Klachtquote:
Een kleine vierduizend werknemers van een Chinees bedrijf mogen vanwege hun uitzonderlijke werkprestaties op kosten van de baas naar Nederland en wel in Roermond.
De nijvere Chinezen komen uit Shanghai en krijgen de reis van hun werkgever, producent van schoonheids- en gezondheidsproducten Sunhope Group, cadeau voor geleverde prestaties.
Telegraaf 2018.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die eigenaar zal wel aandelen hebben in de outlet daar en zodoende stroomt dat geld dus vanzelf weer terug in z'n zakken..
Dan moet je eens iets aan je voorstellingsvermogen doen, je lijkt wat vastgeroest daarboven.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan mij niet voorstellen dat men aandelen heeft in het voormalige Ernst Casimirkazerne.
Outlet is wel baas.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:29 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heb je tegen Roermond klootzak.
KEMP-WEST-POSSE-4-LIFE-HOMIES
Ik heb liever nog 4.000 extra Chinezen.(lekker rochelen en spugen op straatquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
En waren die 4.000 Chinezen wel naar Rotterdam gekomen, had je gehuild dat je bang bent dat je hond opgegeten wordt of dat de stad overlopen wordt door mensen met spleetogen. Dus je zou net blij moeten zijn
Ze nemen geen voedsel mee hè.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb liever nog 4.000 extra Chinezen.(lekker rochelen en spugen op straat) in Rotterdam dan 4.000 mensen met een ghemheghulden accent..
Nee maar ik haat racisten. Denken dat aziaten makkelijk zijn.quote:
Vind je? Ik heb nooit begrepen wat men nu zo mooi of leuk vindt aan dit soort HK meiden?quote:
Puur persoonlijke voorkeur dus ik zou het je niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb nooit begrepen wat men nu zo mooi of leuk vindt aan dit soort HK meiden?
Of is het meer omdat het kantonese meiden zijn dat men er zo op geilt..
quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
Verder is Rotterdam inderdaad een leuke stadRotterdam de stad waar de luftwaffe nog zat gemist heeft in '40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
Ja jij zal het wetenquote:Op maandag 7 mei 2018 06:20 schreef Maikuuul het volgende:
Veel aziaten die je dan met 10 tassen van Gucci ziet rondwandelenschijnbaar is de tax veel hoger in China en daarom slaan ze groots in (om daar weer te verkopen)
Kwam af en toe in Roermond voor de Outlet daar, is niet ver van Maastricht.quote:
Okee dan klopt het wel, bedankt voor je onderbouwing.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kwam af en toe in Roermond voor de Outlet daar, is niet ver van Maastricht.
Dat met die tassen heb ik zelf zien gebeuren.
http://www.china-briefing(...)ry-tax-in-china.html
Dus of ze de tassen verkopen of zelf houden weet ik niet. Maar dat het ze geld bespaard door overseas te kopen is een ding wat zeker is.
Duitsers en de Aziaten die alles kopen wat er te kopen is en hier en daar een oostblokker die proletarisch aan het winkelen is. Soms als ik daar ben vind ik nog een verdwaalde Nederlander zoals ik. Maar op merk shoppen is wel lekker handigquote:Op maandag 7 mei 2018 06:20 schreef Maikuuul het volgende:
Veel aziaten die je dan met 10 tassen van Gucci ziet rondwandelenschijnbaar is de tax veel hoger in China en daarom slaan ze groots in (om daar weer te verkopen)
quote:De Aziatische toeristen maken in groepen van vierhonderd mensen een rondreis door Nederland. Ze bezoeken daarbij, naast de outlet, ook de Zaanse Schans, Volendam, Giethoorn, de Keukenhof en een Amsterdams fotomuseum.
http://www.1limburg.nl/beeld-chinezen-overspoelen-outlet-roermond
Denken dat er de rest van het jaar daar geen koopzieke chinezen rondlopenquote:Op maandag 7 mei 2018 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Alsof andere steden in Nederland geen outlets hebben of winkels van topmerken waar jij je slag kan slaan.![]()
Maar goed, dit soort "chumpchange" van incidentele Aziaten kan gemist worden want in Rotterdam gaan we gelijk voor de miljoenen als het om geld gaat dat binnengeharkt wordt.
Zo doen wij dat in Rotterdam!
Kansloos heeft echt een gezicht.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:07 schreef Iwanius het volgende:
Alsof andere steden in Nederland geen outlets hebben of winkels van topmerken waar jij je slag kan slaan.![]()
Maar goed, dit soort "chumpchange" van incidentele Aziaten kan gemist worden want in Rotterdam gaan we gelijk voor de miljoenen als het om geld gaat dat binnengeharkt wordt.
Zo doen wij dat in Rotterdam!
Wij gunnen Shanghai het beste, wat zeg ik: Er is een innige band/samenwerking tussen beide handelssteden dus bij deze gaat je opmerking al mank inzake jaloezie.quote:Op maandag 7 mei 2018 12:23 schreef Mojo.jojo het volgende:
Denken dat er de rest van het jaar daar geen koopzieke chinezen rondlopen![]()
Al die Rotterdammerts met hun afgunst dat Shanghai de laatste decennia de grootste wereldhaven is
Natuurlijk is er een samenwerking, anders verdienen jullie helemaal niets meerquote:Op maandag 7 mei 2018 20:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wij gunnen Shanghai het beste, wat zeg ik: Er is een innige band/samenwerking tussen beide handelssteden dus bij deze gaat je opmerking al mank inzake jaloezie.
Schijnbaar doen wij toch iets goed als Nederland dat de Chinezen zo massaal dit soort producten afnemen alsof men in het grote moederland zoiets niet hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
Vandaag, tientallen Chinezen in Sunhope-outfit gespot op Schiphol.
Philishaves vlogen de winkels uit.
Producten uit Europa zijn statussymbolen begrijp ik van Chinese collega's, en daar is zo'n scheerapparaat van Philips een goed voorbeeld van. Deze producten kosten daar (derhalve) ook een stuk meer. Zie hier een willekeurig scheerapparaat (de S9711) die hier ¤279 kost en daar zo'n ¤770.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schijnbaar doen wij toch iets goed als Nederland dat de Chinezen zo massaal dit soort producten afnemen alsof men in het grote moederland zoiets niet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |