en nog meer schreeuwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter schieten ze dat soort de debielen meteen in de knie
Best een goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 19:59 schreef maan_man het volgende:
Gewoon om 20:00 geen geluid uitzenden = geen aandacht voor dwazen.
nog niet heel chique maar alsnogquote:
Er was een schreeuwer een paar minuten voor de herdenking.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:02 schreef Harvest89 het volgende:
Niets gebeurd. Wat een lafaard is die Rogier.
ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zie alleen maar witte mensen in het publiek
Ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Viel mij ook op. Nog nooit zo'n witte Dam gezienquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zag een kleurling, maar het is inderdaad geen afspiegeling van A'dam.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Je moet natuurlijk wel op tijd komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Ze zeiden dat ze het tijdens de stilte willen uitvoeren, met een luchtalarm.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er was een schreeuwer een paar minuten voor de herdenking.
De lichtgetinten komen straks. Om de rouwkransen aan barrels te schoppen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Alsof Mocro's Joden gaan herdenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Nog nooit zo'n witte Dam gezien
mwah valt nog wel mee, er was 1 idioot vandaagquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:05 schreef Twiitch het volgende:
Vanaf nu geen herdenking meer zonder dit soort malloten. Volgend jaar staan er meer, let maar op.
Net als bij koningsdag.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat ging op zwart, zoals elk jaar.quote:
Waarschijnlijk was het gewoon die ene kneus. Alsof het over een groepering gaat ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:05 schreef Twiitch het volgende:
Vanaf nu geen herdenking meer zonder dit soort malloten. Volgend jaar staan er meer, let maar op.
Racistquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat gezeik met zwarte Piet is ook met één idioot begonnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah valt nog wel mee, er was 1 idioot vandaag
Hij heeft best wat aanhang hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het gewoon die ene kneus. Alsof het over een groepering gaat ofzo
Valt allemaal wel mee. Gekkies die de daad niet bij het woord voegen vooral.quote:
Vreselijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep.
Maar op kleinere schaal konden wij er ook wat van in Ons Indie
Brief van Colijn, later premier van Nederland aan zijn vrouw
‘ Ik heb er een vrouw gezien die, met een kind van ongeveer 1/2 jaar op den linkerarm, en een lange lans in de rechterhand op ons aanstormde. Een kogel van ons doodde moeder en kind. We mochten toen geen genade meer geven. Ik heb 9 vrouwen en 3 kinderen, die genade vroegen, op een hoop moeten zetten, en zo dood laten schieten. Het was onaangenaam werk, maar 't kon niet anders. De soldaten regen ze met genot aan hun bajonetten. 't Was een verschrikkelijk werk. Ik zal er maar over eindigen.”
Kreeg hij trouwens de militaire Willemsorde voor
Gewoon verbieden, dan zal t wel meevallenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat gezeik met zwarte Piet is ook met één idioot begonnen.
En dat is nog steeds niet heel veel meer dan een handjevol idioten. Ik merk weinig van een volksbeweging tegen Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat gezeik met zwarte Piet is ook met één idioot begonnen.
Nu pas?quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:07 schreef Ringo het volgende:
Zo, ook weer overleefd.
Lekker aan het bier nu!
Zomervakantie. In het Caribisch gedeelte van Nederland is het dan namelijk winter. Dat toont maar weer aan dat Nederland Eurocentrisch geregeerd wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Hebben we naast zwarte piet nog maar racistische evenementen dit jaar?
In de media is die er wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
En dat is nog steeds niet heel veel meer dan een handjevol idioten. Ik merk weinig van een volksbeweging tegen Zwarte Piet.
Kwakuquote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:09 schreef Revolution-NL het volgende:
Koningsdag is ook vast wel racistisch. Geen idee waarom maar er is vast iets te bedenken.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:09 schreef Revolution-NL het volgende:
De Russen trokken ook moordend en verkrachtend rond. De Russen wisten echt niet wat er had gespeeld, dus niet alleen Duitse vrouwen werden verkracht, maar ook bijvoorbeeld Poolse en Joodse.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vreselijk.
En ja, in koloniale tijden is er ook enorm gemoord en geweld gebruikt.
Eigenlijk is er altijd enorm veel gemoord, het werd vaak steeds een beetje minder. Maar soms ook een stap achteruit en twee vooruit.
De slachtoffers hebben daar niets aan, maar het is wel zo.
Koningshuis deed niks tegen slavernij. Dus racistisch. Dat we een republiek waren doet er niet toe.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 20:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Koningsdag is ook vast wel racistisch. Geen idee waarom maar er is vast iets te bedenken.
En prinsjesdag vanwege dat ene plaatje op de gouden koets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |