Deze dusquote:Op donderdag 3 mei 2018 23:17 schreef the-eye het volgende:
Fijn dat je ook even de commercial hier plaatst zodat we allemaal weten waar het over gaat
Ieder doet boodschappen naar de inhoud van de portemonnee.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beschamend dat je er blijkbaar ooit wel voor koos.
Als het puur op de pils aankomt is er maar een winnaar:quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ieder doet boodschappen naar de inhoud van de portemonnee.
Liever Palm en low cash Amstel
Ja is ook lekker maar van de Tap.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als het puur op de pils aankomt is er maar een winnaar:Hertog Jan
Ik heb graag een Hertog Jan in mijn palm ja.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja is ook lekker maar van de Tap.
Palm ook van tap t lekkerst.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alfa is ook wel een toppertje hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk je dingen ziet die er helemaal niet zijn,laat staan dat die stem op wijlen Van der Laan lijkt.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:09 schreef aKboR het volgende:
Het is belachelijk dat de stem van de Amstel reclame precies lijkt op die van Eberhard van der Laan Zelfs zijn uitspraken worden gebruikt. Beschamend dat munt wordt geslagen uit de dode(n).
Voor mij geen Amstel meer.
Dat dus. Limburgers hebben tenminste smaak en zuipen die troep nietquote:
Ten tijde van die commercial was ik 22.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Denk je dingen ziet die er helemaal niet zijn,laat staan dat die stem op wijlen Van der Laan lijkt.
Daarom:
Dat was mijn tijd. Je weet wel de tijd waar 'eckte' bazen werden gemaakt voor later.
Ja je zal het vast wel heel druk hebbenquote:Op zondag 6 mei 2018 01:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ten tijde van die commercial was ik 22.
En omdat ik hem regelmatig sprak en veel van de raadsvergaderingen heb gevolgd durf ik te zeggen dat ik de stem van Eberhard echt wel thuis kan brengen.
Als ik volgende week tijd heb zal ik een geluid vergelijking opnemen met zijn stem en de reclame.
Dat heb ik ook jaren gedacht, maar een blinde test gaf duidelijk andere resultaten.quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kijk geen reclame, maar dat is toch Thomas Acda?quote:Op donderdag 3 mei 2018 23:09 schreef aKboR het volgende:
Het is belachelijk dat de stem van de Amstel reclame precies lijkt op die van Eberhard van der Laan
Zelfs zijn uitspraken worden gebruikt.
Beschamend dat munt wordt geslagen uit de dode(n).
Voor mij geen Amstel meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |