quote:
Heb je nu zelf de uitzending gezien of geluisterd naar de onzin en leugens van squatt3 & co?
Nergens zeg ik dat het de naam is wat groot op de gevel staat. Dat is maar 1 van de vele bedrijven aldaar en dat bord en wat op de etalage staat is maar een voortvloeisel ervan.. Het PAND (gebouw) is waar het om gaat en waar de vele bedrijfjes waaronder dus malafide zijn gevestigd.(zoals ook gemeld is in de NOS resportage en je ziet dat bord ook in de uitzending!) Zie de vele postbussen en de naamplaatjes die je weghaalde.
Leg mij anders uit wat er mis is als via reguliere media alles wordt getoond inzake malafide bedrijven en als ik het toon met betere foto's en closeups, dan overtreed ik ineens de wet? Dan ben je dus verkeerd bezig.Ik zou eens eerst afvragen of de zogenaamde tr's die haters versturen omdat ze gewoon alles doen om mij dwars te zitten wel legitiem is, alvorens lukraak maar ervan uit te gaan dat ze gelijk hebben want dit is binnen korte tijd al de 2de keer dat onterechte foto's worden verwijderd.
En foto's die gewoon op straat zijn genomen zijn bij wet legitiem ongeacht wat welke hater ook vindt of zegt. Houd je gewoon aan wat in de wet staat en laat het gewoon staan en doe niet zo spastisch en krampachtig alsof je de wet overtreedt. Ik weet zelf al te goed wat binnen de wet valt en staat, niet wat zolderkamerhaters vinden op grond van hun eigen vooroordeel.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 19:06:33 ]