Vindquote:Op donderdag 3 mei 2018 17:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je het hier zo kut vind ga je toch weg, niemand dwingt je om hier te blijven, hebben al voldoende uitkeringtrekkers.
Lijkt mij dus laster, er klopt niks van dit topic: het gaat om een hostingsbedrijf waar veel malafide webwinkels gebruik van maken. Klopt weer eens niks van de klacht, foto’s verwijderen is dan een uitermate milde maatregel m.i. voor een user die keer op keer nieuwsberichten niet goed lijkt te begrijpen en er dan een onzinklacht bij verzint.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:04 schreef hugecooll het volgende:
Ff die pics weggehaald omdat het blijkbaar niet om dat bedrijf gaat. Niet echt netjes dan :0
Heb je nu zelf de uitzending gezien of geluisterd naar de onzin en leugens van squatt3 & co?quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:04 schreef hugecooll het volgende:
Ff die pics weggehaald omdat het blijkbaar niet om dat bedrijf gaat. Niet echt netjes dan :0
De huurbaas is een gerechtelijke instantie?quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Dat een huurbaas zo een malafide bedrijf toelaat als huurder
Is het niet hahahahahaha?quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:58 schreef BoneThugss het volgende:
Je vind ahahahahahahahaha
Ahahahahahahahahahaha
Je vind ahahahahahahahaha
Jij leest dus echt niet waar het om gaat en haalt gewoon lukraak dingen weg omdat ik het ben. Laat maar, verspilde moeite als je niet eens luistert terwijl ik het onder je neus uitleg.quote:Op donderdag 3 mei 2018 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
Plaatjes wederom weggehaald. Als het bedrijf wat groot met logo erop niet het bedrijf in kwestie is, is het natuurlijk niet prettig voor dat bedrijf om met plaatje er toch aan verbonden te worden.
Gewoon geen foto van de Albert Heijn plaatsen dus als je het niet over de Albert Heijn hebt hequote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij leest dus echt niet waar het om gaat en haalt gewoon lukraak dingen weg omdat ik het ben. Laat maar, verspilde moeite als je niet eens luistert terwijl ik het onder je neus uitleg.
Je wekt gewoon de indruk dat om de winkel op de begane grond gaat. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:00 schreef Iwanius het volgende:
Jij luistert ook slecht he. Valt mij tegen van je dat zelfs jij de essentie niet begrijpt. Het gaat over het pand!
De NOS plaatst in hun reportage beeld van het pand met dat zelfde bord, ik maak een foto van dat zelfde pand en dat van mij wordt weggehaald. Rara...wat is het verschil? Omdat ik het dus ben en plaats is het zogenaamd privacy schending en de NOS niet?
Het is gewoon openbare nieuwsvergaring en plaatsing.
Los van dat mag je alles van de wet wat je vanaf en op straat vastlegt gewoon plaatsen. Dat staat in de wet en daar dient ook FOK zich aan te houden. Niet wat haters schreeuwen die er niks vanaf weten en alleen maar willen zieken d.m.v. valse tr's.
Jij luistert zelf slechts, naar nieuwsberichten bijvoorbeeld: het gaat om een (1) hostingpartij die daar zit die de hosting verzorgde voor veel malafide webwinkels. Het gaat niet om het pand als geheel. Jij demoniseert het pand en het logo van het bedrijf was in jouw foto beter zichbaar door het gekozen perspectief. Daarmee suggereerde je, zoals wel vaker, iets wat niet klopt. Het was deze keer in ieder geval niet racistisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:00 schreef Iwanius het volgende:
Jij luistert ook slecht he. Valt mij tegen van je dat zelfs jij de essentie niet begrijpt. Het gaat over het pand!
De NOS plaatst in hun reportage beeld van het pand met dat zelfde bord, ik maak een foto van dat zelfde pand en dat van mij wordt weggehaald. Rara...wat is het verschil? Omdat ik het dus ben en plaats is het zogenaamd privacy schending en de NOS niet?
haal je de politie er toch bijquote:Op vrijdag 4 mei 2018 01:00 schreef Iwanius het volgende:
Los van dat mag je alles van de wet wat je vanaf en op straat vastlegt gewoon plaatsen. Dat staat in de wet en daar dient ook FOK zich aan te houden. Niet wat haters schreeuwen die er niks vanaf weten en alleen maar willen zieken d.m.v. valse tr's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |