SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Je kunt niet negatief zijn qua leeftijdquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mw. ToT neemt iemand mee die nog negatief is qua leeftijd. Lennon is dus ook niet de jongste!
quote:
*googelt shandy*quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets waar jij misschien nog te jong voor bent?
Ik weet het nog niet 100% maar ik ben voor 90% zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Diaan bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
*googelt shandy*
Oh, dit heet sneeuwwitje tegenwoordig. Vind het zelf echt goor maar er zijn mensen die het lekker vinden
ToT is wat ouder volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt niet negatief zijn qua leeftijdHij is gewoon ruim 20 weken...
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet 100% maar ik ben voor 90% zeker.Wij hebben dan al wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Die drinkt ook geen koffiequote:
Ik ook, technisch gezien. 10e wordt ik 41quote:
Ik koop het nog vaak. Ik vind het zelf heel erg lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
*googelt shandy*
Oh, dit heet sneeuwwitje tegenwoordig. Vind het zelf echt goor maar er zijn mensen die het lekker vinden
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest, maar ik zou je eigen thermosfles meenemenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die drinkt ook geen koffie
Oeh ja. Hoe duur is de koffie daar?
Ik ook.quote:
Ik ben voor zover ik weet de enige student in Nederland die geen koffie drinktquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
een sneeuwwitje is anders dan shandyquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
*googelt shandy*
Duurquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
ouwe l... oh nee.. groen blaadje!quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook, technisch gezien. 10e wordt ik 41
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest, maar ik zou je eigen thermosfles meenemen
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat meen je niet? Eigenlijk moet je dan een keer van te voren verkennen.
Dan is dit een mooie gelegenheid om te gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest, maar ik zou je eigen thermosfles meenemen
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest,
Volgens mij mag je geen eigen consumpties meenemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Ja, dat is knok's medicatie. Hij moet op tijd zijn medicatie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |