omdat er nooit iemand in geweest is zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dikke chicks hebben wel vaak een strakkere vagina. 😏
quote:
BBW ja met flinke uiersquote:
Klopt hihiquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Meer als in je moederquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
omdat er nooit iemand in geweest is zeker
Sowiesoquote:
Snurk je wel? Mijn vriendin snurkt ook soms maar dan por ik haar met m'n zaklantaarn en dan houdt ze op.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:03 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben ook een dikkertje en ik heb dat zweten in bed eigenlijk helemaal niet (ligt eraan per persoon denk ik).. had wel een ex (gewoon normaal gewicht) die dat deed.. zo vies![]()
Nee, alleen wanneer ik verkouden ben of echt heel erg veel gedronken heb.. dus bijna nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Snurk je wel? Mijn vriendin snurkt ook soms maar dan por ik haar met m'n zaklantaarn en dan houdt ze op.
Alsof er een vorkheftruck in de slaapkamer van TS past...quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
verplaats haar wanneer ze snurkt dan houdt t tijdelijk op.
Met een motorkraan kan het gewoon hoor:quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alsof er een vorkheftruck in de slaapkamer van TS past...
Mooi, kan ze met dat ding op de truck richting Lenie 't Hart geplaatst worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Met een motorkraan kan het gewoon hoor: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2018 10:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alsof er een vorkheftruck in de slaapkamer van TS past...
Maar wij mogen dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 07:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van, zweten en snurken
Kan er ook niks aan doen dat ik zweet als een moeder.quote:
Het maakt mij niet uit. Ik kan er mee leven. Maar het is niet zo ‘mannen mogen dat wel’ vrouwen nietquote:Op vrijdag 4 mei 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik zweet als een moeder.
Jawel hoor, net zoals wij lekker mogen rond neuken en jullie niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:04 schreef Anneloos het volgende:
Maar het is niet zo ‘mannen mogen dat wel’ vrouwen niet
Zeg ik ook niet. TS is de jankzak.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik kan er mee leven. Maar het is niet zo ‘mannen mogen dat wel’ vrouwen niet
Heb je ook grote uiers en een strakke vagina, wat kenmerkend schijnt te zijn voor dikkertjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:03 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben ook een dikkertje en ik heb dat zweten in bed eigenlijk helemaal niet (ligt eraan per persoon denk ik).. had wel een ex (gewoon normaal gewicht) die dat deed.. zo vies![]()
dat klopt getuige je zusje.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
40cm hierquote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Een vriendin zoeken met een normaal gewicht
Grote tieten, kleine uiers, strak kutjequote:Op vrijdag 4 mei 2018 17:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Heb je ook grote uiers en een strakke vagina, wat kenmerkend schijnt te zijn voor dikkertjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |