Dodenherdenkingquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik denk dat er na zo'n joint weinig te herdenken valt hoor. Knetter skaf.
IN VRIJHEID LEVEN BETEKENT DAT JE OOK IN VRIJHEID MAG HERDENEKNE JA TOGGquote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou wat ik vanochtend toch eens hoor. Ja ik ga een jointje opsteken voor de slachtoffers.
Ja hersenloze debiel. 60 miljoen mensen zijn hun leven verloren en jij toont jouw dankbaarheid door als een idioot jezelf suf te roken aan een of ander giftig groen middel van de duivel.
Die rode ogen die je krijgt zijn ook gewoon van de duivel
Dus ik zeg ja geen respect voor de doden is dat. En dan mijn bedreigen, ja ik dacht dat de wiet rokers altijd zo vriendelijk waren? Hersenloos gevaarlijk volk. In dit soort gevallen kan ik de oorlog semi-goedkeuren. Dan moeten de junkies in de gaschamber evt of gewoon respect tonen naar de doden
Klacht: junkies
Sinds wanneer ben ik alcoholist?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:46 schreef Fokpop het volgende:
TS, alcohol is veel verslavender dan wiet, en jij bent alcoholist, dus jij bent de junkie hier en niet hun.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik alcoholist?Ken je feiten voordat je komt praten met je rode grindtegelkop. Je denkt dat je achter een pc een grote bek op kan zetten, maar komt enkel met dingen uit het verleden. Waarschijnlijk ben je zelf zo'n hersenloze blower die in een rechtvaardige wereld onder een brug in een doos geleefd had, maar je nu suf ligt te rukken onder het bureau van je vader.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik drink ongeveer 3.5 liter per week, elke avond een halve liter wodka zodat ik goed kan slapen
Heb wel eens zonder geprobeerd maar dan kom ik niet in slaap
maar is allemaal niet heel erg beetje drinken kan geen kwaad vind ik.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan moeten de junkies in de gaschamber
Wat ik al aangaf, oude dingen. Als je even verder in dat betreffende topic leest dan weet je ook dat ik niet eens meer dagelijks drinks, enkel op zondag maar dat heeft vaak te maken met het slechte spel van Feyenoord. Wel leuk dat je de hele moeite hebt genomen om wel die op te zoeken, maar dan niet verder te lezenquote:
Winnen of verliezen, altijd volgietenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
zuipen omdat je voetbalclub slecht gepresteerd heeft
droeftoeter
Ik vind dit niet zo netjes hoe je praat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik al aangaf, oude dingen. Als je even verder in dat betreffende topic leest dan weet je ook dat ik niet eens meer dagelijks drinks, enkel op zondag maar dat heeft vaak te maken met het slechte spel van Feyenoord. Wel leuk dat je de hele moeite hebt genomen om wel die op te zoeken, maar dan niet verder te lezenGa je lekker suf blowen en krijg de kanker joh, malloot. Tevens zitten er ook 15 maanden tussen die -posts, als ik 15 maanden lang elke dag die hoeveelheid had gedronken dan had ik hier niet vrolijk zitten typen he
Alcoholisten zijn ook nog alcoholisten als ze gestopt zijn met drinken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat ik al aangaf, oude dingen. Als je even verder in dat betreffende topic leest dan weet je ook dat ik niet eens meer dagelijks drinks, enkel op zondag maar dat heeft vaak te maken met het slechte spel van Feyenoord. Wel leuk dat je de hele moeite hebt genomen om wel die op te zoeken, maar dan niet verder te lezenGa je lekker suf blowen en krijg de kanker joh, malloot. Tevens zitten er ook 15 maanden tussen die -posts, als ik 15 maanden lang elke dag die hoeveelheid had gedronken dan had ik hier niet vrolijk zitten typen he
In het weekend drinken is wat anders dan elke dag een halve liter wodka naar binnen tikken, denk je niet? Nee, mensen die om 8 uur sochtends al hun eerste toeter roken zijn het zieligste.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:18 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Alcoholisten zijn ook nog alcoholisten als ze gestopt zijn met drinken.
(plus dat er helemaal niet in dat topic staat dat je nu minder drinkt en je in 2015 al begonnen bent dus je dat sowieso meer dan 15 maanden gedaan hebt en dit was in december)
Het zit diep, is het niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In het weekend drinken is wat anders dan elke dag een halve liter wodka naar binnen tikken, denk je niet? Nee, mensen die om 8 uur sochtends al hun eerste toeter roken zijn het zieligste.
Mensen die wat van andere mensen vinden zijn het zieligste.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In het weekend drinken is wat anders dan elke dag een halve liter wodka naar binnen tikken, denk je niet? Nee, mensen die om 8 uur sochtends al hun eerste toeter roken zijn het zieligste.
Dan werken dit soort simpele reacties natuurlijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:33 schreef nattermann het volgende:
Die simpele discussies altijd over het herdenken!!
Huldequote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik rook elke dag wiet ter ere van de gevallenen en hun nabestaanden, en daarbij discrimineer ik op geen enkele manier.
Hahahah heerlijk. Mooie backfire.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:59 schreef Fokpop het volgende:
[..]
[..]
En je weet wat er met junkies moet gebeuren:
[..]
Kanslozer dan blowen om 8 uur dit. Hier zijn al die mensen voor gestorven zeker. En wiet dan ook nog vergif noemen maar iets wat 1000x slechter is zelf drinken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Winnen of verliezen, altijd volgieten
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:45 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Kanslozer dan blowen om 8 uur dit. Hier zijn al die mensen voor gestorven zeker. En wiet dan ook nog vergif noemen maar iets wat 1000x slechter is zelf drinken.
Zijn alle kakkerlakken zo dom of alleen jij?
Mensen die alcohol drinken dus ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:09 schreef Tante__Lien het volgende:
Drugsgebruikers mogen allemaal een nekschot krijgen, vuile junkies
Wie zegt dat die mensen niet 1 jointje roken?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]1x per week een biertje pakken of heel de dag blowen
Zijn alle junkies zo dom? Ja!
Doen ze niet. Iedereen die ik ken die dit gif neemt begint al bij het wakker worden. Ik zal vanavond 2 minuten stil zijn voor iedereen, behalve voor de junkies die vergast zijn. Nog eigenlijk een veel te humanen behandeling voor deze rioolratten. Onkruid. Meer is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:11 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Wie zegt dat die mensen niet 1 jointje roken?
Zegt de alcoholistquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
behalve voor de junkies die vergast zijn
Madquote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Danquote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Accuraat![]()
Alsnog beter als blowen.
Projectiequote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik alcoholist?Ken je feiten voordat je komt praten met je rode grindtegelkop. Je denkt dat je achter een pc een grote bek op kan zetten, maar komt enkel met dingen uit het verleden. Waarschijnlijk ben je zelf zo'n hersenloze blower die in een rechtvaardige wereld onder een brug in een doos geleefd had, maar je nu suf ligt te rukken onder het bureau van je vader.
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 13:59 schreef Fokpop het volgende:
[..]
[..]
En je weet wat er met junkies moet gebeuren:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |