SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Van mij mag je meeposten, hoor (lol).quote:
mastermindquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van mij mag je meeposten, hoor (lol).
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De strijd is gestreden, de winnaar is gekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Israël heeft geen problemen met ISIS aan z’n grens dus PSVCL ook niet met Israëlquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je het wel aan dat het start in Israël?
Het is geen proloog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Ericr het volgende:
Een Nederlandse renner die een proloog wint in een grote ronde. Laatste was Breukink toch?
Tom 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Ericr het volgende:
Een Nederlandse renner die een proloog wint in een grote ronde. Laatste was Breukink toch?
Dumoulin 2016, al was dat ook net als dit geen proloog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Ericr het volgende:
De komende dagen gaan de sprintersploegen sowieso controleren.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:09 schreef Szura het volgende:
Gewoon weggeven die trui aan een nobuddie morgen
Mooi land dat Palestinaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je het wel aan dat het start in Israël?
Zo rolt Eurosport.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Een gast die in een Italiaanse koers startend in Israël in het Spaans duiding komt geven aan Nederlandse kijkers
Gelukkig hadden we een Belg om het te vertalenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Een gast die in een Italiaanse koers startend in Israël in het Spaans duiding komt geven aan Nederlandse kijkers
Jiffy bags liggen nog bij de douanequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sky met niemand in de top 20 van een tijdrit, dat moet lang geleden zijn.
Team Sky die faalt in de Giro. Dat is bijna ieder jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sky met niemand in de top 20 van een tijdrit, dat moet lang geleden zijn.
Duurt wel lang voor Columbiafan komt duiden.quote:
(Semitische)Joden hebben daar altijd gewoond idd ,niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen Palestina een land was, was het van de joden
Tour.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ligt de focus van Froomey op de Tour of staat hij hier op zijn best?
Hij staat hier niet op zijn best omdat hij vanmorgen op zijn bek ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ligt de focus van Froomey op de Tour of staat hij hier op zijn best?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen Palestina een land was, was het van de joden
Eerder dan onze islamitische vrienden inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(Semitische)Joden hebben daar altijd gewoond idd ,niks mis mee.
Dat wordt ritten kapen, denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali en Quintana wel matig vandaag, wat zal dit betekenen voor hun klassementsaspiraties?
Hihahoquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali en Quintana wel matig vandaag, wat zal dit betekenen voor hun klassementsaspiraties?
Ik dacht dat je homo wasquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een geile jongen is t ook. nohomo
Uiteraard. Maar is hij volledig voor de Giro geprepareerd of staat hij met de Tour op 110%. Ik neem aan de Tour, maar hoe groot is de kans dat hij daar mag starten, dus ik kan me voorstellen dat Sky hem de Giro wil laten winnenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij staat hier niet op zijn best omdat hij vanmorgen op zijn bek ging.
Nog maar twee jaar en acht maanden.quote:
en dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nog maar twee jaar en acht maanden.
Verlaat Trump alweer het Witte Huis. De tijd vliegt.quote:
Komt ajacied422 dan terug?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verlaat Trump alweer het Witte Huis. De tijd vliegt.
Dat is een aannamequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Rijdt sunweb nog onder duitse licentie btw? Want nu ook dat trainingscentrum in Nederland komt..
Nee hoor, die wint gewoon weer denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gisteren tot 19:00 aan de buis gekluisterd voor een vluchterszitsprintje.quote:
Ik had Tom gewoon een dikke smakkerd gegevenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Italiaanse doet ook al aan fake kisses, chanant.
Gibbons op 0.40quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:27 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Max die witte trui een paar dagen kunnen houden of zijn er gevaarlijke jonge sprinters die dicht staan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik had Tom gewoon een dikke smakkerd gegeven
Ik nog wel meerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik had Tom gewoon een dikke smakkerd gegeven
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:34 schreef opgebaarde het volgende:
Tom Dumoulin is de eerste mens ter wereld die de eerste etappe van de Giro in Israël wint.
Wat een held
Meestal tussen 18u en 19uquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:28 schreef skysherrif het volgende:
Hoelang duurth t meestal voor CM uitslagen komen?
Toen onder Alpecin wilden ze graag onder Duitse licentie rijden. Dat is sindsdien niet meer veranderd. Sunweb zit ook in Duitsland dus zullen ze niet zo snel terug veranderen wellicht.quote:
@TourdeJosequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Overigens, wat vinden jullie goede wielrentwitterkanalen om te volgen?
Gewoon van start tot finish in het roze rijdenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt lastig voor Tom om dat roze al in Israel kwijt te raken, wellicht dat Campenaerts een handje wil helpen door een paar boni's te pakken. Hoe zit het met de waaierkansen in de woestijn zondag?
Niet verdedigen =/= kwijt willen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Wordt lastig voor Tom om dat roze al in Israel kwijt te raken, wellicht dat Campenaerts een handje wil helpen door een paar boni's te pakken. Hoe zit het met de waaierkansen in de woestijn zondag?
Sinds een weekend Londen moet ik zodra ik iets hoor of lees over de Etna, altijd denken aan pizza Etna. Nondeju wat een hete rotzooi was dat, iedereens darmen over de rooiequote:
Kan me niet bepaald voorstellen dat Tom, of welke favoriet dan ook, nu al zit te wachten op die ongein. Woensdag is een uitgelezen kans om dat ding weg te geven, Betancur voor roze zeg ik je.quote:
Roze betekent ook verplicht op podium komen, interviews bla bla. Dat moet je gewoon vermijden in eerste wekenquote:
Hier zou niets mis mee zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan me niet bepaald voorstellen dat Tom, of welke favoriet dan ook, nu al zit te wachten op die ongein. Woensdag is een uitgelezen kans om dat ding weg te geven, Betancur voor roze zeg ik je.
Froome gaat in die dan wss weer veel minder tijd verliezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Voor zo'n korte tijdrit zijn er nu al best wel gigantische verschillen. Dat wordt wat in de lange tijdrit in Italië. Daar wordt met minuten gesmeten.
18e, maar ik had nog een half uurtje om mijn team te maken en de spelregels te bekijken, dus ik ben gigantisch de fout ingegaan met de kluns.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah kijk, 3e van de 24 in de Fok! subleague van Sportpools. Gescoord met Dumoulin, Dennis en (opmerkelijk genoeg) Pozzovivo. Niet slecht.
Van Emden gaat nog wel komen in de tweede tijdrit, het parcours was hier niet op zijn lijf geschreven.quote:
Je had het over Israel. Woensdag kan prima, maar dan wel voor iemand uit de vroege vlucht.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan me niet bepaald voorstellen dat Tom, of welke favoriet dan ook, nu al zit te wachten op die ongein. Woensdag is een uitgelezen kans om dat ding weg te geven, Betancur voor roze zeg ik je.
Wat dacht je dan dat ik bedoelde, dat Dumorain zich bewust op achterstand zou laten rijden of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je had het over Israel. Woensdag kan prima, maar dan wel voor iemand uit de vroege vlucht.
Nee, dat die zogenaamde ongein best een paar dagen kan en mag duren. Sprintersploegen lossen het wel op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat ik bedoelde, dat Dumorain zich bewust op achterstand zou laten rijden of zo?
Hentsvrie hoop ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:01 schreef franklop het volgende:
Gelukkig dat ik met de plee-er nog in de auto kon kijken
Zeker. De CD speler gleuf dient mooi als telefoonhoesvasthouderquote:
Genotquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeker. De CD speler gleuf dient mooi als telefoonhoesvasthouder
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De strijd is gestreden, de winnaar is gekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij klinkt ook verdomd serieus.twitter:Movistar_Team twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 17:08:58#Giro101 🎥 @cabg1989, 11º en la CRI inaugural de Jerusalén: "Nunca me había encontrado tan bien en una contrarreloj. Como decía en la previa, el @giroditalia siempre supone un extra de motivación para mí". https://t.co/ew9cnyk1wr reageer retweet
Die vast erg content isquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
9e in de subliek. Net boven de mooie 28e plaats van Nattekrant.
Hij ziet er in ieder geval verdomd goed uit voor zijn doenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:16 schreef showtimer het volgende:
[..]Hij klinkt ook verdomd serieus.twitter:Movistar_Team twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 17:08:58#Giro101 🎥 @cabg1989, 11º en la CRI inaugural de Jerusalén: "Nunca me había encontrado tan bien en una contrarreloj. Como decía en la previa, el @giroditalia siempre supone un extra de motivación para mí". https://t.co/ew9cnyk1wr reageer retweet
als hij de subleague wint dan stop ik voor altijd met deze spellenquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:22 schreef franklop het volgende:
[..]
als hij de subleague wint dan stop ik voor altijd met deze spellen
Bij BMC gaan ze gezellig samen sprinten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou de Israhel Academie gaan voor Sbarali of Dempster?
He, Israel dus, Sbarali uiteraard.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Jij gelooft niet in Danny?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom er opeens achter dat Viviviani werkelijk 0 concurrentie heeft deze hele Giro.
Mareczko doet mee hoor!!! Al moet hij morgen vast lossen op enige heuveltjequote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom er opeens achter dat Viviviani werkelijk 0 concurrentie heeft deze hele Giro.
Djumbo heeft gefaald.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die heeft er toch maar mooi even twee achter zich gehouden vandaag.
Morgen is ook maar 167 km. Dan geef ik hem een goede kans.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mareczko doet mee hoor!!! Al moet hij morgen vast lossen op enige heuveltje
Nog een geluk dat ze Malucelli niet hebben meegenomenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
God, dat Androni heeft me toch een hoog BORA gehalte.
Bennett gaat een ritje winnen. Zoals Richeze vorig jaar met kunst en vliegwerk steeds alles recht wist te breien, gaat Wolfpack dit jaar niet lukken.quote:
Maar ik heb hier gelezen dat Viviani 7 ritten gaat winnen. Dan blijft er weinig over.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bennett gaat een ritje winnen. Zoals Richeze vorig jaar met kunst en vliegwerk steeds alles recht wist te breien, gaat Wolfpack dit jaar niet lukken.
Sabatini gaat het minstens één keer verknallen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik heb hier gelezen dat Viviani 7 ritten gaat winnen. Dan blijft er weinig over.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
God, dat Androni heeft me toch een hoog BORA gehalte.
Belletti zou ik toch gokken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:39 schreef Chiappucci het volgende:
Weten we al wie gaat sprinten bij Androni?
en dan wint Viviani alsnogquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Androni gaan ze gewoon met 8 man sprinten.
Belletti zou de man zijn met Gavazzi als loods.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:39 schreef Chiappucci het volgende:
Weten we al wie gaat sprinten bij Androni?
Feltet is dit jaar keihard aan het trollen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Denen denken overigens dat Bennett gaat winnen![]()
Er stonden er best een aantal in de lijst voor vandaag die alsnog donkere paarden waren, dus de hoop is nog niet verlorenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, die Denen hebben mijn gokjes allemaal weer in hun lijst staan
Was ook weer te mooi om waar te zijn
Als je het halve peloton noteert gebeurd zoiets jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er stonden er best een aantal in de lijst voor vandaag die alsnog donkere paarden waren, dus de hoop is nog niet verloren
quote:
Oké, dus toch voor de ervaren man. Benieuwd hoe ze Ballerini en Vendrame gaan uitspelen dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Belletti zou de man zijn met Gavazzi als loods.
Die mogen misschien best hun eigen kans gaan. Belletti krijgt alleen sowieso Gavazzi mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
[..]
Oké, dus toch voor de ervaren man. Benieuwd hoe ze Ballerini en Vendrame gaan uitspelen dan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees nu dat BMC geen kopman heeft aangewezen voor sprints?
Dat zijn toch meer types voor de lastigere etappes.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
[..]
Oké, dus toch voor de ervaren man. Benieuwd hoe ze Ballerini en Vendrame gaan uitspelen dan.
Ik zou ook niet durven leunen op de werken van Sjempie.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees nu dat BMC geen kopman heeft aangewezen voor sprints?
Roelandts heeft niet laten zien dat hij uberhaupt wil werken voor een anderquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet durven leunen op de werken van Sjempie.
Wat is daar zo raar aan?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom ruim 2 ton goedkoper uitquote:
Sam Bennettquote:
Koentje was een leukequote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Als ik niet zo'n pisnicht was geweest om Goncalves uit mijn team te gooien was ik waarschijnlijk dagwinnaar geworden. Potverdrie.
Giejoom misschien?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Een ploegleider met ballen zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sabatini gaat het minstens één keer verknallen.
Waar bereidt die klootzak zich dan op voor?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:54 schreef wimderon het volgende:
Tony Martin die aangeeft dat hij zich hier niet op heeft voorbereid.
Goede aankoop van Katusha.
Extreme Weather Protocolquote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar bereidt die klootzak zich dan op voor?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een ploegleider met ballen zegt [ afbeelding ] tegen De Saab en zet Morkov voor Viviani.
Gaan met die banaan.quote:QUICK-STEP FLOORS:
D.S. BRAMATI Davide 10000826908 ITA 003932499514602 BRAMATI@DECOLEF.COM
D.S. 2 VAN SLYCKE Rik 10001046267 BEL 0032477396093 VANSLYCKE@DECOLEF.COM
Vrijbuiten, zegt ie.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar bereidt die klootzak zich dan op voor?
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Je weet dat die niet tijdens de tijdrit is gevallen :’)quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:38 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD![]()
![]()
Vallen en nog maar 37 seconden verliezen. Had natuurlijk makkelijk binnen 10 sec. gestaan als dat niet was gebeurd. Maakt het wel leuk, want aanvallen zal ie![]()
DJOStwitter:giroditalia twitterde op vrijdag 04-05-2018 om 17:33:22“We worked hard all the year and it works out on the day that we hoped” @tom_dumoulin #Giro101 l “Abbiamo lavorato duro tutto l’anno per questo ed ha funzionato nel giorno che speravamo” |"Trabajamos duro todo el año y todo ha funcionado lo mejor en este día" https://t.co/BrbV79xH0X reageer retweet
De vlogs van Mart zijn relevanter. Zit al de hele tijd te F5'en op deze pagina: https://www.nu.nl/martquote:
Is power watts het gemiddeld getrapte aantal watts? Zo ja, hoe kan het dan dat Dumoulin beter is? Betere indeling? Betere techniek?quote:
Aerodynamica, rolweerstand.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is power watts het gemiddeld getrapte aantal watts? Zo ja, hoe kan het dan dat Dumoulin beter is? Betere indeling? Betere techniek?
Watt is per definitie gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is power watts het gemiddeld getrapte aantal watts? Zo ja, hoe kan het dan dat Dumoulin beter is? Betere indeling? Betere techniek?
Watts worden doorgaans berekend aan de hand van je gewicht. Dumoulin is lichter dan Dennis en hoeft daarom minder hoog te scoren. Watts per kilogram wordt vaker gehanteerd dan de totale score en is eigenlijk relevanter.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:24 schreef Falco het volgende:
[..]
De vlogs van Mart zijn relevanter. Zit al de hele tijd te F5'en op deze pagina: https://www.nu.nl/mart
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/user-411867241
Mart is nog geen halve minuut aan het woord en Jean en hij zijn al verenigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:24 schreef Falco het volgende:
[..]
De vlogs van Mart zijn relevanter. Zit al de hele tijd te F5'en op deze pagina: https://www.nu.nl/mart
Wat opzich niet erg is.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Lance![]()
Prima podcastje, alleen weet die andere gast echt viesweinig over wielrennen.
Nee. Het is zelfs wel leuk, hij komt ook altijd met andere informatie, ze kunnen goed samen praten en het is ook wel leuk dat je hoort dat hij steeds meer leert.quote:
Thanks. Komt er geen YouTube-versie van?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/user-411867241
Gemiddelde = delen door tijd. J/s is delen door tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een Watt is een Joule per seconde. Dus zeker niet per definitie gemiddeld.
Een seconde is niet echt relevant als gemiddelde als je het hebt over een tijdrit van 12 minuten of (in dit geval) een stuk van 2:45. Piekwattages zijn leuk, maar uiteindelijk is het gemiddelde wattage belangrijker. Dus het gemiddelde Joule per seconde over langere tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddelde = delen door tijd. J/s is delen door tijd.
Een piekwattage is ook over een bepaalde (hele korte) tijd gemeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een seconde is niet echt relevant als gemiddelde als je het hebt over een tijdrit van 12 minuten of (in dit geval) een stuk van 2:45. Piekwattages zijn leuk, maar uiteindelijk is het gemiddelde wattage belangrijker. Dus het gemiddelde Joule per seconde over langere tijd.
Je moet het gewoon zo snel mogelijk lozen als klassementrenner in eerste weekquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:49 schreef TLC het volgende:
Ik zie Tom die roze trui niet zomaar cadeau geven aan iemand anders, elke dag in t roze is toch mooi voor de statistiekenMaar natuurlijk kunnen ze bij SW niet achter elk half paard aan gaan fietsen om het roze te verdedigen.
Kampenaarts zie ik wel meespringen in een vlucht voor bonificatiesecondenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen en overmorgen wordt het toch een sprint, dus dan houdt ie het roze wel. Etappe vier is onvermijdelijk voor de vluchters en daar zal dan ook wel niet achtervolgd worden (in ieder geval niet door Sunweb).
Dat hij blij is met het roze, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kampenaarts zie ik wel meespringen in een vlucht voor bonificatieseconden
Oke man. Goede jinx dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb er trouwens echt superveel vertrouwen in sinds vandaag
Zijn vorm was op voorhand nog een beetje een vraagteken, maar het is duidelijk gewoon dik in orde. Verder valt de concurrentie behoorlijk tegen. Tom gaat 'gewoon' weer de Giro winnen hoor, ik voel hetIk krijg bij hem ook echt zo'n onoverwinnelijke vibe, iets wat ik bij Nederlandse wielrenners nog nooit eerder heb gezien. Tom is een echte winnaar, een type Sven Kramer.
tommetje gaat keihard aan gort worden gereden in de bergen door FroomeGOD en PoelsGOD. Hij pakt nu met heel veel geluk 37 sec. op Froome, doordat Froome viel in de verkenning. Sky gaat hem natuurlijk kapot schroeien in de bergen, want die zijn vorig jaar nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb er trouwens echt superveel vertrouwen in sinds vandaag
Zijn vorm was op voorhand nog een beetje een vraagteken, maar het is duidelijk gewoon dik in orde. Verder valt de concurrentie behoorlijk tegen. Tom gaat 'gewoon' weer de Giro winnen hoor, ik voel hetIk krijg bij hem ook echt zo'n onoverwinnelijke vibe, iets wat ik bij Nederlandse wielrenners nog nooit eerder heb gezien. Tom is een echte winnaar, een type Sven Kramer.
Kwootquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
tommetje gaat keihard aan gort worden gereden in de bergen door FroomeGOD en PoelsGOD. Hij pakt nu met heel veel geluk 37 sec. op Froome, doordat Froome viel in de verkenning. Sky gaat hem natuurlijk kapot schroeien in de bergen, want die zijn vorig jaar nog niet vergeten.
Eerlijk gezegd deed dat me ook meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Eigenlijk vond ik Kruijswijk in 2016, op dat stukje asfalt op vrijdag na, altijd meer onoverwinnelijkheid uitstralen dan Dumoulin in 2017.
Froome is te aangeslagen door dopingperikelen + valpartij + publieke opinie. Poels is ook nog niet super. Sky doet voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
tommetje gaat keihard aan gort worden gereden in de bergen door FroomeGOD en PoelsGOD. Hij pakt nu met heel veel geluk 37 sec. op Froome, doordat Froome viel in de verkenning. Sky gaat hem natuurlijk kapot schroeien in de bergen, want die zijn vorig jaar nog niet vergeten.
tommetje is in mij ogen juist helemaal geen gevaar voor de titel. Wint hier, omdat hij een ijzersterke tijdrit heeft meer niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Froome is te aangeslagen door dopingperikelen + valpartij + publieke opinie. Poels is ook nog niet super. Sky doet voor spek en bonen mee
Het gevaar voor Tom komt vanuit Italiaanse hoek, Pozzovivo was indrukwekkend en Aru reed een matige tijdrit maar gaat in de bergen nog wel aanvallen.
Kruijswijkquote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Eigenlijk vond ik Kruijswijk in 2016, op dat stukje asfalt op vrijdag na, altijd meer onoverwinnelijkheid uitstralen dan Dumoulin in 2017.
Tijd voor een bingokaart.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:24 schreef Jason22 het volgende:
Zag de link naar het filpmje van Mart nog niet staan, dus hier is ie: https://www.nu.nl/235309/(...)geen-verrassing.html
'Sievstjov'
Ook omdat je op dat moment al doorhad dat hij zo'n kans misschien nooit meer gaat krijgen (en Kruijswijk heeft natuurlijk al een voorgeschiedenis met blessures en ander gedoe, dus iets meer de gunfactor waarschijnlijk). Bij Dumoulin wist je dat die kans op een grote ronde er nog wel eens komt, ook als hij het nog verprutst had vorig jaar.quote:
Ik verwacht "gewoon" Viviani morgen, maar zo'n zekerheidje is het ook niet, lijkt me. Is niet altijd even constant en zo superieur verwacht ik de trein voor hem ook niet, daarvoor was zo'n Richeze een stuk handiger geweest. Bennett heeft juist wel een ideale leadout..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral net voor zijn val vond ik Kruijswijk erg indrukwekkend. Toen op die Agnello hadden Valverde, Chaves en Nibali allemaal een zwak moment, maar Steven kwam gewoon niet in de problemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dumoulin is meer van afhaken en weer terugkomen. Dat is wel knap. Maar Kruijswijk kreeg je er gewoon niet af, die bleef in je wiel plakken. Dat was gewoon een zeer sterk staaltje wielrennen. Bizar zuur hoe het verlopen is
Dat klopt niet inderdaad, sowieso pakte Dumoulin pas na de tijdrit het roze vorig jaar, dat was na 1,5 week koers..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:45 schreef TLC het volgende:
Hoe komen ze bij de NOS erbij dat Tom voor het 3de opeenvolgende jaar in t roze begint ?
Telt die Oostenrijker van vorig seizoen niet meer mee ?
Morgen is ook direct de zwaarste opgave voor Team Pat om een echte trein op de rails te zetten denk ik eigenlijk. Niemand weet nog hoe de verhoudingen liggen en dan krijg je ploegen met C-garnituur die denken kans te maken. Bahrain met Bonifazio of zo, ik roep maar even wat. Het is daarnaast ook nog eens kort en vlak, dus de grapjokers die Guardini en Mareczko heten zullen ook wel kansen zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik verwacht "gewoon" Viviani morgen, maar zo'n zekerheidje is het ook niet, lijkt me. Is niet altijd even constant en zo superieur verwacht ik de trein voor hem ook niet, daarvoor was zo'n Richeze een stuk handiger geweest. Bennett heeft juist wel een ideale leadout..
Maar hopelijk wint Poppeltje
Instituut Mart sprak het woord in den beginne.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:24 schreef Jason22 het volgende:
Zag de link naar het filpmje van Mart nog niet staan, dus hier is ie: https://www.nu.nl/235309/(...)geen-verrassing.html
'Sievstjov'
Dat was vreselijk ja, op de een of andere manier vond ik Kruijswijk ook veel bijzonderder dan Dumoulin. Misschien omdat hij bergop echt de beste was, misschien omdat hij het nooit écht zo had laten zien..quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:55 schreef Aguero het volgende:
Steven was zo onvoorstelbaar goed dat jaar.
Ik denk dat ik nooit zo teleurgesteld ben geweest na een sportwedstrijd als die dag in Risoul.
Hoe mooi zou het zijn als hij dit jaar in de Tour dat niveau weer kan halen.
Alles op rood.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Geen flauw idee wie de kanshebbers zijn, ik wacht met smart op de voorbeschouwing van R_R
Lijkt op Shilov.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:54 schreef wimderon het volgende:
Armee is gestoken door een wesp.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:54 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddelde = delen door tijd. J/s is delen door tijd.
Ik was er ook net naar aan het luisteren, best wel interessant. Rode Lantaarn luistert altijd wel makkelijk weg.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:55 schreef borisz het volgende:
Voor wie zin heeft: podcast De Rode Lantaarn met Ons Aller Martijn Hendriks. Ofwel Tijntje.
https://art19.com/shows/de-rode-lantaarn
Wel donderdag opgenomen en is dit nog een voorbeschouwing.
Het is ook wel een veeg teken dat viviani zo werd vernederd door Jakobsen in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik verwacht "gewoon" Viviani morgen, maar zo'n zekerheidje is het ook niet, lijkt me. Is niet altijd even constant en zo superieur verwacht ik de trein voor hem ook niet, daarvoor was zo'n Richeze een stuk handiger geweest. Bennett heeft juist wel een ideale leadout..
Maar hopelijk wint Poppeltje
Toch had ik toen constant het gevoel dat het nog mis zou gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 22:55 schreef Aguero het volgende:
Steven was zo onvoorstelbaar goed dat jaar.
Ik denk dat ik nooit zo teleurgesteld ben geweest na een sportwedstrijd als die dag in Risoul.
Hoe mooi zou het zijn als hij dit jaar in de Tour dat niveau weer kan halen.
Krachtgod die op de dag van DE SNEEUWMUUR (of was het de dag ervoor?) van alle kanten werd bestookt, maar soeverein zelf alles dichtreedquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vreselijk ja, op de een of andere manier vond ik Kruijswijk ook veel bijzonderder dan Dumoulin. Misschien omdat hij bergop echt de beste was, misschien omdat hij het nooit écht zo had laten zien..
wowquote:Op vrijdag 4 mei 2018 23:54 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/BiciGoga/status/992434425068769281quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, dat die zogenaamde ongein best een paar dagen kan en mag duren. Sprintersploegen lossen het wel op.
Een heel nest.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:37 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat de giro vandaag een muis baren jongens?
Viviani heeft juist best wel lekker gereden in t voorseizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 01:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is ook wel een veeg teken dat viviani zo werd vernederd door Jakobsen in de voorbereiding.
Met die act is Sunweb zelf begonnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://twitter.com/BiciGoga/status/992434425068769281
Not worth it imo.
Bedoel in de QS trainingen, toen werd hij er vaak uitgesprint door Fabio (aldus Fabio).quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viviani heeft juist best wel lekker gereden in t voorseizoen.
Maar z'n laatste uitslag is wel van een maand terug
Welke sprintersploegen dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:16 schreef Mani89 het volgende:
Wat voor communicatie dan? Van, jij gaat in de aanval en wij gaan tegen alle sprintersploegen zeggen dat ze niet moeten achtervolgen?
Of desnoods houden de Fixers het 22 km samen. Veel animo voor die eerste sprint zal er niet zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Campenaerts gaat sowieso meespringen. Hij is gek als hij zo'n kans op roze laat lopen
Al die ploegen gaan gewoon weer voor hun B-sprinter werken, dat is niet anders de laatste jaren.quote:
Dan wordt ie erop gelegd door Dennis Rohan.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of desnoods houden de Fixers het 22 km samen. Veel animo voor die eerste sprint zal er niet zijn.
Ook prima. Zolang hij het roze maar kwijt isquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan wordt ie erop gelegd door Dennis Rohan.
Ik denk eigenlijk dat het roze wel goed is voor Tom zn mindset.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook prima. Zolang hij het roze maar kwijt is
Iets meer respect voor de sprintkoning van de Tour de Marocquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al die ploegen gaan gewoon weer voor hun B-sprinter werken, dat is niet anders de laatste jaren.
Had je hem opgesteld?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Iets meer respect voor de sprintkoning van de Tour de Maroc.
Misschien. Maar hele circus na elke rit moet je niet willen in eerste week. Gewoon finishen uitrijden naar hotel eten rusten. Een grote ronde win je in je bed.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het roze wel goed is voor Tom zn mindset.
Ik ben meer aan het worstelen met die kutploegen BMC en Israel Cycling Academy. Wat ben je voor een waardeloze aidsploeg als je geeneens een duidelijke sprintman hebt. Beetje categorie Lobato die vrolijk mee gaat sprinten met Groenewegen.quote:
Waarom zou je daar uberhaupt iemand van selecteren?quote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben meer aan het worstelen met die kutploegen BMC en Israel Cycling Academy. Wat ben je voor een waardeloze aidsploeg als je geeneens een duidelijke sprintman hebt. Beetje categorie Lobato die vrolijk mee gaat sprinten met Groenewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |