abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178944945
Het stuk stront dat het leuk vond om misbruik te maken van de de stilte van vandaag die ervoor ook een rechtszaak aan heeft gespannen heeft op 't laatste moment er voor gekozen om niet te komen.

Jammer had 't graag gezien dat hij op kwam dagen en een goed pak slaag kreeg. Triest stuk afval dat gewoon een (opvoedkundig) pak slaag nodig heeft :r

Walgelijk hoe hij voor spanning heeft gezorgd met zijn uitspraken in de media :r
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:00:25 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178945043
Ik vind het taalgebruik in je OP een stuk walgelijker.

Iemand een stuk afval noemen en een pak slaag toewensen is best wel triest.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178945081
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het taalgebruik in je OP een stuk walgelijker.

Iemand een stuk afval noemen en een pak slaag toewensen is best wel triest.
Het is triest hoe hij het leuk vond om aan te kondigen dat 4mei moest worden verstoord via lawaai en hoe hij eigenlijk andere ophitste om daaraan mee te doen. Daar hadden zij hem wat mij betreft al voor mogen oppakken.

De stilte van 4 mei is iets waar je met respect mee om gaat. Je houdt gewoon 2 minuten je smoel. Daarna nog genoeg mogelijkheden om te protesteren.
pi_178945093
Relnichten, 'lekker overal tegen aanschoppen" komen tegenwoordig in dit land overal mee weg. Eerder al hoe een klein groepje in staat was om het Sinterklaasfeest voor veel mensen te verpesten en nu dus zo'n geval dat 4 mei weer van spanning voorzag.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:05:23 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178945109
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef LethalNinja het volgende:
De stilte van 4 mei is iets waar je met respect mee om gaat.
Dat mag iedereen lekker zelf uitmaken.
pi_178945117
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Het is triest hoe hij het leuk vond om aan te kondigen dat 4mei moest worden verstoord via lawaai en hoe hij eigenlijk andere ophitste om daaraan mee te doen. Daar hadden zij hem wat mij betreft al voor mogen oppakken.

De stilte van 4 mei is iets waar je met respect mee om gaat. Je houdt gewoon 2 minuten je smoel. Daarna nog genoeg mogelijkheden om te protesteren.
van een mug een olifant maken.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 mei 2018 @ 23:06:14 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178945123
Tregden klakt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_178945128
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

TS begrijpt vrijheid inderdaad niet zo goed :D
pi_178945168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:06 schreef Handleiding het volgende:

[..]

TS begrijpt vrijheid inderdaad niet zo goed :D
Leuke trolpoging ( i hope). Ik ga er toch even op in. In Nederland heb je veel vrijheid, je kan protesteren, je kan je mening overal etaleren. Maar alles heeft grenzen. Bij de 2 minuten stilte is dat iets waar je dan rekening mee moet houden. Morgen kan die man lekker protesteren das geen probleem.

Ik vind de reacties op zijn uitingen voor 4mei te slap, dit kan anderen inspireren om ook zoiets te ondernemen. Gelukkig stonden groeperingen maar ook de politie klaar om 't snel aan te pakken. Daarvoor natuurlijk mijn complimenten.
pi_178945197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bullshit, je houdt er gewoon rekening mee. Niks "zelf uitmaken".
pi_178945219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:09 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Leuke trolpoging ( i hope). Ik ga er toch even op in. In Nederland heb je veel vrijheid, je kan protesteren, je kan je mening overal etaleren. Maar alles heeft grenzen. Bij de 2 minuten stilte is dat iets waar je dan rekening mee moet houden. Morgen kan die man lekker protesteren das geen probleem.

Ik vind de reacties op zijn uitingen voor 4mei te slap, dit kan anderen inspireren om ook zoiets te ondernemen. Gelukkig stonden groeperingen maar ook de politie klaar om 't snel aan te pakken. Daarvoor natuurlijk mijn complimenten.
Als ik wil (klop)boren om 8 uur op 4 mei of extra hard mijn motor (nee heb ik niet) opentrek dan doe ik dat. waarom is 4 mei ineens een grens? Fatsoen is wat anders dan vrijheid.
Ik vind die 4 mei schreeuwers ook kneuzen, maar laat lekker gaan man. Negeren is het allerbeste. De media smult hier gewoon van.
pi_178945241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Jawel.Dat mag je zelf uitmaken.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:14:23 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178945260
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Fascist gespot.
pi_178945319
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Fascist gespot.
Narcist gespot, iedereen moet rekening houden met jou maar jij met niemand zeker ;) rekening houden gaat meerdere kanten op.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:18:32 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178945339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:17 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Narcist gespot, iedereen moet rekening houden met jou maar jij met niemand zeker ;) rekening houden gaat meerdere kanten op.
Heb ik nergens gezegd. _O-

Ga hulp zoeken man, waar maak je je druk over?
pi_178945507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:09 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

.
‘Ze’ mogen alles, maar van sinterklaas moeten ze wel afblijven. Vrijheid, iedereen gelijk
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:41:44 #17
430653 Shittieboy
Allround mafketel
pi_178945803
Als ik TS goed begrijp gaat het er hier om dat hij ziet dat mensen steeds minder respect tonen naar elkaar, elkaars belangen, elkaars tradities, noem maar op.
In dit geval ben ik zelf heel sterk voor deze twee minuten stilte, omdat dit is ingeleid als stukje respect naar de mensen die er nu voor zorgen dat wij de vrije keuze hebben in wat wij dagelijks doen (met grenzen, duh). Hierin vind ik ook dat dat stukje respect tonen niet met een korreltje zout genomen kan worden. Wel vind ik het respectvol om te zeggen er zijn mensen om veel meer dingen omgekomen waarbij er voor de vrijheid of iets anders belangrijks is gevochten, al is het "alleen" al een moeder die ervoor gevochten heeft haar kinderen eten te kunnen geven en hen de vrijheid te geven, maar dat zelf niet overleefd heeft.
Dat zijn de dingen die we, zoals ik 4 mei begrepen heb, op deze dag herdenken. En die 2 minuten, daarin heb je naar mijn mening je respect te tonen.
pi_178945864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb ik nergens gezegd. _O-

Ga hulp zoeken man, waar maak je je druk over?
Je begeleider weet dat je nog online bent? je begrijpt duidelijk niet waar het hier over gaat. Geen probleem kan je weinig aan doen.
pi_178945896
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:41 schreef Shittieboy het volgende:
Als ik TS goed begrijp gaat het er hier om dat hij ziet dat mensen steeds minder respect tonen naar elkaar, elkaars belangen, elkaars tradities, noem maar op.
In dit geval ben ik zelf heel sterk voor deze twee minuten stilte, omdat dit is ingeleid als stukje respect naar de mensen die er nu voor zorgen dat wij de vrije keuze hebben in wat wij dagelijks doen (met grenzen, duh). Hierin vind ik ook dat dat stukje respect tonen niet met een korreltje zout genomen kan worden. Wel vind ik het respectvol om te zeggen er zijn mensen om veel meer dingen omgekomen waarbij er voor de vrijheid of iets anders belangrijks is gevochten, al is het "alleen" al een moeder die ervoor gevochten heeft haar kinderen eten te kunnen geven en hen de vrijheid te geven, maar dat zelf niet overleefd heeft.
Dat zijn de dingen die we, zoals ik 4 mei begrepen heb, op deze dag herdenken. En die 2 minuten, daarin heb je naar mijn mening je respect te tonen.
Yup dit, tegenwoordig en dan heb ik het dus over de relnicht wordt er door een kleine groep vooral gekeken waar ze weer kunnen schoppen. Dat het in je hoofd opkomt om 4 mei te verstoren vind ik al van de pot gerukt. Ik ben blij met de adrem reacties van justitie maar ook van een aantal groeperingen _O_ Wat dat betreft is er wel vooruitgang in dit land.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:48:12 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178945911
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Je begeleider weet dat je nog online bent? je begrijpt duidelijk niet waar het hier over gaat. Geen probleem kan je weinig aan doen.
Lees je eigen OP eens terug vriend.
Ik denk dat jij degene bent die dringend behoeft heeft aan begeleiding.
pi_178945921
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

:')
pi_178945940
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lees je eigen OP eens terug vriend.
Ik denk dat jij degene bent die dringend behoeft heeft aan begeleiding.
Omdat ik vind dat 4 mei met respect moet worden behandelt? Types zoals jij zullen trouwens nooit tot mijn vrienden kring behoren :) Ik vraag mij af of je ouders het met je eens zijn dat je 4 mei maar kan gebruiken voor je eigen agenda of dat het een dag is waarbij je rekening houdt met de anderen in plaats aan jezelf te denken.
pi_178945965
Ben wel in een goede bui dat ik nog op jou en handleiding in ga 't is nogal duidelijk dat jullie hier gewoon wat zitten te kloten in dit topique.
pi_178945973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:48 schreef Handleiding het volgende:

[..]

:')
Zelfde geldt voor jou ;)
pi_178945983
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ben wel in een goede bui dat ik nog op jou en handleiding in ga 't is nogal duidelijk dat jullie hier gewoon wat zitten te kloten in dit topique.
vreemde comeback.Op veel reacties reageer je niet eens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 23:52:16 ]
pi_178945989
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:51 schreef Handleiding het volgende:

[..]

vreemde comeback.
Ben nooit weggeweest :) dus deze reactie slaat kant noch wal.
pi_178946019
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:54 schreef LethalNinja het volgende:
Het stuk stront dat het leuk vond om misbruik te maken van de de stilte van vandaag die ervoor ook een rechtszaak aan heeft gespannen heeft op 't laatste moment er voor gekozen om niet te komen.

Jammer had 't graag gezien dat hij op kwam dagen en een goed pak slaag kreeg. Triest stuk afval dat gewoon een (opvoedkundig) pak slaag nodig heeft :r

Walgelijk hoe hij voor spanning heeft gezorgd met zijn uitspraken in de media :r
Goed topique jammer dat kneusjes zoals Harvest en Handling 't verpesten met hun getrol.
pi_178946033
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:49 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat 4 mei met respect moet worden behandelt? Types zoals jij zullen trouwens nooit tot mijn vrienden kring behoren :) Ik vraag mij af of je ouders het met je eens zijn dat je 4 mei maar kan gebruiken voor je eigen agenda of dat het een dag is waarbij je rekening houdt met de anderen in plaats aan jezelf te denken.
Even voor de zekerheid: je weet waarom het stuk stront de herdenking wilde verstoren ?

Kort samengevat: omdat volgens hem de organisatie van de officiële herdenking stelt dat je wel de Gestapo militairen mag herdenken maar de vergaste Joden gedode inwoners van Nederlands Indie moet negeren.

Als hij daar gelijk in had gehad zou ik zelf best begrip voor zijn actie hebben gehad.
Gelukkig heeft hij echter geen gelijk.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_178946066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:54 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid: je weet waarom het stuk stront de herdenking wilde verstoren ?

Kort samengevat: omdat volgens hem de organisatie van de officiële herdenking stelt dat je wel de Gestapo militairen mag herdenken maar de vergaste Joden gedode inwoners van Nederlands Indie moet negeren.

Als hij daar gelijk in had gehad zou ik zelf best begrip voor zijn actie hebben gehad.
Ik heb gelezen dat hij kritiek heeft op de manier waarop we met de gedode inwoners van Nederlands Indie omgaan. Het is ook goed dat hij die kritiek uit dat mag ook in dit land. Hij kan en mag daar ook voor protesteren. Zoveel mogelijk/ zo vaak als hij wil maar niet gedurende de twee minuten stilte van 4 mei. Dat is alles...

En omdat hij de enige 2 minuten in het jaar wil verpesten voor zijn eigen agenda is hij dus net zoals een gezwel. Snel aanpakken voor het groter wordt. Walgelijk hoe hij voor zijn eigen agenda misbruik maakt van mei. Althans hoe hij dat aankondigde en hoe hij daar de media voor gebruikte.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:59:47 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946106
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:49 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Nee vriend, je noemt iemand die een afwijkende mening heeft een stuk afval die een goed pak slaag moet krijgen. Je hele OP is lachwekkend.

En wie zijn types zoals mij? Je bedoelt types die vinden dat persoonlijke vrijheid belangrijk is, en je dus zelf mag kiezen waar je wel en niet respect voor hebt? Ik vraag me dan af uit welke enge trieste figuren je vriendenkring dan wel bestaat. :')
pi_178946127
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:54 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Begrip, echt!?
Nee dan heeft hij nog steeds geen recht tot zijn actie. Ik denk eigenlijk dat hij in wat voor geval dan ook nooit recht heeft tot deze actie

Maar wat hij zegt, is dat ze al 63 of 68 jaar (?!) bezig zijn en geen enkele gehoor krijgen. Daar geloof ik niet in, maar stel omdat ze genegeerd blijven worden, had hij geen idee meer hoe gehoord tr worden en daarom kwam hij met dit debiele idee. Ik denk een belangrijk stukje context
pi_178946155
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee vriend, je noemt iemand die een afwijkende mening heeft een stuk afval die een goed pak slaag moet krijgen. Je hele OP is lachwekkend.

En wie zijn types zoals mij? Je bedoelt types die vinden dat persoonlijke vrijheid belangrijk is, en je dus zelf mag kiezen waar je wel en niet respect voor hebt? Ik vraag me dan af uit welke enge trieste figuren je vriendenkring dan wel bestaat. :')
Je doet al een tijdje debiel.
Prima, maar verveel anderen daar niet mee
pi_178946167
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Okay kneusje, je boft dat er verder weinig reacties zijn daarom reageer ik op reacties van jou. Met types zoals jij bedoel ik types die alleen maar bezig zijn met "ikke ikke ikke"... Als je denkt dat de 2 minuten van 4 mei een potentieel podium is voor eigen gewin voor je eigen protest/ demonstratie dan is er iets niet goed in dat koppie van je. Kan je wellicht weinig aan doen. Chromosoompje teveel of juist te weinig.

Mijn vrienden kring bestaat net zoals ik uit mensen die vinden dat je rekening moet houden met elkaar, met gemaakte afspraken met momenten waarbij we stil staan bij het verleden. Mooiste van deze week waren de reacties van groeperingen zoals de molukkers en een gedeelte van de F side van Ajax die zich publiekelijk hebben uitgesproken tegen 't lawaai en voor de verdediging van de stilte. Goed mogelijk dat als zij dat niet hadden gedaan er meerdere onrust stokers waren gearriveerd dit omdat de politie in het verleden vaak nog te zwak op trad. Alhoewel dat nu gelukkig wel goed zat gezien de snelle reacties voor de stilte _O_
pi_178946182
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Begrip, echt!?
Natuurlijk. Als er een groepje mensen openlijk moordenaars staat te herdenken en de slachtoffers doodzwijgt begrijp ik volledig hoe dat ergernis kan opwekken.

Jij niet ?

Maar nogmaals: gelukkig begreep schreeuwlelijkje het alleen maar niet zo goed. Met wat uitleg en onderwijs is hij vast bij te sturen en staat hij volgend jaar beschaamd mee stil te zijn.
pi_178946213
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:05 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als er een groepje mensen openlijk moordenaars staat te herdenken en de slachtoffers doodzwijgt begrijp ik volledig hoe dat ergernis kan opwekken.

Jij niet ?
.
Ik weet niet zeker of ik hier op kan reageren, maar ik vind het zo wel best. Succes
pi_178946238
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:05 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Jij niet ?

Maar nogmaals: gelukkig begreep schreeuwlelijkje het alleen maar niet zo goed. Met wat uitleg en onderwijs is hij vast bij te sturen en staat hij volgend jaar beschaamd mee stil te zijn.
Hij mag vinden wat hij wil en protesteren wat hij wil maar niet bij de 2 minuten stilte van 4 mei. Sim-pel
pi_178946248
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:09 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Hij mag vinden wat hij wil en protesteren wat hij wil maar niet bij de 2 minuten stilte van 4 mei. Sim-pel
Gesproken als een echt bruinhemd :)
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:11:46 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:04 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Okay kneusje, je boft dat er verder weinig reacties zijn daarom reageer ik op reacties van jou. Met types zoals jij bedoel ik types die alleen maar bezig zijn met "ikke ikke ikke"... Als je denkt dat de 2 minuten van 4 mei een potentieel podium is voor eigen gewin voor je eigen protest/ demonstratie dan is er iets niet goed in dat koppie van je. Kan je wellicht weinig aan doen. Chromosoompje teveel of juist te weinig.

Mijn vrienden kring bestaat net zoals ik uit mensen die vinden dat je rekening moet houden met elkaar, met gemaakte afspraken met momenten waarbij we stil staan bij het verleden. Mooiste van deze week waren de reacties van groeperingen zoals de molukkers en een gedeelte van de F side van Ajax die zich publiekelijk hebben uitgesproken tegen 't lawaai en voor de verdediging van de stilte. Goed mogelijk dat als zij dat niet hadden gedaan er meerdere onrust stokers waren gearriveerd dit omdat de politie in het verleden vaak nog te zwak op trad. Alhoewel dat nu gelukkig wel goed zat gezien de snelle reacties voor de stilte _O_
Je profileert jezelf hier als een moraalridder maar schrijft een OP vol met haat en beledigt er lekker op los. En dat moet ik serieus nemen?

Je bent een hypocriet figuur die het lef heeft om mij een narcist te noemen terwijl je hier je eigen posts ligt te quoten en continue uit de hoogte zit te doen.

Je bent lachwekkend.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:12:35 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946281
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:10 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Gesproken als een echt bruinhemd :)
Het is een echte fascist.
pi_178946290
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je profileert jezelf hier als een moraalridder maar schrijft een OP vol met haat en beledigt er lekker op los. En dat moet ik serieus nemen?

Je bent een hypocriet figuur die het lef heeft om mij een narcist te noemen terwijl je hier je eigen posts ligt te quoten en continue uit de hoogte zit te doen.

Je bent lachwekkend.
Zo zo je hebt lang nagedacht over dit stukje diarree? Jij leest wat je wil lezen maar eigenlijk begrijp je weinig wat er nou gebeurt. Je hoeft mij niet serieus te nemen als je dat niet wil. Belangrijkste vind ik dat je 4 mei serieus neemt. Ik nam jou vanaf je eerste reactie al niet serieus. Je reacties zijn vooral vermakelijk (en das dus geen compliment voor je het denkt) ;)
pi_178946309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is een echte fascist.
Ga eerst nou eens uitzoeken wat 4 mei betekent voor je jezelf verder belachelijk maakt hier.
pi_178946336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:10 schreef Aanstootgevend het volgende:
bruinhemd
Yup ik herdenk slachtoffers van de 2de wereldoorlog waaronder de Joodse slachtoffers maar ik ben een soort bruinhemd? Waarom ga je Harvest niet opzoeken jullie weten niet waar 't over gaat.
pi_178946362
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:13 schreef LethalNinja het volgende:
Belangrijkste vind ik dat je 4 mei serieus neemt.
Gelukkig is jouw persoonlijke mening net zo irrelevant als die van die klapjosti die wilde gaan demonstreren (En uiteindelijk niet deed dus no biggie).
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:19:40 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:13 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Zo zo je hebt lang nagedacht over dit stukje diarree? Jij leest wat je wil lezen maar eigenlijk begrijp je weinig wat er nou gebeurt. Je hoeft mij niet serieus te nemen als je dat niet wil. Belangrijkste vind ik dat je 4 mei serieus neemt. Ik nam jou vanaf je eerste reactie al niet serieus. Je reacties zijn vooral vermakelijk (en das dus geen compliment voor je het denkt) ;)
"Iemand een stuk afval noemen en een pak slaag toewensen is best wel triest."

Dit was mijn eerste reactie, als je het hier niet mee eens bent dan bevestigd dit mijn punt over jou alleen maar meer.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:25:49 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946425
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:15 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ga eerst nou eens uitzoeken wat 4 mei betekent voor je jezelf verder belachelijk maakt hier.
Jij bent degene die zichzelf hier gigantisch belachelijk heeft gemaakt, het feit dat je dat zelf niet inziet is diep triest.

Je OP staat vol met haat, iemand met een andere mening noem je een stuk afval en wens je geweld toe, je beledigt users die het niet met je eens zijn, en op een gegeven ga je je eigen posts quoten. Veel enger kan het niet worden.

Je bent een hypocriete narcistische fascist. :W
pi_178946436
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

"Iemand een stuk afval noemen en een pak slaag toewensen is best wel triest."

Dit was mijn eerste reactie, als je het hier niet mee eens bent dan bevestigd dit mijn punt over jou alleen maar meer.
Ja jij vindt die uitspraken walgelijker dan iemand die oproept om de herdenking te verstoren. Want als die gast de herdenking wel verstoord had, dan vond LN die “walgelijke woorden”.

Je bent zo bezig om LN uit te dagen, je haat hem misschien zelfs, dat je wartaal aan het uitslaan bent

63 gewonden, toen iemand tijdens de herdenking bewust en expres begon te schreeuwen. Jeetje, je zal zo iemand maar een stuk afval noemen, jeetje

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 05-05-2018 00:34:27 ]
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:36:54 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946548
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja jij vindt die uitspraken walgelijker dan iemand die oproept om de herdenking te verstoren. Want als die gast de herdenking wel verstoord had, dan vond LN die “walgelijke woorden”.

Je bent zo bezig om LN uit te dagen, je haat hem misschien zelfs, dat je wartaal aan het uitslaan bent

63 gewonden, toen iemand tijdens de herdenking bewust en expres begon te schreeuwen. Jeetje, je zal zo iemand maar een stuk afval noemen, jeetje
Ik haat niemand joh, ik vind hem alleen zwaar hypocriet en arrogant.

En die damschreeuwer kon van tevoren niet weten dat er 63 gewonden zouden vallen.
pi_178946584
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik haat niemand joh, ik vind hem alleen zwaar hypocriet en arrogant.

En die damschreeuwer kon van tevoren niet weten dat er 63 gewonden zouden vallen.
En het veroorzaken van de paniek? Kon hij dat wel verwachten of wat was dat?

En die haat was mijn tweede theorie, omdat ik in de naïeve veronderstelling ben dat iedereen wel een beetje spoort en op zekere grond finctioneert.
pi_178946599
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij bent degene die zichzelf hier gigantisch belachelijk heeft gemaakt, het feit dat je dat zelf niet inziet is diep triest.

Je OP staat vol met haat, iemand met een andere mening noem je een stuk afval en wens je geweld toe, je beledigt users die het niet met je eens zijn, en op een gegeven ga je je eigen posts quoten. Veel enger kan het niet worden.

Je bent een hypocriete narcistische fascist. :W
Jij bent niet meer dan een kneusje. Mensen online voor fascist uit maken in deze contekst laat alleen maar zien dat je geen flauw idee hebt waar je op reageert. Je leest helemaal niet hij mag best een andere mening hebben en hij mag dat uiten maar niet op 4 mei. Nogmaals weet je begeleider wel dat je nog online bent? Je komt namelijk heel dom over met je reacties. Bij nieuwe reacties van je hoop ik dan dat 't wat beter wordt maar helaas.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 00:47:49 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178946634
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 00:42 schreef LethalNinja het volgende:
hij mag best een andere mening hebben en hij mag dat uiten maar niet op 4 mei.
Fascist gespot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')