Kenningston klinkt altijd het zelfde, er is totaal geen diversiteit in hun nummers. Daarnaast is het vocaal ook weining bijzonders als je het mij vraagt.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze staan wel 60ste in de Top 2000 van beste nummers allertijden.
Dat ze vaak hetzelfde klinken weten de buitenlanders toch niet die ze voor het eerst horen.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:48 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Kenningston klinkt altijd het zelfde, er is totaal geen diversiteit in hun nummers. Daarnaast is het vocaal ook weining bijzonders als je het mij vraagt.
Weetje. Alles kan werken daar denk ik. Mits de goede tijd en de goede plaats.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Dave Vermeulen met een Rag N Bone Man achtig nummer? Kan dat werken?
Dit.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:52 schreef Mani89 het volgende:
De hele gimmick van die uitgezakte taart Caro Emerald is tock ook al weer een jaar of 10 passé. Laten we daar in godsnaam niet meer aan beginnen.
Dit. Nederland heeft geen smaak.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:26 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Voor de zoveelste keer, we gaan geen Nationaal Songfestival meer doen.
Wat heeft die Conchita met 'cultural appropriation' te maken?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet een act sturen die onder de categorie 'cultural appropriation' valt (homo, transgender, overgewicht etc) met een raar lied (zie Conchita Wurst en dit jaar)
Dit graag. Met dat malle concept kwamen we niet eens meer in de finale.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:26 schreef Mani89 het volgende:
Nee. Voor de zoveelste keer, we gaan geen Nationaal Songfestival meer doen.
Neee,quote:
Nou inderdaad. Ik moet ook altijd lachen om mensen die onze inzendingen als kwalitatief goed bestempelen in vergelijking met de rest. Pawease, denk ik dan. Duidelijk geen brede muziekopvoeding gehad, want dan zou je horen dat vrijwel alles wat we sturen onoriginele, oubollige, slecht geproduceerde meuk is. Het is dat we elk jaar zulke goede vocalisten sturen, anders zouden we steevast onderaan eindigen.quote:Op zondag 13 mei 2018 09:49 schreef Fascination het volgende:
Iig iets moderns volgend jaar. We kunnen niet gedateerde nummers blijven sturen en verwachten elk jaar hoog te scoren.
Absoluut. Met een goede act, charmante performer.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zo'n nummer als dit of Waves ,dat wint gewoon.
Ben ik heilig van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |