Ik heb zelf alleen voorgeproefd, maar het is voor gasten bedoeld. Dus ik kan niet oordelen.quote:
Wacht, jij past je koken aan aan je gasten?quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:34 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik niet snap is de ketjap manis en de weinige pit die ze er in willen hebben.
Verder moet hier alles flink gebakken worden. Smoor eens een kipdijfiletje en smeer hem in met pit, je weet niet wat je proeft. Aan de ene kant smelt het op je tong en proef je de opwinding van de tropen.
Klopt, maar vergis je er niet in dat ook de goede ketjap manis voor de praktisch de helft uit suiker bestaat, maar die van conimex zit met zijn bij 70% suiker in de buurt van limonadesiroop.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Veel voller van smaak en minder suiker.
Krijg je een keer daadwerkelijk pittig eten, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:05 schreef Harvest89 het volgende:
Pittig is erg lekker, maar sommige koks kunnen ook overdrijven.
Heb ooit een keer een pittige tomatensoep gegeten in een Chinees restaurant.
Mijn hele mond stond letterlijk in de fik, dat was niet meer normaal.
Vandaar dat ik het haat, maar mijn eters willen het.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klopt, maar vergis je er niet in dat ook de goede ketjap manis voor de praktisch de helft uit suiker bestaat, maar die van conimex zit met zijn bij 70% suiker in de buurt van limonadesiroop.
Dat bedoel ik, die A Trade heeft "maar" 45g/100.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Klopt, maar vergis je er niet in dat ook de goede ketjap manis voor de praktisch de helft uit suiker bestaat, maar die van conimex zit met zijn bij 70% suiker in de buurt van limonadesiroop.
Ik zal er eens aan denken maar doorgaans ben ik veel te chaotisch.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk krijgen weer meerdere van dit soort topics in het vervolg.
Niet alleen van TS trouwens.
Ik vind dit soort topics op 4chan/ck/ ook altijd enorm leuk.
Is nog veelquote:Op donderdag 3 mei 2018 17:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die A Trade heeft "maar" 45g/100.
Ja, maar A merk is nog steeds vies.quote:Op donderdag 3 mei 2018 14:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zit daar zulk groot verschil in ja?
Ik zoek nog steeds ketjap Manis gemaakt met palmsuikerstroop. Dat is veel lekkerder dan met melasse.quote:Op donderdag 3 mei 2018 18:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, maar A merk is nog steeds vies.
Je moet ABC of Kaki Tiga of bango heeben. Die zijn echt lekker.
http://www.aziatische-ingredienten.nl/ketjap/
En dan geen foto´s via mupload graag, want dat werkt dus niet (in ieder geval niet vanuit het buitenland)quote:Op donderdag 3 mei 2018 12:21 schreef Sigaartje het volgende:
Volgende keer doe ik gebakken aardappeltjes met biefstuk. Yes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |