het zijn nu al twee seizoenen. seizoen 3 komt volgend jaar. Maar het is dit jaar door Netflix overgenomen dus ik gok dat ze Johnny Lawrence wat meer gaan opvoeden met SJW-geneuzel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:31 schreef I-O het volgende:
Ik heb deze weken geleden gezien. Ik dacht dat ik erg laat was ondat het een releasdate had van 2 Mei 2018. Ik vond em echt tof en er komt een seizoen 2 aan.
Ja klopt seizoen 2 ik ook gezienquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
het zijn nu al twee seizoenen. seizoen 3 komt volgend jaar. Maar het is dit jaar door Netflix overgenomen dus ik gok dat ze Johnny Lawrence wat meer gaan opvoeden met SJW-geneuzel.
Ik wil ook verder kijken! Het goede nieuws is wel dat seizoen 3 al is opgenomen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:16 schreef IW2B het volgende:
Jammer dat het 3e seizoen pas begin 2021 komt. Vond eerste twee top en wil verder kijken...
Sterker nog, begreep uit een interview dat de montage zelf al af is. Maar Netflix heeft het zelf naar begin 2021 geschoven. Vast om de abo's 'vast te houden'. Erg jammer...quote:Op donderdag 10 september 2020 23:57 schreef hebikweer het volgende:
[..]
Ik wil ook verder kijken! Het goede nieuws is wel dat seizoen 3 al is opgenomen.
In de tussentijd kijk maar op Youtube naar alles over Cobra Kai.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef IW2B het volgende:
[..]
Sterker nog, begreep uit een interview dat de montage zelf al af is. Maar Netflix heeft het zelf naar begin 2021 geschoven. Vast om de abo's 'vast te houden'. Erg jammer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Dat schiet al op! De eerste twee seizoenen hebben mij erg verrast ! Een van de leukste series van 2020 voor mijquote:Op zaterdag 21 november 2020 22:32 schreef CoExist het volgende:
Seizoen 3 vanaf 8 januari op Netflix!
Ik ben het helemaal met je eens! Nog maar even en we kunnen weer verder kijken. Ik hoop overigens niet dat Johnny nu opeens politiek correct is nu de serie voor het eerst onder de `Netflix vlag' is opgenomen.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:34 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dat schiet al op! De eerste twee seizoenen hebben mij erg verrast ! Een van de leukste series van 2020 voor mij
Johnny vond ik een hele aimabele gozer. Beetje onhandig, maar dat was juist zijn charme. Zou inderdaad zonde zijn van de politiek correcte saus . Maar ik dacht gelezen te hébben dat dit seizoen al af was of ver gevorderd voordat de Netflix-deal er wasquote:Op woensdag 23 december 2020 13:19 schreef hebikweer het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Nog maar even en we kunnen weer verder kijken. Ik hoop overigens niet dat Johnny nu opeens politiek correct is nu de serie voor het eerst onder de `Netflix vlag' is opgenomen.
Dit was ook mooi om te zien. Sowieso de discussie wie de badguy is. Als kleine jonge zag ik alleen cobra kai als badguy. Maar nu ik wat ouder ben zie je dat het niet zo zwart-wit is.quote:
Nope, nieuwe datum:quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:32 schreef CoExist het volgende:
Seizoen 3 vanaf 8 januari op Netflix!
En hoe epic kan 2021 beginnen!quote:
Heb de trailers gezien, leek mij niet erg interessant. Beetje melken van de franchisequote:
Vind het wel een tof seizoen tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
Inmiddels afgekeken en ik vond dit het minste deel van de drie seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is inderdaad soms wat teveel teenage drama. Maar verder is gewoon heerlijk weg kijken.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Vind het wel een tof seizoen tot nu toe.
Back story van John Kreese enzo.
En natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is inderdaad soms wat teveel teenage drama. Maar verder is gewoon heerlijk weg kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |