Rekenen blijft ook lastig.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:26 schreef Levi01 het volgende:
Ja hallo,
Zoals een echte sloeber sleep ik mezelf dagelijks naar de supermarkt om een paar halve liters Pitt® bier in te slaan. Meestal zo'n 8 blikken, daar kom ik de dag wel mee door.
Nu krijg ik natuurlijk leefgeld van mijn bewindvoerder, dit is 50 euro per week. Dus voor 25 euro kan ik de hele week bier drinken, en voor 25 euro kan ik eten kopen en natuurlijk shag.
Nu WAS een blik Pitt altijd 45 cent bij de Jumbo, maar sinds vandaag is de prijs verhoogt naar 29 cent, waardoor ik 2,50 minder heb om van te leven doordeweeks.
Klacht lijkt me duidelijk. Alles wordt duurder, maar mijn leefgeld blijft hetzelfde.
Waarom? Ik leef met de dag, en een krat kost statiegeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:37 schreef spiritusbus het volgende:
Een echte schooier had Pitt uit flesjes gedronken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:37 schreef Levi01 het volgende:
[..]
Waarom? Ik leef met de dag, en een krat kost statiegeld.
Dat is alleen de eerste dag een probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:37 schreef Levi01 het volgende:
[..]
Waarom? Ik leef met de dag, en een krat kost statiegeld.
Precies! Kan jou het schelen dat je Korsakoff krijgt. Dat vergeet je dan toch steedsquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:10 schreef macuscam het volgende:
Gewoon nog minder aan eten spenderen, wordt je ook eerder bezopen.
Kratje bier voor ~5,- bij inlevering van n kratjequote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste dag een probleem.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 00:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Kratje bier voor ~5,- bij inlevering van n kratje
Pitt moet je wel lauw drinken.
Bij jumbo is die altijd onder de euro en bij Dirk vaak zelfs in de 80 cent.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Bij de albert heijn heb je gladiator bier, 10% voor 1,09. Je betaalt iets meer maar dat bespaar je in toiletwaterkosten omdat je minder vaak hoeft te plassen. En anders het plassen ophouden en dan combineren met een douchebeurt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bij jumbo is die altijd onder de euro en bij Dirk vaak zelfs in de 80 cent.
Ik wou dat serieus doen toen. Had zoiets van die paar meter lopen kan ik er makkelijk 1 drinken.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:01 schreef Divje het volgende:
Je bent pas een echte Pitt-drinker als je het eerste blik opentrekt als je de kassa voorbij bent.
Ja, makkiequote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wou dat serieus doen toen. Had zoiets van die paar meter lopen kan ik er makkelijk 1 drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |