SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Van mij mag je meeposten, hoor (lol).quote:
mastermindquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van mij mag je meeposten, hoor (lol).
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De strijd is gestreden, de winnaar is gekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Israël heeft geen problemen met ISIS aan z’n grens dus PSVCL ook niet met Israëlquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je het wel aan dat het start in Israël?
Het is geen proloog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Ericr het volgende:
Een Nederlandse renner die een proloog wint in een grote ronde. Laatste was Breukink toch?
Tom 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Ericr het volgende:
Een Nederlandse renner die een proloog wint in een grote ronde. Laatste was Breukink toch?
Dumoulin 2016, al was dat ook net als dit geen proloog.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:08 schreef Ericr het volgende:
De komende dagen gaan de sprintersploegen sowieso controleren.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:09 schreef Szura het volgende:
Gewoon weggeven die trui aan een nobuddie morgen
Mooi land dat Palestinaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je het wel aan dat het start in Israël?
Zo rolt Eurosport.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Een gast die in een Italiaanse koers startend in Israël in het Spaans duiding komt geven aan Nederlandse kijkers
Gelukkig hadden we een Belg om het te vertalenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Een gast die in een Italiaanse koers startend in Israël in het Spaans duiding komt geven aan Nederlandse kijkers
Jiffy bags liggen nog bij de douanequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sky met niemand in de top 20 van een tijdrit, dat moet lang geleden zijn.
Team Sky die faalt in de Giro. Dat is bijna ieder jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sky met niemand in de top 20 van een tijdrit, dat moet lang geleden zijn.
Duurt wel lang voor Columbiafan komt duiden.quote:
(Semitische)Joden hebben daar altijd gewoond idd ,niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen Palestina een land was, was het van de joden
Tour.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ligt de focus van Froomey op de Tour of staat hij hier op zijn best?
Hij staat hier niet op zijn best omdat hij vanmorgen op zijn bek ging.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ligt de focus van Froomey op de Tour of staat hij hier op zijn best?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen Palestina een land was, was het van de joden
Eerder dan onze islamitische vrienden inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(Semitische)Joden hebben daar altijd gewoond idd ,niks mis mee.
Dat wordt ritten kapen, denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali en Quintana wel matig vandaag, wat zal dit betekenen voor hun klassementsaspiraties?
Hihahoquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali en Quintana wel matig vandaag, wat zal dit betekenen voor hun klassementsaspiraties?
Ik dacht dat je homo wasquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een geile jongen is t ook. nohomo
Uiteraard. Maar is hij volledig voor de Giro geprepareerd of staat hij met de Tour op 110%. Ik neem aan de Tour, maar hoe groot is de kans dat hij daar mag starten, dus ik kan me voorstellen dat Sky hem de Giro wil laten winnenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij staat hier niet op zijn best omdat hij vanmorgen op zijn bek ging.
Nog maar twee jaar en acht maanden.quote:
en dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nog maar twee jaar en acht maanden.
Verlaat Trump alweer het Witte Huis. De tijd vliegt.quote:
Komt ajacied422 dan terug?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verlaat Trump alweer het Witte Huis. De tijd vliegt.
Dat is een aannamequote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Rijdt sunweb nog onder duitse licentie btw? Want nu ook dat trainingscentrum in Nederland komt..
Nee hoor, die wint gewoon weer denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gisteren tot 19:00 aan de buis gekluisterd voor een vluchterszitsprintje.quote:
Ik had Tom gewoon een dikke smakkerd gegevenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Italiaanse doet ook al aan fake kisses, chanant.
Gibbons op 0.40quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:27 schreef Columbiafan het volgende:
Zou Max die witte trui een paar dagen kunnen houden of zijn er gevaarlijke jonge sprinters die dicht staan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik had Tom gewoon een dikke smakkerd gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |