abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178917173
Gisteravond was in het 8 uur journaal een item over malafide webwinkels in Nederland die massaal mensen artikelen tegen bodemprijzen aanbieden/beloven en vervolgens deze nooit leveren. Vanaf 06 min. 40 kun je zien dat 1 van die malafide webwinkels ook in Rotterdam is gevestigd in een gewoon uitziend 'woon'pand.

Sterker nog, hartje Rotterdam-Goudsesingel nabij de Meent!

Klacht is duidelijk. Dat een huurbaas zo een malafide bedrijf toelaat als huurder terwijl elk welkdenkend mens weet dat eenmaal een slechte naam, heel slecht voor business is op de langere termijn. Ergo dat de Gemeente Rotterdam niet overgaat tot sluiting van dit bedrijf en diens naam op de deur ook gelijk weghaalt.

[ Bericht 12% gewijzigd door hugecooll op 03-05-2018 18:03:58 ]
pi_178917303
lol @ sigaarfoto
pi_178917415

[ Bericht 100% gewijzigd door hugecooll op 03-05-2018 17:15:56 (kap eens met die onzinnige bingokaartspam) ]
pi_178917480
Dan zal die huurbasis wel net zo malafide zijn. Een goede verhuurder controleert wat voor volk hij in zijn panden laat.....
U MAD?
pi_178917543
Jezus Iwanius, heb je dan helemaal geen trots?
pi_178917571
Livit is een normaal bedrijf.
pi_178917633
Tja, Rotterdam he?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178917778
Je doet nu voorkomen alsof Livit een malafide toko is, terwijl het om een ander bedrijf gaat.
pi_178917860
Rotterdam :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:46:28 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_178917930
Rotterdam is toch de plek bij uitstek voor schorriemorrie?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_178917967
Goh, tuig in Rotterdam. Schokkend.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178917983
_O-
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_178917989
Ze zijn NIET #READY, Iwaniusbaas.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178918050
Als je het hier zo kut vind ga je toch weg, niemand dwingt je om hier te blijven, hebben al voldoende uitkeringtrekkers.
pi_178918099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je het hier zo kut vind ga je toch weg, niemand dwingt je om hier te blijven, hebben al voldoende uitkeringtrekkers.
Vind :')

AHAHAHAHAHAHA EE3INNZZZZZ1111!!!!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178918113
Je vind ahahahahahahahaha

Ahahahahahahahahahaha

donderdag 3 mei 2018 @ 18:04:20 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178918214
Ff die pics weggehaald omdat het blijkbaar niet om dat bedrijf gaat. Niet echt netjes dan :0
pi_178918248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:04 schreef hugecooll het volgende:
Ff die pics weggehaald omdat het blijkbaar niet om dat bedrijf gaat. Niet echt netjes dan :0
Lijkt mij dus laster, er klopt niks van dit topic: het gaat om een hostingsbedrijf waar veel malafide webwinkels gebruik van maken. Klopt weer eens niks van de klacht, foto’s verwijderen is dan een uitermate milde maatregel m.i. voor een user die keer op keer nieuwsberichten niet goed lijkt te begrijpen en er dan een onzinklacht bij verzint.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:07:53 #19
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178918261
Malafide klacht.
pi_178918643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:04 schreef hugecooll het volgende:
Heb je nu zelf de uitzending gezien of geluisterd naar de onzin en leugens van squatt3 & co?

Nergens zeg ik dat het de naam is wat groot op de gevel staat. Dat is maar 1 van de vele bedrijven aldaar en dat bord en wat op de etalage staat is maar een voortvloeisel ervan.. Het PAND (gebouw) is waar het om gaat en waar de vele bedrijfjes waaronder dus malafide zijn gevestigd.(zoals ook gemeld is in de NOS resportage en je ziet dat bord ook in de uitzending!) Zie de vele postbussen en de naamplaatjes die je weghaalde.

Leg mij anders uit wat er mis is als via reguliere media alles wordt getoond inzake malafide bedrijven en als ik het toon met betere foto's en closeups, dan overtreed ik ineens de wet? Dan ben je dus verkeerd bezig.

Ik zou eens eerst afvragen of de zogenaamde tr's die haters versturen omdat ze gewoon alles doen om mij dwars te zitten wel legitiem is, alvorens lukraak maar ervan uit te gaan dat ze gelijk hebben want dit is binnen korte tijd al de 2de keer dat onterechte foto's worden verwijderd.

En foto's die gewoon op straat zijn genomen zijn bij wet legitiem ongeacht wat welke hater ook vindt of zegt. Houd je gewoon aan wat in de wet staat en laat het gewoon staan en doe niet zo spastisch en krampachtig alsof je de wet overtreedt. Ik weet zelf al te goed wat binnen de wet valt en staat, niet wat zolderkamerhaters vinden op grond van hun eigen vooroordeel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 19:06:33 ]
pi_178918661
Ja hier heeft die natuurlijk wel gelijk in.
pi_178918719
Je klacht is eigenlijk gewoon Rotterdam. Net als dat afvoerputje-station.

Wat verwacht je dan?
pi_178918968
quote:
4s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Dat een huurbaas zo een malafide bedrijf toelaat als huurder
De huurbaas is een gerechtelijke instantie?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178919352
Plaatjes wederom weggehaald. Als het bedrijf wat groot met logo erop niet het bedrijf in kwestie is, is het natuurlijk niet prettig voor dat bedrijf om met plaatje er toch aan verbonden te worden.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:50:42 #25
441859 crew  Lenny77
pi_178924905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:58 schreef BoneThugss het volgende:

Ahahahahahahahahahaha

Is het niet hahahahahaha?
Nu lijkt het alsof je pijn hebt :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178926608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
Plaatjes wederom weggehaald. Als het bedrijf wat groot met logo erop niet het bedrijf in kwestie is, is het natuurlijk niet prettig voor dat bedrijf om met plaatje er toch aan verbonden te worden.
Jij leest dus echt niet waar het om gaat en haalt gewoon lukraak dingen weg omdat ik het ben. Laat maar, verspilde moeite als je niet eens luistert terwijl ik het onder je neus uitleg.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:54:55 #27
179075 hugecooll
pi_178926632
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 00:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jij leest dus echt niet waar het om gaat en haalt gewoon lukraak dingen weg omdat ik het ben. Laat maar, verspilde moeite als je niet eens luistert terwijl ik het onder je neus uitleg.
Gewoon geen foto van de Albert Heijn plaatsen dus als je het niet over de Albert Heijn hebt he
pi_178926665
Jij luistert ook slecht he. Valt mij tegen van je dat zelfs jij de essentie niet begrijpt. Het gaat over het pand!

De NOS plaatst in hun reportage beeld van het pand met dat zelfde bord, ik maak een foto van dat zelfde pand en dat van mij wordt weggehaald. Rara...wat is het verschil? Omdat ik het dus ben en plaats is het zogenaamd privacy schending en de NOS niet?

Het is gewoon openbare nieuwsvergaring en plaatsing.

Los van dat mag je alles van de wet wat je vanaf en op straat vastlegt gewoon plaatsen. Dat staat in de wet en daar dient ook FOK zich aan te houden. Niet wat haters schreeuwen die er niks vanaf weten en alleen maar willen zieken d.m.v. valse tr's.

:W

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 01:04:17 ]
pi_178926733
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 01:00 schreef Iwanius het volgende:
Jij luistert ook slecht he. Valt mij tegen van je dat zelfs jij de essentie niet begrijpt. Het gaat over het pand!

De NOS plaatst in hun reportage beeld van het pand met dat zelfde bord, ik maak een foto van dat zelfde pand en dat van mij wordt weggehaald. Rara...wat is het verschil? Omdat ik het dus ben en plaats is het zogenaamd privacy schending en de NOS niet?

Los van dat mag je alles van de wet wat je vanaf en op straat vastlegt gewoon plaatsen. Dat staat in de wet en daar dient ook FOK zich aan te houden. Niet wat haters schreeuwen die er niks vanaf weten en alleen maar willen zieken d.m.v. valse tr's.

Je wekt gewoon de indruk dat om de winkel op de begane grond gaat. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 09:22:15 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178929054
Openbare nieuwvergaring, mensuh!

He MAD!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178929081
quote:

Jij luistert zelf slechts, naar nieuwsberichten bijvoorbeeld: het gaat om een (1) hostingpartij die daar zit die de hosting verzorgde voor veel malafide webwinkels. Het gaat niet om het pand als geheel. Jij demoniseert het pand en het logo van het bedrijf was in jouw foto beter zichbaar door het gekozen perspectief. Daarmee suggereerde je, zoals wel vaker, iets wat niet klopt. Het was deze keer in ieder geval niet racistisch.

Ik heb wel hard gelachen dat je je eigen foto’s openbare nieuwsvergaring noemt, mooi!!
  vrijdag 4 mei 2018 @ 09:25:45 #32
179075 hugecooll
pi_178929112
quote:

haal je de politie er toch bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')