Het is triest hoe hij het leuk vond om aan te kondigen dat 4mei moest worden verstoord via lawaai en hoe hij eigenlijk andere ophitste om daaraan mee te doen. Daar hadden zij hem wat mij betreft al voor mogen oppakken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het taalgebruik in je OP een stuk walgelijker.
Iemand een stuk afval noemen en een pak slaag toewensen is best wel triest.
Dat mag iedereen lekker zelf uitmaken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef LethalNinja het volgende:
De stilte van 4 mei is iets waar je met respect mee om gaat.
van een mug een olifant maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het is triest hoe hij het leuk vond om aan te kondigen dat 4mei moest worden verstoord via lawaai en hoe hij eigenlijk andere ophitste om daaraan mee te doen. Daar hadden zij hem wat mij betreft al voor mogen oppakken.
De stilte van 4 mei is iets waar je met respect mee om gaat. Je houdt gewoon 2 minuten je smoel. Daarna nog genoeg mogelijkheden om te protesteren.
TS begrijpt vrijheid inderdaad niet zo goedquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat mag iedereen lekker zelf uitmaken.
Leuke trolpoging ( i hope). Ik ga er toch even op in. In Nederland heb je veel vrijheid, je kan protesteren, je kan je mening overal etaleren. Maar alles heeft grenzen. Bij de 2 minuten stilte is dat iets waar je dan rekening mee moet houden. Morgen kan die man lekker protesteren das geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:06 schreef Handleiding het volgende:
[..]
TS begrijpt vrijheid inderdaad niet zo goed
Bullshit, je houdt er gewoon rekening mee. Niks "zelf uitmaken".quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat mag iedereen lekker zelf uitmaken.
Als ik wil (klop)boren om 8 uur op 4 mei of extra hard mijn motor (nee heb ik niet) opentrek dan doe ik dat. waarom is 4 mei ineens een grens? Fatsoen is wat anders dan vrijheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Leuke trolpoging ( i hope). Ik ga er toch even op in. In Nederland heb je veel vrijheid, je kan protesteren, je kan je mening overal etaleren. Maar alles heeft grenzen. Bij de 2 minuten stilte is dat iets waar je dan rekening mee moet houden. Morgen kan die man lekker protesteren das geen probleem.
Ik vind de reacties op zijn uitingen voor 4mei te slap, dit kan anderen inspireren om ook zoiets te ondernemen. Gelukkig stonden groeperingen maar ook de politie klaar om 't snel aan te pakken. Daarvoor natuurlijk mijn complimenten.
Jawel.Dat mag je zelf uitmaken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:11 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bullshit, je houdt er gewoon rekening mee. Niks "zelf uitmaken".
Fascist gespot.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:11 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Bullshit, je houdt er gewoon rekening mee. Niks "zelf uitmaken".
Narcist gespot, iedereen moet rekening houden met jou maar jij met niemand zekerquote:
Heb ik nergens gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Narcist gespot, iedereen moet rekening houden met jou maar jij met niemand zekerrekening houden gaat meerdere kanten op.
‘Ze’ mogen alles, maar van sinterklaas moeten ze wel afblijven. Vrijheid, iedereen gelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Leuke trolpoging ( i hope). Ik ga er toch even op in. In Nederland heb je veel vrijheid, je kan protesteren, je kan je mening overal etaleren. Maar alles heeft grenzen. Bij de 2 minuten stilte is dat iets waar je dan rekening mee moet houden. Morgen kan die man lekker protesteren das geen probleem.
.
Je begeleider weet dat je nog online bent? je begrijpt duidelijk niet waar het hier over gaat. Geen probleem kan je weinig aan doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd.![]()
Ga hulp zoeken man, waar maak je je druk over?
Yup dit, tegenwoordig en dan heb ik het dus over de relnicht wordt er door een kleine groep vooral gekeken waar ze weer kunnen schoppen. Dat het in je hoofd opkomt om 4 mei te verstoren vind ik al van de pot gerukt. Ik ben blij met de adrem reacties van justitie maar ook van een aantal groeperingenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:41 schreef Shittieboy het volgende:
Als ik TS goed begrijp gaat het er hier om dat hij ziet dat mensen steeds minder respect tonen naar elkaar, elkaars belangen, elkaars tradities, noem maar op.
In dit geval ben ik zelf heel sterk voor deze twee minuten stilte, omdat dit is ingeleid als stukje respect naar de mensen die er nu voor zorgen dat wij de vrije keuze hebben in wat wij dagelijks doen (met grenzen, duh). Hierin vind ik ook dat dat stukje respect tonen niet met een korreltje zout genomen kan worden. Wel vind ik het respectvol om te zeggen er zijn mensen om veel meer dingen omgekomen waarbij er voor de vrijheid of iets anders belangrijks is gevochten, al is het "alleen" al een moeder die ervoor gevochten heeft haar kinderen eten te kunnen geven en hen de vrijheid te geven, maar dat zelf niet overleefd heeft.
Dat zijn de dingen die we, zoals ik 4 mei begrepen heb, op deze dag herdenken. En die 2 minuten, daarin heb je naar mijn mening je respect te tonen.
Lees je eigen OP eens terug vriend.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je begeleider weet dat je nog online bent? je begrijpt duidelijk niet waar het hier over gaat. Geen probleem kan je weinig aan doen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je begeleider weet dat je nog online bent? je begrijpt duidelijk niet waar het hier over gaat. Geen probleem kan je weinig aan doen.
Omdat ik vind dat 4 mei met respect moet worden behandelt? Types zoals jij zullen trouwens nooit tot mijn vrienden kring behorenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lees je eigen OP eens terug vriend.
Ik denk dat jij degene bent die dringend behoeft heeft aan begeleiding.
vreemde comeback.Op veel reacties reageer je niet eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ben wel in een goede bui dat ik nog op jou en handleiding in ga 't is nogal duidelijk dat jullie hier gewoon wat zitten te kloten in dit topique.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |