar ik wil ook het kind niet met het badwater zomaar weg gooien.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Godshand zijn energie beter in iemand anders kan steken maar hij denkt er zelf duidelijk anders over.
Dat is natuurlijk ook weer zo.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mogelijk wel, maar ik wil ook het kind niet met het badwater zomaar weg gooien.
Want als ze uiteindelijk wel ervoor gaat denk ik dat we zeker een leuke tijd tegemoet kunnen gaan.
Ik ben nu ook niet verplicht bij haar te blijven ofzo, als het er echt niet in zit maakt het ook niet uit als dit in juni of juli stopt. We hebben nog geen gezamenlijke hond/huis/3 kinderen dus de schade valt mee
Na date 1 wordt app contact vaak minder omdat je elkaar dan al in het echt gezien hebt en je dingen beter bij dates kunt bespreken. Dat appen is dan meer functioneel geworden.quote:Op zondag 6 mei 2018 09:35 schreef TvhN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |