Klachtquote:
Een kleine vierduizend werknemers van een Chinees bedrijf mogen vanwege hun uitzonderlijke werkprestaties op kosten van de baas naar Nederland en wel in Roermond.
De nijvere Chinezen komen uit Shanghai en krijgen de reis van hun werkgever, producent van schoonheids- en gezondheidsproducten Sunhope Group, cadeau voor geleverde prestaties.
Telegraaf 2018.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die eigenaar zal wel aandelen hebben in de outlet daar en zodoende stroomt dat geld dus vanzelf weer terug in z'n zakken..
Dan moet je eens iets aan je voorstellingsvermogen doen, je lijkt wat vastgeroest daarboven.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan mij niet voorstellen dat men aandelen heeft in het voormalige Ernst Casimirkazerne.
Outlet is wel baas.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:29 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heb je tegen Roermond klootzak.
KEMP-WEST-POSSE-4-LIFE-HOMIES
Ik heb liever nog 4.000 extra Chinezen.(lekker rochelen en spugen op straatquote:Op donderdag 3 mei 2018 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
En waren die 4.000 Chinezen wel naar Rotterdam gekomen, had je gehuild dat je bang bent dat je hond opgegeten wordt of dat de stad overlopen wordt door mensen met spleetogen. Dus je zou net blij moeten zijn
Ze nemen geen voedsel mee hè.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb liever nog 4.000 extra Chinezen.(lekker rochelen en spugen op straat) in Rotterdam dan 4.000 mensen met een ghemheghulden accent..
Nee maar ik haat racisten. Denken dat aziaten makkelijk zijn.quote:
Vind je? Ik heb nooit begrepen wat men nu zo mooi of leuk vindt aan dit soort HK meiden?quote:
Puur persoonlijke voorkeur dus ik zou het je niet kunnen vertellenquote:Op vrijdag 4 mei 2018 00:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb nooit begrepen wat men nu zo mooi of leuk vindt aan dit soort HK meiden?
Of is het meer omdat het kantonese meiden zijn dat men er zo op geilt..
quote:Op donderdag 3 mei 2018 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
Verder is Rotterdam inderdaad een leuke stadRotterdam de stad waar de luftwaffe nog zat gemist heeft in '40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |