quote:
Pics?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:33 schreef macuscam het volgende:
Onterechte klacht, te korte rokjes bestaan niet.
pics van hoe het moet?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:46 schreef Handleiding het volgende:
De TT zegt het eigenlijk al.
Ze zijn NIET #READY
Niet als vrouw er nu heerlijk luchtig bij lopenOp mn werk loopt nu zo'n muts in een a-sexy spijkerbroek en saaie trui.
Vrouwen horen zo min mogelijk te dragen zodat alle rondingen goed zichtbaar zijn. Dat is hoe we doen!
S/O naar VGD, Iwanius, BoneThugs en Plompzakker!
Teveel stof om over na te denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Onterechte klacht, want
[ afbeelding ]
hou je kk bek sexistquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:46 schreef Handleiding het volgende:
Ze zijn NIET #READY
Niet als vrouw er nu heerlijk luchtig bij lopenOp mn werk loopt nu zo'n muts in een a-sexy spijkerbroek en saaie trui.
Vrouwen horen zo min mogelijk te dragen zodat alle rondingen goed zichtbaar zijn. Dat is hoe we doen!
Terechte klacht. Vooral van die mutsen die dan met 1 hand fietsen om met de andere hand hun jurkje tegen windvlagen te beschermen en niet op te laten waaien. (tussen de benen zodat je hun onderbroekje niet ziet)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:46 schreef Handleiding het volgende:
Ze zijn NIET #READY
Gejat vanuit Amerika deze "daisy dukes" die ik uit mijn jeugd nog ken en die toen standaard 'zomer' kledij was in het Zuiden van de USA. Meestal gedragen door Amerikaanse tieners en tig jaar later vinden de hipsters in NL ineens dat het ook hip is om erin te lopen terwijl ze niet eens doorhebben dat het een uit armoe geboren kledingstuk isquote:Op zaterdag 5 mei 2018 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag geen vrouwen in korte rokjes gezien, maar wel korte broekjes
Nee, dat kwam omdat Daisy Duke uit The Dukes of Hazzard ze altijd droeg.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gejat vanuit Amerika deze "daisy dukes" die ik uit mijn jeugd nog ken en die toen standaard 'zomer' kledij was in het Zuiden van de USA. Meestal gedragen door Amerikaanse tieners en tig jaar later vinden de hipsters in NL ineens dat het ook hip is om erin te lopen terwijl ze niet eens doorhebben dat het een uit armoe geboren kledingstuk is
Armoe? Ja, armoe. In het Zuiden van de USA is i.v.g met het Noorden altijd minder geld geweest en de meeste dochters toen waren van boeren. En daar zij geen geld hadden om zomer kleding te kopen werden dus jeans (die men altijd droeg) kort geknipt en als een veredelde bermuda dan maar gedragen. Uiteraard i.c.m. laarzen en zo een houthakkers hemd die ook nog opgeknoopt werd zodat ze buik bloot was. Bloot omdat het in het Zuiden van de USA snikheet is en zo lucht het ook een beetje op je lichaam. En de naam "Daisy" is makkelijk te verklaren: De meeste boerendochters in het Zuiden van de USA hebben als voornaam "Daisy".
Vernoemd naar Daisy Duke uit the Dukes of Hazzardquote:Op maandag 7 mei 2018 12:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gejat vanuit Amerika deze "daisy dukes" die ik uit mijn jeugd nog ken en die toen standaard 'zomer' kledij was in het Zuiden van de USA. Meestal gedragen door Amerikaanse tieners en tig jaar later vinden de hipsters in NL ineens dat het ook hip is om erin te lopen terwijl ze niet eens doorhebben dat het een uit armoe geboren kledingstuk is
Armoe? Ja, armoe. In het Zuiden van de USA is i.v.g met het Noorden altijd minder geld geweest en de meeste dochters toen waren van boeren. En daar zij geen geld hadden om zomer kleding te kopen werden dus jeans (die men altijd droeg) kort geknipt en als een veredelde bermuda dan maar gedragen. Uiteraard i.c.m. laarzen en zo een houthakkers hemd die ook nog opgeknoopt werd zodat ze buik bloot was. Bloot omdat het in het Zuiden van de USA snikheet is en zo lucht het ook een beetje op je lichaam. En de naam "Daisy" is makkelijk te verklaren: De meeste boerendochters in het Zuiden van de USA hebben als voornaam "Daisy".
Nee jongen, je zit er gewoon naast.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:26 schreef Iwanius het volgende:
Gast, jij denkt dat alles op tv de basis is. Die tv serie is gebaseerd op het wel en weer in het Zuiden van de USA. Auto, tongval, kleding Catherine Bach. Dus wat klets je nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |